Naruto: Rise of a Ninja

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nightbringer, 6 apr 2006.

1. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Hij is wel afgeprijst hoor, hij is dacht ik rond de 40 euro nu.

2. Atton

Atton Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hier niet hoor, wel jammer natuurlijk... maar heb afgelopen vrijdag DMC4 gekocht, maar verkoop hem weer door voor 60 euro, dan maak ik 5 euro verlies maar kan ik wel Naruto halen

3. Jort

Jort Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ff een vraagje. Ik heb de game gisteren binnengekregen, dus ik meteen spelen. Echt vette game. Maar ik merk dat bij het opstarten, hij een beetje vreemd doet. Hij start altijd 2 keer op zeg maar. Als ik de disc erin doe, dan komt gewoon het Ubi logo en alles, dan komt er een scherm met "loading", en dan plots komt weer het Ubi logo en daarna gaat hij pas echt naar het menu.

Weet iemand of dit zo hoort?

4. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Ik heb hetzelfde probleem. Heb jij ook die japanese voices gedownload en aangezet? Misschien dat het daar aan ligt, ik weet het niet.

Ik wordt ó zo aggresief online met Naruto! Ben ik bij de forest of death gister, niveau 4 gehaald van de 6 (of 8). Moet ik tegen Naruto vechten, en ik ben Kakashi. Alleen maar doet hij hetzelfde trucje. Hij schopt mij de lucht in en trapt me naar beneden, waardoor het een uur duurt voordat ik opsta en hij een lvl 3 special attack doet. Triesteling.. Ook nog de hele tijd sidesteppen..

5. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Al een redelijk lange tijd dat ik hem gespeeld heb. Maar heb geloof ik 3 online achievements gehaald. Oefening baart kunst Daz. :+

6. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Online is ook niets aan, dan kan je beter een echte fighter spelen. Je kan zeggen dat iedereen dezelfde moves doet, maar het spel kent niet zoveel moves. Ieder character heeft er maar een paar. Dus dan kan je het iemand niet kwalijk nemen als die de hele tijd hetzelfde doet. Als ik een winnende combinatie had, zou ik er ook niet van afstappen. Het is juist de bedoeling om een goede move te doen en daarna een level 3 aanval te doen met je chakra. Dan heb je zo goed als zeker gewonnen. Als je diepte wil, zit je met Naruto aan het verkeerde adres.

7. Atton

Atton Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nou, als iedereen zo'n Bunshin uit de grond laat komen iedere keer, dan is er idd geen flikker meer aan en het is niet eens een leuke combinatie.

8. Atton

Atton Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hey ik heb een probleem, ik heb vandaag de game gekocht en meteen de japanse voices gedownload, maar ik hoor ze alleen maar in de filmpjes, en niet in de normale gesprekken...die zijn namelijk helemaal zonder geluid

Edit: Voor meer mensen met dit probleem, download de Jiraiya en Sarutobi trial...blijkbaar helpt het, want heb het gedaan en nu doen ze het wel in een keer

Laatst bewerkt: 23 apr 2008
  9. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Yup, door het downloaden van die twee characters, is je probleem verholpen. Ik heb trouwens gister de Exam gehaald met Kakashi online! Ik ben zóó blij! Echt, wat een wedstrijd die op het laatst. Allebei nog een piep klein beetje HP over (ik vocht tegen Gaarra) en toen gooide hij allemaal zand. Ik sprong over wat zand heen, maar hij raakte mij toch.. Maar ik drukte op B en teleporteerde achterhem waardoor ik hem verwoestend neersloeg. Heerlijk!

10. Atton

Atton Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    gratz

11. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Inmiddels online uitgespeeld met: Kakashi, Sasuke, Kiba en Neji. Bijna uitgespeeld met Gaarra, moet wel lukken..

12. StreetSamurai

StreetSamurai HAMMERTIME!

Leuk Bevonden:
    0
    ehm

ik heb deze game al sinds de release en ik ken nogsteeds die kariwami jutsu niet:p...die ene dat je kan teleporten als je word geslage:p...is er een bepaald moment dat je dat moet doen bijvoorbeeld als je al geraakt bent of net ervoor?...want lukt me niet om online te kunne winne vanwege die mannetjes die steeds teleporte:p

alvast bedankt

13. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Je moet er voor zorgen dat je genoeg Chakra hebt. Als een tegenstander bijvoorbeeld 2x op XX klikt kun je (wanneer hij de derde slag wilt geven) op B klikken en dan teleporteer je achter hem. Het is echt heel simpel, oefen anders eerst even tegen de CPU door gebruik te maken van de VS mode.

14. StreetSamurai

StreetSamurai HAMMERTIME!

Leuk Bevonden:
    0
    chill:d..straks ff proberen:d...wil m ff uitspelen na zo'n lange tijd:p

persoonlijk hoop ik dat ze ook nog een deel 2 maken want die shittie met kyuubi naruto en cursedseal sasuke wil ik echt wel naspelen:p

op de gamecubeserie hielden ze niet echt de story-line aan dus vandaar;):p

15. lodewijk

lodewijk Master bitch

Leuk Bevonden:
    0
    Ik krijg de japanese voices niet in het spel. Ik heb deze voices (& sarutobi, jiraiya) gedownload door mijn harde schijf op een xbox te zetten die aangesloten was op het internet. Nu staat de harde schijf weer op mijn xbox, maar ik krijg de voices en de characters niet in het spel geïmplementeerd. De optie om de voices aan te zetten is simpelweg niet in het options menu en de characters kan je ook niet selecteren. Hier heb ik zelf geen internet dus ik kan ze niet opnieuw downloaden. Iemand enig idee hoe ik deze opties toch in het spel krijg (manual dus)?

16. Elvini

Elvini Paramore

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij moet je aangesloten zijn tot het internet.

17. lodewijk

lodewijk Master bitch

Leuk Bevonden:
    0
    Om het voor het eerst aan te zetten? Dat zou balen zijn.

Maar je xbox hoeft niet altijd internet te hebben, mijn broertje speelde het met de voices op zijn xbox tijdens de vakantie ook gewoon. Er moet toch een manier zijn om het spel te laten weten dat ik die onzin gedownload heb.

18. arma22

arma22 Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb bij oa oblivion en saints row hetzelfde. Ik heb extra content gedownload en als ik offline ben kan ik deze niet gebruiken maar wel als ik online ben. Ik heb wel eens via de xbox gekeken of de gedownloade content op de harde schijf stond als ik offline was en ik kreeg gewoon te zien dat het erop stond. Ik heb toen contact met Microsoft opgenomen en kreeg te horen dat het zou komen omdat ik het destijds via mijn eerste xbox had gedownload en het zou dan niet op een andere werken tenzij je bij xboxlive inlogt.

Misschien dat het bij jou ook zo is omdat je het via een andere xbox hebt gedownload dat je bij jouw xbox online moet zijn om de content te gebruiken.

19. lodewijk

lodewijk Master bitch

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor je reactie!
    Dan neem ik helaas aan dat ik het haasje ben, zonde maar waar.

Believe it |:-

20. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Zo. Ben uitgekeken op de game. Heb 100% v/d villagers happy gemaakt en met de volgende spelers online uitgespeeld en de achievements daarvan behaald; Naruto, Sasuke, Kakashi, Gaara, Neji, Kiba en Rock Lee. :)

Deel Deze Pagina