Erg tof om te zien dat mensen serieus erover discussiëren, goed bezig
Grappig om te zien dat vooral de meningen over het autorijden erg verdeeld zijn. Vooral deze opmerking erover vind ik mooi:
Niet om jou er speciaal uit te pakken, maar ik heb dit argument al vaker gezien. Forza 2 is toch echt een enorm realistische race simulatie en dat is toch wel een slagje anders dan iets als dit.
Ik kan me vooral vinden met The Matrix over de hoeveelheid content. Ik ben nu klaar met de story en heb net een paar uurtjes rustig rondgekeken en mis toch de uitdaging om verder te gaan met alle minimissies. Ik mis persoonlijk daar juist een verhaaltje ofzo achter. Bij saints row zat er echt een verhaaltje bij om te gaan racen of de snatch missies te gaan doen. Dat mis ik hier toch wel.
Ook een goed punt was dat ze er ook niet meer overheen konden en iets nieuws (moesten?) proberen. Hier had ik zelf nog niet aan gedacht en ik denk dat je heir ook zeker gelijk in hebt. Ik vind de realistische weg ook zeker tof qua stijl en hoe het doorgevoerd is, maar van mij had het een tikje absurder mogen zijn.
Ik hoop en denk dat de DLC er toch wel tof uit gaat zien. R* heeft al aangegeven dat de content van ongekende grootte gaat worden en zo groot zal worden als 3 eilanden (geloof ik dat het was) dus ik heb goede hoop. Ook weet ik zeker dat R* goed zal luisteren naar de community dus wie weet. Maar de engine is er nu de inhoud nog
Laatst bewerkt: 4 mei 2008