[GTA IV] Dates

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sev, 2 mei 2008.

  1. HypnoNL

    HypnoNL Active Member

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    Kut maar kan je die Carmen overnieuw daten nadat je haar gedumpt heb ?
     
  2. Docc

    Docc Lash LaRue

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Carmen heb ik ook gedumpt, letterlijk. Ben de pier opgereden en toen uit mijn auto gesprongen. Ze klom er nog wel uit maar heb haar een paar kogels gegeven en toen was ze bang en ging ze weg. Volgens mij kan ik haar nu niet meer terugkrijgen. Maar ik heb kiki nu in ieder geval wel, inclusief haar power.

    Dat is dus dubbel plezier aangezien ik
    francis heb laten leven en ook hij mijn sterren weg kan halen
     
  3. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.030
    Leuk Bevonden:
    5.835
    Carmen kan je opnieuw daten, als je haar gedumpt hebt. Ging dus net weer voor het eerst met haar uit, krijg ik 4 sterren achter me aan. Hele lange achtervolging gehad met haar in mijn auto, en toen is mijn auto ontploft. Allebei dood, belde ze me een tijdje daarna op dat ik haar moest ophalen bij een ziekenhuis, gedaan en nu heeft ze weer gedumpt. Nouja. :+
     
  4. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Vraagje! Als je iemad gaat daten 100% haalt en hun speciale ''ding'' krijgt als dat wanted level en health boost, vervolgens die persoon dumpt. Behoud je dan die speciale ''gaves''? Of is dat dan ook weer weg.

    Trouwens heb dat daten nog niet echt gedaan maar zijn die net zo vervelend als je vrienden die om de 5 sec bellen dat ze met je ergens naar toe willen?
     
  5. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik heb echt vaak dat ik bijvoorbeeld door Brucie gebeld word en dan zeg ik ja is goed, en dan belt Roman en dan zeg ik nee en dan gaat er Like af. Echt irritant xD

    Ff een vraagje, krijg je die special ability van bijv. Brucie of Little Jacob bij 100% like? of misschien respect?
     
  6. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Brucie geeft je gratis lift met zijn helicopter.

    Jacob weet niet zeker maarr volgens mij is hij de gene waar je wapens kan kopen uit de kofferbak. Correct me if wrong on this one. ;)
     
  7. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    hoe kan je dates opnieuw halen? ik ben gedumpt door carmen en werd doodgeschoten net voor me date met die lawchick :mad:
     
  8. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Hey mensen,

    In dat internet cafe TW@ kun je dus ook bij die datingsite 'date' klikken bij gasten , erg lollig. Maar werkt dit nou ook? Of hebben ze dit voor de grap erin gestopt? Zou me erg cool lijken om met een gozer uit te gaan en hem dan gewoon mores leren ;)

    Gewoon puur om het idee natuurlijk, de mogelijkheid. Maar iemand al ondervonden of het uberhaupt iets uithaald als je bij zowel females als males DATE klikt?
     
  9. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    waarvoor is er anders dit topic aangemaakt ;) het kan idd maar alleen pas vanaf een bepaalde missie. Heb zelf al 2 vrouwen gedate en sommige zeggen dat je ook mannen kunt daten.
     
  10. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Okee srsly, waar the hell is het huis van Kate? Het wordt niet aangegeven op m'n map...
     
  11. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    op het eerste eiland, een beetje bovenaan. Op je map ziet het eruit als een hartje.
     
  12. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Op hoeveel % moet je zijn voor replys dan?
    Bedoel vanaf wanneer krijg je die 'date missie'?
    Ben nog bij het eerste eiland, hou wel van rondkutten hier en daan, iedereen ronde 100% krijgen enzo..
    Kan je nu ookal daten via die site dan?
     
  13. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Nou kijk, ik dacht dat deze topic voornamelijk zou gaan over de dates die je gewoon via de story mode zou krijgen...maar ook die van het internet cafe dus. Dus gasten misschien ook daten? Zou hilarisch zijn......
     
  14. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    zo te horen heb je nog niet de missie gedaan dat je moet daten met iemand vanaf dan kan je pas daten ;).
    Volgens mij kan het wel , enigste dat ik zeg is dat je die missie maar moet gaan doen ;).
     
  15. BlueEyedBandit

    BlueEyedBandit Active Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb laatst contact gezocht met kiki, en ze zei dat ze geintresseerd was in een date. Toen ik vervolgens een reply stuurde om de date af te spreken, en van die pc weg liep kreeg ik ineens sms dat het al vier uur over de afgesproken tijd was...Terwijl ik net had afgesproken :confused:

    Ze stuurde een mail waarin ze zei dat ze niet wil daten met iemand die zijn afspraken niet nakomt, en haar profiel staat ook niet meer op love-meet. Komt deze nog terug of kan ik haar nu nooit meer daten??
     
  16. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.529
    Leuk Bevonden:
    8.567
    Carmen is echt te irritant, zeg... Beetje over jezelf praten in de derde persoon :+
     
  17. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.030
    Leuk Bevonden:
    5.835
    Iemand al kunne date met een man ? Probeer het steeds, kan ik hem daar doodknallen. :+
     
  18. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe werken die dates..? Ik had die ene date voor de missie gedaan, darana alle vrouwen op date gevraagd.. En allemaal negative reply!
     
  19. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Het huis van kate is gewoon dat huis van Packie (Patrick McReary). En die special ability van Lj krijg je bij 80% like.
     
  20. Buddha

    Buddha Ohm Mani Padme Hum

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand al ontdekt wat de ability van kate is??
     

Deel Deze Pagina