[Algemeen] Grand Theft Auto [Deel 9]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Shizzel, 30 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boony

Boony Dont eat yellow snow

Leuk Bevonden:
    0
    naja mijne is 1 keer vastgelope naja bala was 2e dag ofzo... ff xbox resete en was weer oke verder geen last meer van gehad

2. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zo af en toe van die freezes van iets van 10 seconden.. vrij raar. Daarna kan ik dan gewoon weer verder spelen.

3. XD-sense

XD-sense Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    wow net ging heel mijn beeld gek doen allemaal van die puntjes in het scherm waardoor het er niet meer uit ziet daarna ff uitgezet en andere game er in gedaan en toen zag het beeld er weer normaal uit het ligt dus niet aan m'n tv denk ik....iemand hier last van gehad??
    zou mijn spel nou al naar de klote zijn FUCK............kijk straks wel weer een keer hopen dat het dan weg is maar ik snap er geen zak van!

4. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb sinds ik GTA speel, flink wat vastlopers gehad. Heel vervelend, heb je net een missie gehaald, loopt die voor het saven vast (vaak disc error). Soms heb ik het al als ik net begonnen ben met spelen. Je gaat dat automatisch terug naar het dashboard, en meestal als je dan weer opstart kan je zonder problemen verder spelen.
    Mijn vorige 360 ging stuk bij Oblivion (begon toen ook met dit soort vastlopers). Wat dat betreft kan ik me voorstellen dat dit soort spellen veel vragen van je 360. Maar ja, het hoort natuurlijk niet te kunnen.

5. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.716
    Weer wat missies gehad met veel badguys die je moet neerschieten. Het lijkt wel of de game door het coversysteem veel makkelijker is dan zijn voorgangers. Ligt dat nou aan mij of niet?

6. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    863
    Ja, ik heb hetzelfde. Bij de vorige GTA's lukte sommige missies me soms niet. Nu meestal de eerste keer al 8).

7. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind de missies wel veel leuker dan in vorige delen. En sommige zijn toch nog wel lastig.

8. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Ik hou wel van deze laagdrempeligheid. :) Zo kun je toch op een relaxte manier door de game heen komen. Bij Saints Row waren sommige missies gewoon frustrerend moeilijk. Dat is hier tot nu toe nog niet het geval.
    Daardoor wil ik hier ook graag de 100% halen. _O_

9. tmffirework

Leuk Bevonden:
    0
    100% echt veel werk. Moet nog 197 vogels en 47 jumps! maar allemaal wel leuk. En die jumps zijn best moeilijk. Ben zeker 10 minuten bezig geweest met één zo'n jump. Verlengt wel weer de speelduur aanzienlijk!

10. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Ja! :) Ik heb de Strategy Guide gehaald, dus dat maakt het zoeken naar de duiven en stunt locaties ook wat makkelijker. Denk wel dat ik dat soort dingen tussendoor ga doen. Meestal kan ik mezelf niet motiveren om na de verhaallijn nog duiven te gaan zoeken of alleen stunt locaties. :x

11. tmffirework

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik heb die maps ook al van internet :) Maar nu doe ik alleen de duifjes die ik zie. Ga later ze wel eens allemaal doen.

12. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Alleen als je de cover system weet te gebruiken. Als je net als voorgaande delen op die manier gaat spelen kom je echt nergens.

Want ik namelijk heb juist moeite met de cover system ben het gewoon niet gewend. Dus ren meestal het liefst er gewoon op af enzo, dus daardoor is de game juist heel veel moeilijker dan in voorgaande delen. Of andere zelfde genre games. ;)

Laatst bewerkt: 4 mei 2008
  13. duco3101

duco3101 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hoe kom je nou verder in het spel? als ik roman om een job vraag en die mensen wegbreng, kom ik niet verder. moet ik dan gewoon naar de garage van roman toe gaan voor missies?

14. tmffirework

Leuk Bevonden:
    0
    staat meestal op de kaart een lettertje. Als je daar naartoe gaat krijg je een missie ;)

15. Boony

Boony Dont eat yellow snow

Leuk Bevonden:
    0
    Is het eigenlijk al bekent gemaakt hoeveel exemplaren er verkocht zijn?

16. dromped

dromped ZzZzZZzzZzZz

Leuk Bevonden:
    3

Nu doe jij alleen maar taxi-ritjes, heeft niks met missies te maken. nu ben je alleen een beetje aan het bijverdienen (maar daar heb je niks aan)

net als tmffirework zegt, je moet gewoon naar de letters op je map gaan, dan krijg je een missie.

17. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    YAY net the snowstorm gehaald. Echt de bizarste ontsnapping ooit tijdens mijn 12e poging ofzo.

Ik begon op het dak via de ladder achter het ziekenhuis. Vrijwel meteen kwam er politie, geen idee hoe maar ze kwamen wel. Ik pakte snel de coke terwijl de bikers en de politie elkaar afslachtte. Ik rende naar buiten en daar stapte ik met iets minder dna 1/4 van mijn leven in de sloomste truck ooit. Ik kon ze niet afschudden maar me auto stond al in de fik dus ik dumpte hem bij een flat. Daar ging ik achter schuilen tot er 5 cops aankwamen. Die schoot ik af en ik was bijna dood. Ik rende 100 meter tot het park op het 1e eiland en daar ontsnapte ik. Klinkt misschien wtf maar dat was het ook echt.

Het filmpje daarna was ook weer typisch gta ;)

18. Achillias

Achillias Guest

Hoeveel missies zijn er totaal? Heb er nu 70 opzitten. Bijna tegen het einde aan toch?

19. Blackz0r NL

Blackz0r NL Subject Delta

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand enig idee waar de official guide te koop is? En hoeveel? :9

20. Daantjuhh14

Daantjuhh14 Guest

ik weet niet waar je woont maar hij is te koop in enschede, bij de gameshop twente. en ander op bol.com zoiets
    voor +/- 20 euro

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina