[Algemeen] Grand Theft Auto [Deel 9]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Shizzel, 30 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Het was op het eerste eiland vlakbij zo'n station, ergens in het oosten(Hove Beach).

Edit: Dan bedoel ik dus de locatie van Jimmy

2. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Een hilarische website is overigens www.americantravelguide.net. Die site staat vol tips voor Amerikanen die op vakantie willen naar Europa. Staan echt geniale opmerkingen op. :lol:

3. PineaPPle JOE

PineaPPle JOE Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    74
    euh, 2 vraagjes, geen spoilers.

Wat kan ik met al mn geld doen?. nog geen enkel koopbaar huis tegen gekomen.
    heb nou een flinke smak met geld maar ik kan er gewoon bijna niets mee behalve hotdogs etc. kopen.

en kunnen je auto's op je parkeer plaats worden gestolen? had een hele mooie auto verdiend, neergezet op mn parkeerplaats. toen ging ik saven. volgende dag laad ik die game weer is die auto ineens weg...

iemand help aub.

4. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Nee helaas kun je vrij weinig met je geld. Dat vind ik toch wel een van de grote minpunten aan GTA. Enige wat je ermee kunt doen is wapens kopen en eten. Voor de rest helemaal niks.

5. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Hahahahaah, ik lig echt in een scheur om die Badman en Little Jacob..gewoon geweldig!!!!!

6. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    De mogelijkheden met je geld waren in Vice City wel heel erg groot. Ik had gehoopt dat het in dit deel veel dieper zou gaan. Helaas. Misschien dat die download able content nog wat leuks kan brengen.

7. PineaPPle JOE

PineaPPle JOE Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    74
    je hebt 'm al uitgespeeld? want dat is gewoon kut...:mad:

8. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Ik moet zeggen, de game is zo nu en dan wel grappig, maar écht hardop gelachen heb ik nog niet.. zijn jullie allemaal zo gevoelig voor kleine amerikaanse grapjes??

9. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Alleen Brucie en de oneliners die je op straat hoort vind ik echt grappig, de rest niet echt. Snap ook niiet dat iedereen Little jacob zo leuk vind, is gewoon een rastafari zoals je ze ook in genoeg films etc ziet

10. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Nou niet echt, Jacob is nog minder goed verstaanbaar, laat staan badman. En ja absoluut...die tv is geweldig, typische Rockstar humor en dat kan ik zwaar waarderen.

Net de baas van een gunstore kwaad gemaakt...begint ie als een gek op me te schieten, dus ik ren naar buiten, ga achter cover zitten, bel gauw 911 cops, en dikke shootout dan joh. Ik vind het erg cool om dan gewoon rustig te bekijken hoe alles in z'n werk gaat. Hoe de agenten achter hun auto cover nemen, en de gunstore baas en zijn vriendjes ook...echt geweldig, een cop die bijna doodgaat nog even zegt 'tell my family i love them' .

Zo'n verschil met San Andreas, volgens mij realiseren sommige mensen zich dat niet...maar ga die game maar eens spelen..moet je zien hoe onwerkelijk dat allemaal is...hoe simpeltjes...maar dit allemaal is gewoon zwaar indrukwekkend.

11. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, al uitgespeeld. Het is het grootste minpunt voor mij. Ik heb nu iets van 700.000 en kan er niks mee, behalve af en toe wapens kopen.

12. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Ja dat had ik ook! Hij zei 'good times cousin!' en toen ramde ie me en zei die I need my car back! Alsof satan hem 2 seconden overnam ofzo xD

13. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ik persoonlijk vind dit tot nu toe de grappigste GTA game ook.
    De internet sites, de tv programmas, Little Jacob en Badman dus.
    De gesprekken tussen Roman en Niko. Wat ik vooral ook zo lollig vind aan die cutscenes met Badman en LJ....dat Niko er werkelijk zelf geen flikker van snpt wat die Badman allemaal uitkraamt. Ik heb genoeg films gezien...maar deze twee zijn expres extra over the top gemaakt...en dat maakt ze zo hilarisch.

14. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824

Klopt, ga maar eens gewoon lopen door de stad dus niet rijden.
    Voorbeeldje van mij ik liep op straat beetje rond te kijken hoor ik ineens een politie auto aankomen die zijn sirene aan doet, dus ik denk kut wat heb ik nou weer gedaan.
    Maar het mooie was de politie zette iemand in een andere auto aan de kant en toen ging die eerst in de kofferbak kijken en daarna een praatje maken met de bestuurder.
    Toen dacht ik echt van wow.

15. Sev

Sev The Lone Wanderer

Leuk Bevonden:
    0
    Die zijn geweldig inderdaad! Aan het gezicht van Niko kan je gewoon zíen dat ie er geen kloot van begrijpt an ting! :9

16. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ja echt ongelooflijk, ik heb sinds de game uitkwam heel veel rondgelopen en gereden , buiten de missies om...pas gisteren en vandaag echt met missies bezig geweest. En wat jij vertelde heb ik niet eens mee gemaakt...geweldig.
    Ander goed voorbeeld is dat ik dit al die tijd niet zag en ineens...zag ik een auto,met allemaal rook eruit komen..ik zag de motorkap open en een ventje eraan werken. Details in deze game....ze zijn echt ongelooflijk. Ook tv kijken...ik dacht vanmiddag, ach effe stukje kijken...uurtje later was ik nog aan het kijken , echt super.

Zag ook een hoer bij iemand instappen,besloot ze te volgen...maar de man bleef maar rijden...kwam geen eind aan. Na een tijdje maar gewoon m'n eigen raam gemolt en met m'n gun hem even laten zien dat ik niet van dat soort geintjes hou ;)

Laatst bewerkt: 5 mei 2008
  17. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Waarom zitten er geen brandweer-, ambulance- en taximissies in GTA IV? :'-(

18. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    863
    Krijg je eigenlijk veel geld voor de laatste missie? Heb nog zo'n 30,000 nodig voor achievement :).

19. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Taximissies wel, ambulance en brandweer weet ik niet.

20. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    In San Andreas kon je er tenminste nog mee gokken en huizen kopen, hier helemaal niks. Dikke flopper op dat gebied.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina