GTA IV hebben ze de hype waargemaakt?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 30 apr 2008.

?

Maakt GTA IV de hype waar?

1. Ja, wat een topgame!

296 stem(men)
    71,2%
  2. Nee, maar hij is zeker goed.

103 stem(men)
    24,8%
  3. Nee, dit is de tegenvaller van het jaar.

17 stem(men)
    4,1%
  1. stoner4life

stoner4life GTA-addict

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb alleen michelle gebalt thuis. verder fuck je vrienden enzo das wat de game ultiem saai maakt , na 1 keer alle mogelijkheden bezocht te hebben is er geen zak meer aan... vrienden in GTA4? en fondness level die achteruitzakt is Sims achtig wat de term "vrienden" in gta4 alleen maar zuigender maakt

100% akkoord met EVERT en Alex V vreemd genoeg is mijn mening PRECIES zo als hun posts

2. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Hoezo dat? Assassin's Creed had prachtige steden, maar dat was juist een en al uiterlijk vertoon. En AC had heel veel dezelfde mensen en audio opmerkingen die je hoorde. De steden in AC waren super. Maar in mijn ogen is Algonquin minstens net zo mooi. :)

3. EVERT NL

EVERT NL *

Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet nog wel ff melden dat de multiplayer functie onwijs vet is. Dat had ik 8 jaar terug al verwacht bij GTA II. Jammer dat ALLES niet goed genoeg gedetailleerd is uitgewerkt:'-(.

4. Celsius

Celsius Brrr!

Leuk Bevonden:
    0
    De hype.. Tja. Hangt er vanaf wat je er zelf van had verwacht, toch?

En al die scores en reviews.. 10! Perfect! Tja! Als je dit spel beter vindt dan een ander spel dat al een 9.9 heeft gehad, dan zit er natuurlijk niet veel meer op dan dit een 10 te geven.. Of het terecht is (van deze 10 en die andere 9.9) blijft natuurlijk de vraag.

Maar lekker belangrijk.. Zulke cijfers kunnen je alleen een goede indruk geven als ze óf erg laag óf erg hoog zijn. Of het nou een 8, een 9, een 8,5 of een 9,5 is.. wat boeit het. Als er een cijfer 2 aan aan spel wordt gegeven, dan is het pas tijd om je er eens in te verdiepen als je van plan was het te kopen.

5. terrorShooter

terrorShooter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sinds wanneer kan je in de sims 2 hoeren overhoop knallen, handgranaten naar nietsvermoedende omaatjes gooien en de met een hummer een hotdogstand aan gort rijden? Natuurlijk zijn de opties een beetje karig maar je moet een spel bekijken naar het totaal beeld. Net 20 missies gedaan en wil je ff wat afleiding? Dan kan je gewoon ff roman opbellen om te vragen of die ff gaat zuipen met je.
    Ik vind gewoon dat meer niet altyd beter is, het past in het gta plaatje zeg maar.:cool:

6. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
    in de sims kan je niet eens dronken worden :+

7. Giokeh

Giokeh JRPG-fanboy

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net een paar uurtjes multiplayer gedaan echt te bruut :D
    Vind overigens de explosies van deze game ZO goed gelukt

8. Mikeeey681

Mikeeey681 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de explosies eigenlijk wat minder.
    Kan ook zijn omdatik er niet echt gefocust op let omdat ik altijd kijk naar hoe die gassies in de buurt lekker weg vliegen :)

9. PineaPPle JOE

PineaPPle JOE Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    74
    het is geen slecht spel, tis en harstikke leuk enzo.

maar er zitten weinig mogelijkheden in. het is: missies, of een beetje rond kloten.
    daarmee houd het dan ook op.

10. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Iedereen zegt dat een spel perfect is als het een 10 krijgt, Volgens mij is dit niet zo. Ik las laatst in de GTA review van IGN dat een spel een 10 krijgt als het spel het genre vergroot/verlegd of iets heel nieuws introduceert in het genre.

Op dit gebied krijgt GTA wél een 10 want zo'n enorme levende stad is nog nooit eerder gedaan en een storyline als in GTA 4 heb ik (correct me if im wrong) nog nooit gezien. Ze hebben dus voor mij de hype waargemaakt alleen op een ander gebied dan ik had verwacht.

11. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Klopt. De andere grote next-gen free roam game was Saint's Row. Geweldige game, maar de stad Stillwater valt echt in het niets bij Liberty City. De layout van LC is echt niks, als je het bekijkt als een echte stad. Het is allemaal ontworpen om het leuker te maken bij het spelen. Sommige kruispunten slaan nergens op, maar zijn geweldig voor bijv. een chase. En dan heb je nog al die heuveltjes waar je nietsvermoedend oprijdt en dan ineens \bam/, prachtig uitzicht op Algonquin en de Broker Bridge.

12. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Ja, net als zo'n brug waarbij je full speed aankomt en dan wordt het op het einde van tweebaans een eenbaans weg. En als de AI auto's nog normaal konden invoegen....=(

13. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Weinig mogelijkheden? Die vind ik wel grappig :D. Daar hoef ik verder eigenlijk niets over te zeggen.

Voor mij is de hype waargemaakt, de hype die wij zelf gemaakt hebben trouwens. Die hype heeft Rockstar niet gemaakt, maar de gamers, sites en bladen. Ik heb voor de game op het punt stond om gereleased te worden weinig gezien van R* zelf. Dat heeft GTA IV ook niet nodig.

14. EVERT NL

EVERT NL *

Leuk Bevonden:
    0
    ik mis ook de de Killing frenzy's!

15. thewizzyofozz

thewizzyofozz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volmondig :)

Wat een spel, wat een verhaal :b:

16. Elendill2003

Elendill2003 For those who gave

Leuk Bevonden:
    0
    Ben het hier totaal niet mee eens. Er zijn auto's die minder lekker rijden en gaan zwabberen in de bochten. Maar probeer eens Comet, die stuurt heel erg scherp.

Als je niet idioot snel door de bochten racht is alles te overzien (voelt erg realistisch).

Voor de rest heb ik de game nu een stuk meer kunnen spelen en ik ben in de tussentijd alleen maar positiever geworden. De die hard fun van de vorige delen zit er nog steeds in (is zelfs veel vetter dankzij de realistische physics), maar is nu gecombineerd met een verhaal dat niet onder doet voor de old school gangster films (Goodfellas anyone?).

Heb hem nog niet uit, maar het is nu al de beste game die ik gespeeld heb sinds Zelda: Ocarina of time.

Nog even de dingen die ik echt vet vind op een rijtje:

+Shootout gameplay is geweldig;
    +Beste achtervolgingen ooit;
    +Rijden goed uitgewerkt;
    +Ongelovelijk goed verhaal;
    +Graphics;
    +Stijl;
    +Sfeer (mede door de vele details);

Het enige (totaal te verwaarlozen) minpunt vind ik nog steeds de blurry schaduwen. Maar desondanks is deze game is gewoon een vette 10 waard.

Laatst bewerkt: 7 mei 2008
  17. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
    + geweldig multiplayer met heel veel uur aan speelplezier!

18. auke

auke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dat wat erin zit helemaal perfect is, maar ze hebben een paar dingen weggelaten die ik wel had gewilt: Vliegtuigen, parachute, open terreinen (een stukje geen stad), de skills, het kopen van mansions, ik heb het rijden inmiddels wel onder de knie maar ik vond het "onrealistisch" rijden wel leuker en ik mis het leger.

19. cv8x

cv8x Gekkenhuis

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben pas aan het daten dus ben in het begin van de game. Ik moet zeggen dat de eerste indruk geweldig is en ik ben zeer benieuwd wat er komen gaat!

20. th3 du7ch devil

th3 du7ch devil New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het zekker een lijp spel maar toen ik het had uitgespeeld vond ik het niks meer aan en online na 2 dagen verveelt me ook erg maar blijft een goed spel maar niet perfecht...

Deel Deze Pagina