Haha hoezo zelfspot, heb net een moord gepleegd bij die arcade in chinatown. Hoor je op weaselnews een item, over deze zelfde moord, waar ze de schuld aan videogames geven, geweldig \o/
Burro Banton - Badder than them [yt]5GwhQsLzZus[/yt] Electric Light Orchestra- Evil Woman [yt]R20f-TPKjzc[/yt] Super nummers
Die is inderdaad echt heel chil, verder luister ik vooral naar Tuff Gong en WKTT heeft altijd wel grappig dingen ook The Beat vind ik vet.
hey ff snel vraagje, kaniemand mij vertellen op welke radio zender ik lazlow kan vinden? in de oudere GTAs vond ik hem altijd het vetst. en voor de mensen die niet weten wie lazlow is, dat is de DJ voor het oude chatterbox in GTA 3 en V-rock in vice city.
Doe mij maar Electro Choc die zet ik altijd op, die reclames vind ik schijt irritant en ook al die hip-hop shit hoeft van mij echt niet. Lekker Kavinsky op, prima!
Die radiostations zijn geweldig! Vooral het nieuws, als je iemand heb omgebracht hoor je dat terug in het nieuws
Heerlijk dat er idd ook oudere reggaeton nummers op te horen zijn. Jammer genoeg wel weinig songs op die zender hoor..
Ik weet niet op welke kanaal het is, maar dan hoor je ergens een chinees en die zegt hallo tegen iedereen. Fucking geniaal dat stukje. Flashing Lights en Getting Shawty is wel lekker als je in je auto zit te cruisen.
Ik vind deze héél tof: http://video.google.com/videoplay?d...an Michel Oxygene 4&ei=w1IcSNKTCIaIjQL8nsi_AQ Is van The Journey. Het heeft ook wel wat weg van de Scarface/GTA Vice City sound. Echt ge-wel-dig om hiermee rond te cruisen..
op welke zender? plz ik moet het weten. die gast is altijd het vetst geweest in GTA. Chatterbox en V-rock waren geweldig met die gast.
Integrity 2.0 Ik geloof dat die begin van de game nog niet toegankelijk is. Weet niet precies wanneer je die kan beluisteren.
gewoon via (start) Audio , luisteren. ik vond hier bij toeval een link naar electro choc radio station: http://behemothnet.net/stoner/Electro Choc/
kan iemand de intro muziekje met goeie kwaliteit op mp3 regelen ik wil die wel als mobiele ringtone gebruiken
Waarschijnlijk is deze vraag al héél vaak gesteld hier maar ik heb geen zin om het hele topic door te lezen. Is het weer mogelijk om je ''eigen'' radiostation te maken, dus dat de playlist van je xbox HDD word afgespeeld? Zo ja, zou iemand mij dan kunnen vertellen hoe en waar?