Xbox 360 Algemeen [vragen / opmerkingen] Deel 5

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Magneto 360, 4 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wesleyyy

wesleyyy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik krijg morgen me nieuwe xbox 360,
    En nu heb ik hier een memory unit liggen waar ik de gegevens van mijn oude 360 naar mijn nieuwe 360 overzet.

Kan ik de arcade games op mijn oude 360 wissen en ze dan op mijn nieuwe 360 gratis opnieuw downloaden omdat ik ze al eerder op me xbox had?

2. snake88

snake88 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat weet ik niet, maar kun je niet je oude HD op je nieuwe 360 zetten? Of de arcade games ook overzetten met de MU? Zit genoeg ruimte op.

Arcade games zijn volgens mij gebonden aan je gamertag, dus misschien kan het wel.

3. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Arcade games worden opgeslagen in je Eprom, althans dat is wat ik gelezen heb. Daarom kun je geen arcade games overzetten naar een andere console. Al zou je je gamertag recoveren op die nieuwe console, dan nog zou je ze moeten kopen.

4. snake88

snake88 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat houdt dat Eprom precies in eigenlijk?

Weet wel dat ik ooit mijn HD met profile en alle gegevens van mijn Premium op mijn Arcade heb gezet en dat ik zonder problemen die Arcade games kon spelen. Toen ik een keer een Arcade game op een MU zette en op die Premium wilde spelen kon dat niet en werd het een trial. Die Xbox was niet aangesloten op Live, dus zal daar wel mee te maken hebben. Dat het in de servers zit bv.

5. UniiQueee

UniiQueee Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mijn computer kan tversity niet vinden wat moet ik doen? :confused:

6. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Kreeg 2 berichten op me xbox. De 2de kan gebeuren maar dat eerste bericht snap ik niet. Anyone? En er stond TWSmessage ofso :confused:

7. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Dat is niet helemaal waar. De arcade games en alle andere dlc hebben 2 soorten beveiligingen

1x Eprom (xbox 360 chip)
    1x Gamertag

Zo kan een gast op de console waar je de arcade game of content hebt gekocht. De game spelen op de Xbox 360 waar deze origineel gedownload / gekocht is.

Als je je arcade game of content mee neemt naar een vriend. (harde schijf of memory card) dan kan hij/zij deze content ook spelen zolang jij (met de originele gamertag waar de content /arcade game gekocht is) on-line is.

Dus je hoeft niet altijd je content te kopen ... je moet helaas dan wel een connectie met live hebben (dus als live down is kan je de content niet spelen.)

8. snake88

snake88 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vraag die ik in het problemen topic plaatste, maar misschien hier beter past:

9. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Aan de voeding heeft Microsoft helemaal niets veranderd , deze is voor alle modellen het zelfde.

Als de Xbox360 maar 175W nodig heeft als de voeding ook maar 175W geven.
    Het aangesloten apparaat bepaald het verbruik niet de voeding !!

10. Steel Dogg

Steel Dogg Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hetzelfde gehad met dat TW Message. Heel vaag

11. snake88

snake88 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ah so, dus ik kan gewoon mijn ouwe Premium daarop aansluiten. Anders moest ik weer klooien met de kabels achter mijn tv meubel, component voor de Premium ligt er al dus dat is lekker makkelijk.

Zal ik morgen maar even bellen dat ze die Arcade ophalen.

12. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    De problemen beginnen pas als de voeding niet het vermogen kan leveren wat de Xbox360 zou nodig hebben.
    Voorbeeld: De voeding kan maximaal 175W leveren terwijl de Xbox360 >200w nodig zou hebben.

De voeding gaat veel meer warmte produceren en vervolgens zich automatisch uitschakelen of erger doorbranden.

13. snake88

snake88 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dan heb ik het niet helemaal goed begrepen. Er ligt nu een 175w voeding voor de Arcade die 175w nodig heeft (falcon). Lijkt me dus niet verstandig om daar de Premium op aan te sluiten die 203w gebruikt.

Dan die andere voeding er maar bij halen.

14. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Wat je nu zegt klopt niet en ik hoop dat je weet dat er 2 verschillende voedingen zijn. ;)

15. Blackz0r NL

Blackz0r NL Subject Delta

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar das toch gwn voor Europese en Amerikaanse?

16. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Nee, de linker is een 203W en de rechter een 175W voeding. ;)

17. Ahara

Ahara Guest

blu ray xbox360

Geachte XBW'ers,

Ik zit eraan te denken om een xbox360 te kopen. De games spreken me aan en ik wil ook een mediacenter extender hebben. Tegelijkertijd wil ik ook een blu ray speler... Ik las laatst dat er een bedrijf aan de slag is gegaan om een blu ray xbox360 te maken die ze in Q3 2008 kunnen verkopen.

http://life.tweakers.net/nieuws/53269/blu-ray-drive-voor-xbox360-komt-in-het-najaar.html

Wat ik wil voorkomen is nu een xbox360 kopen... en dat ik er over een paar maanden achterkom dat er een betere nieuwe blu ray xbox360 te koop is...

Wat denken jullie?

18. mark145

mark145 maffiamaffia.nl

Leuk Bevonden:
    0
    Nu dat gta4 uit is, heb ik gelijk een xbox gekocht.
    Ik heb de arcade uitvoering van 200 Euro.
    Klopt het dat ie zo een herrie maakt?
    Hij maakt echt veel meer geluid dan me oude xbox.

19. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    Microsoft heeft ontkracht dat er en blu ray speler word gemaakt voor de xbox. Microsoft gaat verder in de downloadable films etc.
    En als er blu ray kwam, dan was het een externe speler net als de externe HD dvd speler. Er komt nooit een xbox 360 waar de blu ray in zit.

Ja, xbox 360 maakt een erorm kabaal. niks aan de hand.
    Gewoon goed geventileerd neerzetten en dan heb je nergens last van:9

20. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Er komt geen ingebouwde Blu-Ray speler in de Xbox 360 (dit is meerdere keren bevestigd door MS) De bovenste post is ook ontkracht door MS. Er komt mogelijk wel een externe Blu-Ray speler. Maar ook die kans acht ik klein.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina