Fallout 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door daydreamer, 10 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Nette preview, DulleNL.

Ik vind vooral de sfeer die het spel uitademt erg mooi. Hoe meer features van de oude Fallouts bewaard zijn gebleven, hoe beter.

2. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Eerste details over Fallout 3 Collectors Edition

Nieuws | 12 april 2008 - Binnenkort kunnen we weer genieten van een gloednieuw Fallout deel voor PC, PlayStation 3 en Xbox 360. Naast een losstaande versie van Fallout 3 zal ook een Collectors Edition verschijnen die zoals gewoonlijk wat extra's met zich meebrengt. De online retailer GameStop heeft de eerste details omtrent deze CE van Fallout 3 even op een rijtje gezet.

Deze Collectors Edition bevat een Fallout 3 Lunch Box met daarin een gelimiteerde Vault Boy Bobblehead. Daarnaast is ook het officiële Fallout 3 art boek en een "Making of" DVD van Fallout 3 in deze box te vinden. Dit alles is voor $20 extra bij GameStop te koop.

Deze Fallout 3 Collectors Edition zal tegelijkertijd verschijnen met de losstaande game. Of we ook zo'n verzamelitem in Europa mogen verwachten is nog onbekend.

3. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Heerlijk die style. (heeft toch wel wat weg van bioshock in een zekere zin)

4. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0

Kijk dat geeft mij weer het echt rpg gevoel! Geweldig! Ik hoop van wel want die lijkt me echt gaaf

5. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    Heb vroeger nooit wat met fallout gehad maar na het lezen van dit topic begint het toch wel een beetje te kriebelen...

Sfeer lijkt me vooral erg sterk en als bethesda erachterstaat kan er weinig misgaan.

6. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik weet niet of deze conceptarts al gepost zijn...?

7. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    die eerste 5 zijn de eerste plaatjes die we ooit van Fallou 3 hebben gezien, en wat zijn ze mooi! :)

8. Ferror

Ferror resU deretsigeR

Leuk Bevonden:
    0
    Die theme die ik van FO3 heb heeft dat eerste plaatje :)

9. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    "War... war never changes."

De Fallout serie heeft altijd al een geweldige stijl gehad. Wat denken jullie bijvoorbeeld van de Fallout 1 intro?

[yt]WkBNKa2KXZE[/yt]

Ik krijg er nog steeds de rillingen van als ik deze intro zie. Het wordt zo overtuigend verteld, het zou zo kunnen gebeuren. En dan dat deuntje op de achtergrond + reclamefilmpje in fifties style, een periode waarin geen grenzen waren en alles mogelijk was (tenminste in de VS). Heerlijk ironisch... bitterzoet zou je kunnen zeggen als je ziet wat er van de mensheid gaat worden eind deze eeuw. De mensheid als vergane glorie... akelig gewoon.

Bring it on Fallout 3. :thumbs:

Laatst bewerkt: 14 apr 2008
  10. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    ja echt niet normaal, ben er dan ook van overtuigd dat geen 1 spel de sfeer van Fallout serie ooit heeft kunnnen evenaren (nee, Bioshock en Oblivion ook niet). Die sfeer zat er zo goed in, je werd binnnen no-time de wereld ingezogen, en het liet je niet meer los! Je voelde je vaak echt verdwaald in de grote wereld, omdat je niet wist waar je heen moest. En dan ook die random encounters, dat je ineens een neergestorte UFO tegenkomt! Of een groep Mutanten waar je nog lang niet klaar voor bent!

11. Lequero

Lequero Let It Rain

Leuk Bevonden:
    0
    Als het goed is krijg ik morgen m´n fallout-box binnen.
    Na alle lofzang over die games sta ik echt te popelen om eraan te beginnen. :D

12. S3NS31

S3NS31 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik MOET even reageren. Waar is jullie smaak gebleven???
    Dit is het vervolg op één van de meest meeslepende isometrische RPG's ooit. Fallout in first person!!! In ontwikkeling door niemand minder dan Bethesda. Mijn natste dromen komen nog niet in de buurt. En 5 zielige pagina's? Toen ik de eerste plaatjes zag kon ik 3 dagen niet meer slapen. In me eentje kan ik dit topic wel vol posten waarom Fallout 2 zo waanzinnig goed is en 3 de potentie heeft de beste game van de 20ste eeuw te worden. Net zoals Deus Ex 2 dat had -maar een compleet misbaksel is geworden van een game.

13. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Relax. Het enthousiasme komt vanzelf wel. Veel van ons houden nu vooral GTA IV in de gaten. De Fallout serie is ook al wat ouder, dus de kans is groot dat veel gamers hier nog nooit een deel hebben gespeeld.

EDIT: Ben trouwens benieuwd of Lequero zich inmiddels met die oudjes vermaakt. :)

Laatst bewerkt: 18 apr 2008
  14. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nog nooit een Fallout gespeeld, is het moeilijk om in het verhaal te stappen? Bij Oblivion ging het heel makkelijk.

15. Lequero

Lequero Let It Rain

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vermaak me prima.
    Ben nu level 5 en net aangekomen in junk town (vault 15 en schorpioenen missie gehad). Die knakker uit shady sands loopt nu ook mee. Ledematen eraf knallen FTW! :D

Door het geweldige introfilmpje van deze game zat ik er iniedergeval in één keer in.

16. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Enne, heb je Dogmeat al voor je gewonnen? Als je character een beetje goed wordt met vuurwapens wordt het pas echt leuk. Ik probeerde altijd iedereen door z'n ogen te schieten. "Go for the eyes Bo, go for the eyes!" <squeeek>

17. Lequero

Lequero Let It Rain

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, heb dogmeat nog niet. Waar kan ik die vinden dan?
    Ga eerst maar eens achter die water chip aan. Volgens mij zijn die eerste 150 dagen zo voorbij namelijk.

Loop nu trouwens rond met een soort van hunting rifle. Verder small arms op 110% en perception op 8.
    Ik kan van een half scherm afstand iemand door z´n kop heen schieten. 8)

18. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    No worries. Als het goed is heb je daar voldoende tijd voor, ook als je er sidequests bij doet.

Je kunt Tycho en Dogmeat recruiten in Junktown. Dogmeat gaat niet zomaar mee, misschien kun je hem meelokken met een lekker...

19. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik weet niet hoe het in de eerste 2 games zat, maar met orchestraal is niks mis.

20. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Mee eens dat heeft wel wat vind ik...En het is ook een persoonlijke mening.

Trouwens kun je de game al Pre-orderen? Ik wil graag die Collectors edition bestellen

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina