jaja... iedereen zit nog vollop de game te spelen, en dat zal nog wel enkele maanden zijn. Maar in augustus komt de eerste Exclusieve Downloadeble content voor de xbox 360. Maar wat willen we allemaal als extra downloadeble content?
De mogelijkheid om net als in Halo 3 zelf filmpjes en screenshots te maken en editten, dat zou echt geweldig zijn. En natuurlijk meer van dit, meer van dat, meer van zus en meer van zo.
Vrachtwagen vast aan een oplegger kunnen koppelen. Meer mogelijkheden van transport(vliegtuit, enz) Parachute De mogelijkheid om in een internet cafe ook Real Life sites te bekijken als XBW natuurlijk de fix dat Codes achievements niet beinvloeden meer motoren Lowrider Hydrolics in auto's kunnen bouwen en nog iets maar weet niet ff..
Vind dit juist goed, anders is het veel te makkelijk om sommige achievements te halen Ik hoop net als anderen op meer dingen om je zuurverdiende centjes aan uit te geven. Ook lijkt me wel weer vet om met niko naar de Gym te gaan
*Parachute *Optie om mp3 nummers in een zender af te spelen. *nieuwe missies *quad *jetski *stuntvliegtuigje
enigste wat ik wil is de ultieme funfactor van GTA san andreas in GTA4... en dan nog beter gta4 is te echt geworden naar mijn idee, veel dingen zijn weg helaas en hoewel gta4 nog wel fun is, de fun met GTA SA was toch beter en kimi nl das wel erg dat je cheats nodig hebt om die achievements te halen...
nou ik gebruik zelf geen cheats. maar als het niet zou beinvloeden had ik ze cker gebruikt dit is ook mijn eerste gta zonder cheats. maar ik snap wel waarom mensen cheats niks vinden.. ik vind het juist de extra fun geven..
Wat ik gehoord heb is het alleen maar meer missies. Boris van gamekings zei: Je loopt over straat en iemand ezgt: In dat en dat huis op 3e etage zit iemand mn vriendin te neuke. Kill hem. Thats it. Maargoed zij hebben het zooo vaak niet goed
4 player co-op bij GOW anyone? Het enige wat ik echt wil zien, op extra's etc na is een andere kleur voor die GPS. Bij missies wordt deze geel en dat is goed te zien. Alleen is hij groen als je hem zelf aan zet. Dit zie je haast niet. Maar hem dan gewoon rood ofzo. Daarnaast wil ik nog wel wat extra motoren zien. Dat zijn er nu volgens mij maar 4 of 5.
- Mogelijkheid om geld uit te geven, denk aan; Huizen, voertuigen, meer kleding, assets. - Meer interactiviteit bij in-game website's, denk aan; Mogelijkheid om op AutoEroticar ook daadwerkelijk een nummer te kunnen bellen om een auto aan te schaffen. - Toevoegen van meerdere wapens, al is het maar één wapen met een demper er op.. - Meer Random People met missie's, die zijn meestal wel tof. - Naast de Heli Tour lijkt een Boat Tour me ook wel tof! - Mogelijkheid tot een politie outfit! Wil namelijk sommige plaatsen wel ff checken zónder 4 Wanted Stars..
- Meer kleding - Wat meer wapens, vooral eentje met een demper. Zwaar irritant als je die duiven wilt neerknallen en je dan elke keer de cops achter je aan krijgt. - Dingen die je kan kopen, denk aan Vice City waar je verschillende dingen kon kopen en daar ook missies mee doen.
toch is het mogelijk, ofja een beetje. Als je brucie belt kan je vragen om een Boat Tour. Dan vaar je met een paar chicks en brucie in zijn speedboot naar een of ander bekend gebouw om het te bezichtigen (bijvoorbeeld state of happiness) Een paar extra voertuigen zou ook geen kwaad doen. Want echt zoveel tegenover san andreas zijn er niet. Hoop op nog een zwaardere motor ( in SA zat er een, hoefde je maar gas te geven en toen steeg je al zowat op, die was gaaf).
-Meer motoren -Meer kleren en wapens -mogelijkheid om eten mee te nemen (maar miss word het dan te makelijk) -vliegtuigen -Meer vette parkour plekken -fietsen -meer heli's Leuk topic om ff te zeggen wat je wilt en goede ideen aan bod te brengen!!