[Algemeen] Grand Theft Auto [Deel 9]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Shizzel, 30 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sev

    Sev The Lone Wanderer

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    0
    Beat vind ik wel tof. Classics zitten dope nummers tussen..
     
  2. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ook denk ik, heb de storyline al uitgespeeld, maar wil nog een keer \o/.
     
  3. Sev

    Sev The Lone Wanderer

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    0
    Same here, wil andere keuzes maken.

    Deze keer Dwayne vermoorden, die gast die aan dat gebouw hangt er af trappen, Ivan laten leven en kiezen voor Revenge. Darko vermoord ik wél, simpelweg vanwege die cutscene.
     
  4. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Ah die missie in die verlaten pand waar
    Roman
    gekidnapped was , is echt fucking bruut. Het schieten werkt echt heerlijk zo, en de spaning stijgt daar alleen maar door. Wat een brute missie was dat. _O_
     
  5. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Hell no! Zwart pak en rode stropdas is super. :cool: Ik ben speciaal een pak gaan halen toen ik Algonquin vrijspeelde.

    Ik zie mensen die de GTA serie altijd hebben gespeeld om te kunnen kloten met over-the-top wapens en voertuigen. Die zijn nu lichtelijk teleurgesteld. Ik zie mezelf als iemand die GTA speelt voor het geweldige gevoel voor humor. Ik kom ruimschoots aan mijn trekken.

    Wat ik me wel nog afvraag: Sommige Missie-icoontjes zijn gekleurd en andere zijn spierwit. Wat wil dat zeggen?
     
  6. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    haha net naar de stripclub geweest, haha 3x zo'n dans achter elkaar. 3e keer komen er 2 geile hoeren op me dansen. haha... wel 250$ armer maar wel de moeite waard
     
  7. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Yes, ik heb iemand vermoord met een camera. :)

    Ik zit nu op 16%. Onderhand heb ik Dukes en Bohan wel aardig ontdenkt, dus heb ik gisterenavond maar wat missies gedaan. Op naar eiland twee!

    Wat een mietje is die Roman trouwens!
     
  8. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    I feel ya on that one ;)

    Maar...je kan via de guide knop nog altijd luisteren naar je eigen muziek van een mp3 speler die je eraan hebt gehangen of gewoon de nummers die je op je pc/laptop hebt staan en die je via 360 kan luisteren.....echter is het jammer dat je het dan uiteraard ook hoort tijdens het lopen....ik zou graag custom soundtracks hebben....Saints Row had dat...erg cool, gewoon in de auto hoor je je eigen muziek...ga je eruit...dan niks. Maar ja...

    Marco, je gooide die camera zeker? :p

    Ik liep gisteren een steegje in...zie ik ineens op zo'n stairway een agent bovenaan staan, rustig een beetje te chillen...onder hem stond zijn auto. Ik liep ff verder en zag iets liggen, dus LB..ja hoor, Niko pakte het op....
    en toen smeet ik het richting smeris..met als gevolg dat ie bijna over de rand viel, nog net niet..hij was wel opslag dood...dus het zal wel geen blikje geweest zijn wat ik in eerste instantie wel dacht :p. Daarna van de grond zijn gun gecollect, hahahaah.
     
    Laatst bewerkt: 3 mei 2008
  9. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Paar dagen weggeweest, dus kan vanaf vandaag er weer vol tegenaan met GTA! :cool:
     
  10. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Waarom kan ik nog altijd geen taxis naar me toe fluiten? Er gebeurd niks wanneer ik LB indruk of ingedrukt houd. En heb wel een paar missies gedaan nu......
     
  11. Shizzel

    Shizzel Guest

    Je kan het pas vanaf een missie waarbij je dat ook echt uitgelegd krijgt.
     
  12. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Ja, ik liep ergens op het strand in Bohan, was er zo'n gozer foto's aan het maken. Ik duw hem, camera valt en ik gooi hem een keer of vijf op zijn donder, wel mooi dood.

    Ik heb nu een missie of twintig gedaan, maar ik kan het in ieder geval. Ik merkte het ook pas laat op, dus wellicht kan het al eerder. Hoeveel missies heb jij gedaan nu?
     
  13. dromped

    dromped ZzZzZZzzZzZz

    Berichten:
    626
    Leuk Bevonden:
    3
    Als je taxi roept moet je ook niet te ver van de taxi afstaan. Hij rijd trouwens gewoon door als hij al een klant heeft...
     
  14. DuttY_r0cks

    DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

    Berichten:
    1.162
    Leuk Bevonden:
    0
    kan iemand de intro muziekje met goeie kwaliteit op mp3 regelen
    ik wil die wel als mobiele ringtone gebruiken :D
     
  15. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Van een kennis hoorde ik dat ik op zoek moet gaan naar een DF80-90

    Het is een voertuig en op het eerste eiland heel dichtbij Faustin's house moet het staan...hier kun je het zien.

    http://grandtheftauto.ign.com/maps/1/Liberty-City-Map

    Ik ben uiteraard erg benieuwd naar dit voertuig maar ik kan em met geen mogelijkheid vinden.

    Parked in front of turismo on drive next to faustin's house

    Als iemand in die buurt nog komt....kun je ff checken dan? :p
     
    Laatst bewerkt: 3 mei 2008
  16. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de vraag al een paar keer langs zien komen, maar om nou al die pagina's langs te gaan. oO
    Ik kan dus niet online, krijg ik telkens Disconnected, behalve als ik met wat vrienden ga heb ik het niet, ik hoor dat dit met je NAT te maken heeft (die dicht staat bij mij, maar heb al zooooooooooo veel gezeik met het internet gehad hiero) Weet iemand dit?
     
  17. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Volgens de map van IGN kun je dus wel property kopen, echt alleen een tattoo shop ofzo.
     
  18. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    In dat gebouw had ik 2 maal een bug, waarvan ik 1 keer opnieuw moest beginnen.

    De eerste keer was ik er door heen, ging in de auto zitten en zonder reden BOEM! explodeerd de auto ik was like wtf hoort dit ofzo. Maar nee moest weer opnieuw beginnen.

    Dus 2de keer kwam weer boven in dat pand. Liep langs een muur en ineens viel ik helemaal uit het niets door de muur heen naar benden. En kwam in een zwarte wereld terecht die we allemaal wel kennen waar je de wereld ziet van een afstand vanuit de oneindige zwart. Dus ik d8 ohnoes weer de hele missie gedaan kank weer door een lame bug opnieuw beginnen. Gelukkig naar wat worsten weer vrij gekomen, in de speel wereld (btw wel mooi voorbeeldje dat je op dat moment niet meer in liberty city bent maar in een aparte level.)
     
    Laatst bewerkt: 3 mei 2008
  19. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Worsten? xD
     
  20. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Oh ja dat moet worstelen zijn. :+

    En over die IGN map klopt volgens mij niet helemaal heb al meerdere mensen gehoord dat er foutieve dingen op stonden. Zelf ben ik ook wezen checken voor die tattoo shop maar was gewoon een oude garage waar je in kon lopen. Zou leuk zijn als je die nog kan kopen, maar zie het niet gebeuren.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina