Hoelaat beginnen we nou dan? En dan gewoon ff cops n crooks en alles? gewoon party van 8 mensen lijkt me het leukst.. Of 10
das een voorbeeldsjabloon om te gebruiken als je een party wil plannen met degene die deze thread bijhouden - de gemiddelde XBW Social GTA club bezoeker :
ik kan vanavond ook spelen ik heb iedereen toegevoegd en kom dan wel vanzelf gejoined als ik online ga.. 8 uur denk ik
Oh wacht die plannetje is voor vrijdag pas?! ehm dan benk aant werk tot 21 uur.. Nouja ik ben vanavond wel online dus invite mag altijd, wil wel ff goed ranked cops n crooks doen!
zoals ik al zei in mijn vorige post... dat was een VOORBEELD (sjabloon) een voorbeeld dus om te gebruiken om aan te kondigen wanneer er een party is. d'r is vrijdag 9 mei helemaal niks ..... is er iets niet duidelijk of leesbaar aan mijn posts??? edit: ranked zou je met meerdere kunnen doen, in party mode, maar mijn ervaring leert dat dit veels te lang duurt allemaal en erg buggie is.
Leuk idee! Ik wil ook wel graag medoen! Heb nog wel niet echt veel online ervaring...GTA IV is zelfs pas eerste spel dat ik online speel via xbox live...! Maar het bevalt me erg goed! Gamertag: SjaccoPopino
Nou kvond het toch nie zo rlaxt werken.. Het hele GTA online gedoe moet toch echt nog even een patch voor komen, het draait niet egt soepeltjes. teminste, met 14 spelers absoluut niet. Die framerate zakt egt in.
maar je vecht toch meestal niet met z'n 14en op 1 deel. Het is toch meeestal 1 vs 1 of 2 vs 2 en af en toe met z'n 4en tegen een paar als je met z'n 4e in een auto zit
Ik wil ook best meedoen. De gamemode maakt me niet uit, zolang we er maar gewoon 1 doen en dan ook die blijven doen (dus niet van tdm naar free roam ofzo). Al moet ik nog wel een 1e keer online spelen, offline is gewoon te leuk
Verdomme, vandaag misgepakt op GTA 4 bij alle 5 de gamestores hier . Ik probeer hem nu ff via de bazaar hier te krijgen alleen dat zal me iig niet meer voor vanavond lukken
Ik heb echt nog nooit problemen gehad met de hosts hoor.. Ja tuurlijk je hebt wel is gare momenten waarbij iemand even spiked en dat hij dan ineens bovenop je rijd ofzo maar het bevalt me prima. Trouwens, invite mij ook maar, ben praktisch de hele dag online, maar soms sta ik op Away.
WTF heeft iedereen hier zo'n goede verbinding, of is die van mij gewoon slecht? Download: 302.7 KByte/sec Upload: 51.6 KByte/sec Zou dit misschien de reden kunnen zijn dat ik zoveel problemen online heb?