hier heb ik ook vele dollars en levens aan verspilt. wat je het beste kan doen is alle badguys afknallen. dan zorgen dat health en armor vol zijn. dan de drugs pakken en naar de uitgang (voorkant, er is verder geen andere) rennen. mijn taktiek was dat ik tijdens het rennen steeds een granaat liet vallen waardoor de smerissen dekking zochten (dus geen agent schieten). zo ben ik naar een auto gerend en heb ik de missie gehaald.
Spoiler Ik moet nu voor Packie een missie doen genaamd ''waste not knows'' samen met een knokploeg een pakhuis binnenvallen om het geld te stelen van de maffia maar die gasten blijven maar spawnen? Hoe hebben jullie die gedaan?
Ben nu missie na missie aan het doen, maar wordt het op den duur diverser? Want ondanks dat ik idd vrij rond kan lopen als ik wil is er voor mijn gevoel nog gewoon niet zoveel te doen. Heb net Spoiler de steen door de ruit gegooid
Weet iemand waar je een stropdas kan kopen?:{ In de winkel waar ze zeggen dat je hem kan kopen is hij niet?
Spoiler Had ergens gelezen dat Jacob je de mogelijkheid tot helicopters kan geven. Is dit met behulp van een missie. Ik herriner me dat ik samen met Jacob een helicopter moest uitschakelen. Kan het deze missie zijn?
Spoiler Nee, Jacob geeft je toegang tot wapens. Brucie geeft je toegang tot een helikopter, die krijg je zodra je goed bevriend met hem ben. Dus veel met hem daten.
Driving mister bellic Het is heel simpel hoor, je moet gewoon je kozijn roman te vriend houden en het percentage verhogen dat de vriendschapsband aanduid. Vanaf een bepaald procent krijg je deze ability. Ga op cafe met hem of bel em es op, ga bowlen of darten waar je ineens kan gaan voor de achievement van 180p met 3 pijlen ;-). Waar en wanneer je dit in je gameverloop krijgt hang volledig van jezelf af, hoeveel je met roman afspreekt.
Is het niet je neef (cousin) een kozijn is heel iets anders En iemand nog antwoord op mijn vorige vraag?
ik heb net de Super GT afgeleverd bij stevie en moet nu een comet jatten bij de swingers golf club, weet iemand toevallig waar dat is?
hey ik had ff een kort vraagje ben met de jobs bezig van little jacob en moet een pakje afleveren maar er is niemand als ik aan kom het is volgens mij die eerste job met die bruin/groene auto thx,giorgo
je bent met die auto naar de plek toegegaan die aangegeven werd? dan moet er in principe iemand komen maar heb zelf ook gehad dat die persoon er niet was. gewoon overnieuw proberen dan.
West-Vlamingen (België) zijn nu eenmaal ouderwets wij gebruiken het woord nog altijd maar dan beetje vervormd ;-). Spreek uit: koozne vwala u hebt net wat westvlaams geleerd C ya ;-)
Weet iemand hoe je een hoertje in je auto kan krijgen. Als ik begin te toeteren breekt er paniek uit.