[Algemeen] Halo 3 [deel 13]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Kevf, 16 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Was net weer ff kloten met een maat en zn broertje op live in een geforgde Ratsnest, kwamen er 2 van die Amerikaanse ventjes. Begint die ene met een enorm irritant hoge kut stem te blehren door die mic. Ik zei zoiets als "shut the fuck up". Gaat die gast zwaar racistisch tegen me tekeer, puur vanwege m'n naam neem ik aan.:emo: Die gast denkt meteen dat omdat er Dawg in staat, dat ik een neger ben. (wat ik dus niet ben, niet dat het er echt toe doet):emo: Heb toen ff terug gescholden, maar ondanks dat ik zei dat ik niet zwart ben, ging 'ie gewoon lekker racistisch door. Ook zo lekker veilig, van een afstand. Op dat soort momenten is Live wel kansloos, je weet nooit met wat voor kneuzen je opgescheept zit.
     
  2. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Mute? Het is toch maar forge.
     
  3. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Ja, doe ik ook zeker in het vervolg. Heb geen zin in dat soort gezeik meer van een 14 jarig racistisch Amerikaans jochie.
     
  4. Shizzel

    Shizzel Guest

    Maar dan nog, blanken die Dawg gebruiken...:emo:
     
  5. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Zegt meneer Shizzel :emo:
     
  6. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Ik was niet op de hoogte van het feit dat bepaalde woorden alleen door mensen gebruikt mogen worden met een bepaalde huidskleur. :emo: En idd, dat shizzel klinkt, ondanks dat het verkeerd is geschreven, ook erg HipHop georiënteerd. Ben je wel een neger? :emo: Daarnaast is het een bijnaam van the late great J.Dilla, en die man was gewoon een held.

    Ik denk er trouwens al een tijdje over om m'n naam te veranderen naar Madvillain NL(ofzo). Dit met name vanwege die x'en in die nickname. Vind ik toch niet helemaal geslaagd. Als mensen op een normale manier tegen je gaan lullen, dan snappen ze dus niet dat je die niet hoeft uit te spreken. Of mag dat ook niet? ;)
     
    Laatst bewerkt: 3 mei 2008
  7. Opper

    Opper Xbox 360 nub

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand zin om NU een paar meta games achievements te halen?
     
  8. Madoperator

    Madoperator Rape

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    0
    Manmanman, kheb een maand geen Halo gespeeld online. Aimen gaat nu te kut.
     
  9. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    was bij mij dus ook het geval, pas weekje weer begonnen met halo3, na een hele lange tijd niet :eek:.. het ging ff kut in het begin maar nu ben ik weer helemaal terug :cool:
     
  10. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ook al 2 maanden niet gespeeld. Terwijl ik net veel online speelde heeft Orange technische problemen. Ik was net echt goed aan het worden!
     
  11. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Halo 3 doubles the EXP with Team Snipers

    [​IMG]
    As is beginning to be customary every weekend, Bungie recently made available a new double experience point weekend playlist that will make sniper fans giddy with headshot happiness.

    The new (and weekend limited) Halo 3 Team Snipers double EXP matchmaking playlist is live right now, will end sometime during the early morning hours this Monday and requires both the Heroic and Legendary Map packs. Secondary requirements for enjoying Team Snipers is a steady hand, a talent for shooting people's heads and we're sure a previous preference for the sniper rifle would help too. Have fun, rack up the EXP and earn that General Grade 3 already.

    ----------------------------------------

    fuck, weer een playlist waar ik geen bal van kan. :+
     
  12. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    legendary map pack heb ik niet |:- vind snipers echt vet maarjah kan helaas niet dan denk ik.
     
  13. Madoperator

    Madoperator Rape

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem gespeeld, echt gaaf! :D
     
  14. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    hmmm... hadden ze het een weekje later gedaan. Dan had ik kunnen spelen. Vind snipers ook echt leuk!
     
  15. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    [​IMG] [​IMG]

    Eindelijk! :+
    Skill 40 wordt denk ik een probleem. :9
     
  16. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    ----------------------
    Heeft niemand btw tips voor Swords? :'-(
    Een tijd terug kon ik al voordat de match begon zeggen dat ik ging winnen. Nu verlies ik elke battle. Zelfs die tegen mijn zusje. :eek:
    Ik gebruik als ik nog op een afstandje sta RT (want dan 'lunge' je naar voren), en daarna ram ik op B.
    Mijn zusje zegt dat ze precies hetzelfde doet, maar toch is ze (en al die anderen) veel sneller.
     
    Laatst bewerkt: 16 mei 2008
  17. wacco dude

    wacco dude Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik doe meestal als ze recht voor me staan al meteen op B, want als zij dan lunge doen dan block je die en omdat jij op B had gedrukt sla je de 2e keer sneller en pak je ze. Ook ram ik niet op B maar druk ik meer met een 'ritme'. Dus niet button bashen maar meer met het ritme waarin je wilt dat hij slaat. Het lijkt te werken voor mij want met vrienden win ik die battles bijna altijd(kan ook aan hun liggen). Live heb ik al een tijdje niet meer gespeeld.
     
  18. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Hmm. RT dus voorlopig helemaal proberen te dumpen. :)
    Straks nog eens proberen dan. 8)
     
  19. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Swords en Hammerzeit gaat mij meestal wel goed af.

    Bij swords is het ook handig om bij een clash een stap naar rechts te zetten terwijl je B drukt zodat je vaak niet nog een keer clashed.

    Achteruit lopen als hij net "out of range" van de "lunge" is werkt ook goed, hij zal dan lunge spammen terwijl jij dan te ver bent. Als je dan opeens een stap naar voren zet en zelf lunged ben je vaak sneller dan de andere.

    Heb trouwens wel weer zin in een goed potje online halo, niet zo'n zin in GTA IV atm, maar me internet ligt eruit :mad: KPN landelijke storing For the Fail
     
  20. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Grifball staat in de double exp weekend playlist \o/.
    Echt lachen, ik had gisteravond al een paar potjes gespeeld. Het is weer eens wat anders dan altijd slayer.
    Ik speel nu online alleen nog maar SWAT nu deze is toegevoegd aan de hardcore playlist.
     
    Laatst bewerkt: 16 mei 2008
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina