Vriend van me reed iemand aan, roept ie na 'Asshole, I'll Kill You!!!............Online' xD geweldig!
Niko tegen Dwayne: "Where did you get out from?" Dwayne: "Preschool." Vond ik wel droog, zag hem eigenlijk niet aankomen Was ook wel een domme vraag van Niko.
mwoah, domme vraag?? Hij vroeg gewoon waar hij had gezeten..vrij normale vraag toch? Bij een missie waarin ik flink door de politie werd achtervolgd pakte ik de eerste de beste auto en dat was toevallig een taxi..sla die chauffeur eruit en reed weg..'k had eigenlijk niet echt door dat het een taxi was in de vluchtigheid en scheurde weg. Hoor ik opeens de kerel die nog achterin zit (met een homo-achtige stem) "aaahhh I just shitted my pants". vooral prachtig omdat ik hem niet zag aankomen, daarna nog allerlei jankgebedjes van hem..super
Wat Niko allemaal schreeuwt in de missie dat Spoiler Je Roman moet bevrijden deden me een beetje denken aan het einde van Scarface
Was ik dus niet de enige, vond het hele level een Scarface sfeertje hebben eigenlijk. Prachtige missie
loop de gunshop maar eens in en loop tegen de verkoper op This is a gunshop , Not A Funshop buddy toen had ik dus een big smile op me gezicht
hey youngmen youngmen? are you trapped in the seventies? nobody says youngmen anymore, what are you going to say next? (iets wat ik niet verstond) uhh... i want to connect with the kids, what are the kids up too? I am delivering weed man, but you are like 13? that's right, so i can't go to jail, that's what brother is saying. eigenlijk heel dat programma is lol, jammer dat het zo kort is
Spoiler Nee hij is niet gay maar je weet wel als je die ene gast moet killen laat roman jouw net doen alsof je gay bent en zet dan een advertentie op internet.. Hhahaha wat heb ik gelachen toen Die gast bij zon hotdog kraampje...Hotdogs! Hotdowgs!...Made of real meat!! Hahah die vond ik wel lache!! en ook als je opzon helitour gaat wat die gids/piloot dan allemaal zegt!! haha
nog nooit zo kapot gelachen door een spel sinds gister avond " fuck you man this aint goddamn russia we aint communists, im gonna get my brothers and kick ur fucking ass " en dan met zo een hillbilly accent me dag kan gewoon niet meer stuk
Hahah dat is met die Spoiler motorbende ofniet?? Die vond ik wel leuk maar niet de beste van alle quotes die ik gehoord heb...Ik hoor altijd wel grappige dingen maar ik vergeet ze altijd
Ik hoorde laatst ook in een telefoon gesprek met Roman iets van: "Niko, I love you. I would love you more if you had tities! haha". Zoiets was het. Ik ging kapot van het lachen.
Ik liep net over straat op weg naar de strip club, stop een random gastje voor een wijf wat aan het bellen is, zegt ie "Wow, i can smell your labia from here!" Ik stierf zowat toen ik dat hoorde /Mod Laten we er van uit gaan dat de meesten dit wel weten. Dus wikipedia links zijn niet nodig - Cookie
Als je aan het bowlen bent roept een gast: in the gutter the same place i found my wife En Lazlow is ook wederom weer geniaal die gast kan je blijven quoten