[Algemeen] Grand Theft Auto [Deel 9]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Shizzel, 30 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Dat vind ik ook heel bagger idd. Kan je trouwens nog ergens een politie uniform krijgen? Zoals in de vorige GTA games?*)
     
  2. Boony

    Boony Dont eat yellow snow

    Berichten:
    301
    Leuk Bevonden:
    0
    Er is een achievemt met 6 wanted sterren hoe wil je die ooit halen ben niet eens verder gekomen tot de 4:p zit wel pas op 15% dus zoveel stuff heb dan ook weer niet:p of kan ik beter eerst wat verder in game komen?
     
  3. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Voor deze achievement ben ik naar een eiland gevlogen waar ik nog geen toegang tot had. Vervolgens kreeg ik zes sterren. Het enige wat je dan nog moet doen is vijf minuten in je helikopter blijven rondvliegen.

    Succes:cool:
     
  4. justino

    justino GTA IV addict

    Berichten:
    96
    Leuk Bevonden:
    0
    je bent er bijna, je krijgt dadelijk een missie in het bovenste eiland waarbij je playboy x moet vervoeren, daarna krijg je toegang tot het middelste eiland.
     
  5. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik lees net in de telegraaf dat dit spel je console stuk maakt. Ze zeggen zelfs dat een op de 3 hun console moet resetten en dat sommige dvd spelers er stuk van gaan. WAAR halen ze die onzin vandaan? Er klopt gewoon geen reet van...:emo:
     
  6. Shizzel

    Shizzel Guest

    Ach, net zoals Kassa gisteravond die zegt dat je gewoon lekker makkelijk je Xbox kan aanpassen en dan illegale games erop kan spelen, en dan een 10-jarig jongetje die gedownloade games op zijn Nintendo DS zet, maar niet weet of het "echt helemaal legaal is" . De pers is gewoon onwetend...
     
  7. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar waar halen ze die onzin vandaan?
     
  8. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Hun duim.
     
  9. Shizzel

    Shizzel Guest

    Van de berichten op internet, want het gaat meer om de PS3 die freezed; en als hij bij Xbox 360's freezed gaat het meer om een teken dat je binnenkort de 3RLOD krijgt.
     
  10. duco3101

    duco3101 Active Member

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, las het net ook op de voorpagina van de Telegraaf. Maar heb er nog geen last van over het algemeen. Net bij het loaden van een missie liep hij vast, ik kon hem nog wel op een normale manier afsluiten of naar het dashboard gaan, dus helemaal vast liep hij niet. Maar het loaden duurt normaal 10 seconde ofzo en net toen ik het opnieuw probeerde, duurde het 2 minuten. Er zitten geen zichtbare krassen op de disc, dus hem inruilen tegen een andere heeft weinig zin, toch?
     
  11. Lequero

    Lequero Let It Rain

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind het een erg vet spel tot nu toe, maar begin een beetje schijtziek te worden van die telefoontjes van mensen die zonodig wat met je moeten doen. Die roman lijkt wel een stalker! Waar ben je? Waar ben je? Ik mis je? zullen we wat gaan doen? F****ck ooooff!
     
  12. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Iedere keer als ik de game opstart moet ik die intro met die plaatjes weer bekijken.
    Is er geen manier om die zooi te skippen?
     
  13. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Hoort volgens mij bij het loading proces dus lijkt mij niet dat je het kunt overslaan
     
  14. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan is ie het spel aan het laden.
     
  15. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik dacht dat het laden daarna pas kwam.
    Bij dat zwarte scherm met de naam van je huidige missie.

    Dan heeft ie eigenlijk best wel een lange laadtijd. :9
     
  16. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    valt wel mee(het is een hele stad) als je niet wist dat het een laadscherm was, zou je nu gewoon zitten, waarom lukt het nou niet om door te duwen|:-

    zo zat ik dan voor de TV:+
     
    Laatst bewerkt: 4 mei 2008
  17. Speedy-NL

    Speedy-NL Born To Be A Winner

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zag op van die website's in het internet cafe kleding staan, is het mogelijk om deze te kopen?
     
  18. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Er zit een prima muziekje bij, dus ik vind het wachten niet erg. En zo lang duurt het ook weer niet als je nagaat dat die een hele stad moet laden waar je doorheen kan lopen/rijden zonder laadtijden
     
  19. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee.. wat in de telegraaf staat is bullcrap. De ps3 heeft soms last van freezes, maar die duren maar een paar seconde. Bij elke grote game komt er wel van dit gezeik. Volgens mij komt het dan gewoon door toeval en gaan er evenveel consoles stuk als normaal, maar nu denken de mensen meteen dat het aan een spel ligt.:)
     
  20. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    zou wel kunnen dat meer 360's stuk gaan hoor want mijne heeft ook de laatste dagen overuren lopen draaien :9 ligt dan niet aan het spel maar aan degene zelf.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina