[Algemeen] Grand Theft Auto [Deel 9]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Shizzel, 30 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xentagz

xentagz ----------------

Leuk Bevonden:
    0
    Hi guys,

Ik heb heel veel geld, een mooi pak, en heel veel wapens.
    Eigenlijk alles wat ik nodig heb in liberty city..
    Maar wat moet ik met zoveel geld als ik niet veel kan kopen in liberty city.

Iemand een idee?
    Wat is bijvoorbeeld heel duur, waar je veel geld voor moet hebben?

thankx
    xentagz

2. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    De rekening van het ziekenhuis? :+

3. AapVader

AapVader Ja toch?

Leuk Bevonden:
    4
    Ja idd, je mag aardig wat geld inleveren elke keer als je dood gaat.

4. serious siem

serious siem PSN: Serious-Siem

Leuk Bevonden:
    6
    comedy kijken is trouwens ook echt fun. Kwam er zo'n engels man, zo'n droge fijne engelse stem, een beetje satirisch praten over Obesity, die 'ziekte' waar je dik van wordt. Alsof je Guzman humor kijkt, echt top!

Het spel is wel realistisch, dat overal is opgelet, natuurlijk moet het niet aaal te realistisch worden, maar ik mis de AIRBAG in de luxe auto's, dat zou me wel tof lijken, bam airbag en geen door de ruit vlieg actie!

Waar ik ook van geniet is dat als ik allemaal polities achter me aan heb, dan op B druk met die camera view, en dat het dan net lijkt alsof ik RTL7 politieachtervolgingen kijk,

5. AapVader

AapVader Ja toch?

Leuk Bevonden:
    4
    Obesity is zwaarlijvigheid, geen ziekte ;)

Laatst bewerkt: 5 mei 2008
  6. stephanoss

stephanoss Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    obitas is wel de naam van de ziekte'; ernstig overgewicht;

7. AapVader

AapVader Ja toch?

Leuk Bevonden:
    4
    Dat klopt trouwens ja, ik zat er naast.

8. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
    bij Comedy op 2e eiland komt die gast van 'The Office'!

9. AapVader

AapVader Ja toch?

Leuk Bevonden:
    4
    Ja dat is die engels man die hij bedoeld, Ricky Gervais. Persoonlijk vond ik er niet veel aan, net als die Katt Williams. Geef mij maar de goochelaar van Perestoika.

10. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Bluesy st. John is ook lollig :p Net als die goochelaar die ze eigen
    arm eraf hakt

11. Kyo

Kyo Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Hoe sla je zo'n wijf aan de haak op het internet? Ik krijg steeds negatieve replies van die wijven op de dating site.

12. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Brucie is echt de grappigste *)!!! Icecold man, ICECOLD !!

13. AapVader

AapVader Ja toch?

Leuk Bevonden:
    4
    Gewoon het spel verder spelen, dat daten komt vanzelf aanwaaien.

14. Sev

Sev The Lone Wanderer

Leuk Bevonden:
    0
    Had ik ook gedaan, ze reden alleen maar rond idd. Maar dan moet je ff tegen die auto aan knallen, gaat die hoer er uit en dan dat mannetje, vervolgens begint die hoer op die gast in te meppen :thumbs:

15. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Vind dit onzin. GTA IV krijgt die scores omdat het een ervaring levert die (bijna) geen enkel ander spel je laat ervaren. Natuurlijk heeft ook GTA IV zijn (schoonheids)foutjes, maar het is beter in wat het doet dan bijna elk ander spel. Niet op alle onderdelen is het beter dan elk apart onderdeel van elk ander spel, maar gezamenlijk is het echt ongeevenaard. Bijvoorbeeld Half Life 2 had ook zo´n ´synergie´, waar de diverse onderdelen meer dan naadloos samensmelten voor een fantastisch geheel.

Om jou voorbeeld COD4 aan te halen: daarin heb je weer overal onzichtbare barrieres. De relatieve vrijheid van GTA IV (er blijven gesloten deuren, meer dan genoeg) is compleet onvergelijkbaar met COD4. Ook de physics van COD4 zijn totaal niet vergelijkbaar met die van GTA IV. Terwijl de laatste toch een spel is op veel grotere schaal. Anyway, het verdient die score mijns inziens volledig. Het verhaal is fantastisch, de physics zijn zo goed uitgewerkt, grafisch is het gezien de schaal ook heerlijk, gameplay is top notch en veel beter uitgewerkt als voorheen, geluid is fenomenaal, multiplayer is heerlijk uitgebreid.

Even een vergelijk: Asafa Powell heeft nu het wereldrecord 100m sprint in handen met 9,74 seconden. Hij doet het niet in 8 seconden, je zou dus kunnen zeggen dat het nog beter kan. Maar hij is wel het snelst van allemaal en daarom de 'beste'.

GTA IV is niet 'sneller als andere spellen' (qua framerate verre van zelfs) , maar de mix van de onderdelen wordt gewoon hoger gewaardeerd als andere spellen. En hoe kun je sowieso een Zelda titel met een GTA titel vergelijken? Ze zijn beiden blijkbaar absolute top van hun genre. Lekker belangrijk dat de één 0,xx procent hoger scoort dan de ander. Ik lig er niet wakker van. Jou spreekt een Zelda titel misschien meer aan. Mij spraken de diverse GTA delen (1 en 2 heb ik wel heel veel gespeeld) maar matig aan. GTA IV doet veel dingen echter zoveel beter dan voorheen, er zitten zo gigantisch veel details in, het verhaal is zo goed uitgewerkt, dat IV me echt bij mijn strot grijpt.

16. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    ik vind dat je wel gelijk hebt alleen de replay-waarde is niet zo hoog, want echt veel te beleven is er niet.

17. AapVader

AapVader Ja toch?

Leuk Bevonden:
    4
  18. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Snap ik niet echt.. ben van mijn tijd in Liberty City nog maar 20 tot 30% bezig geweest met missies en het verhaal. Voor de rest gewoon rondrijden, lopen, met de taxi, genieten van de omgevingen en de details waar velen hier al vol lof over vertellen. Het is gewoon zo tof om de levendigheid van de stad en de karakteristieke verschillen van de diverse wijken te ontdekken. Vind het alles behalve saai in Liberty City. En dan heb ik pas 10% gezien ofzo haha.

19. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    hier zitten echt vette qoutes in:
    "can hire a prostitute, have sex with her, and then beat her to death with a baseball bat, when a police officer comes after him, he can either light that police officer on fire or cut him in half with a chain saw.. this is entertainment?!"

Omg mijn beste engels fouten inbegrepen:emo:

20. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Foutive advertising van Jack Tompson zegt dat je met een chainsaw kan rond lopen terwijl dat niet zo is. Aanklagen die hap i'd say. =(

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina