Nog even over die handschoenen: Het zou kunnen dat ze wel in de game zitten, maar dat je ze moet unlocken in de game of beter moet zoeken... Een voorbeeld EN een spoiler: ...Je kunt een liberty island sweater krijgen als de in een ingang van de liberty statue loopt.. mischien is dit ook zo met andere kledingstukken....
Als je vaak met Little Jacob iets afspreekt en 'Jacob Like' is 80% of hoger dan kan je hem opbellen en komt hij met een auto met wapens aanzetten die je kan kopen. Daar zit ook een body-armor bij. Die kost iets van $500 ofzo.
Heb hem al boven de 80% en als ik hem bel komt ie ook, maarre een Body Armor kon IK niet bij hem kopen hoor..... Ak47 - pistol - Uzi - granaat - mp5 - mes en molotov's meer niet....
Hoe verder je in het spel komt, hoe meer je bij Lj kan kopen denk ik. Ik kan iig ook armor bij 'm kopen. (lol ik wou koken typen xD)
Lol, zit op 55% en vind nu pas een auto winkel tegenover perseus.. je kan niks kopen maar wel stelen haha
ja dat weet ik, maar geloof ook dat er ergens een carlist is op een scherm. Dat je gewoon de naam van een auto ziet dat je die moet gaan zoeken.