[Vragen] Media Delen (WMV, Foto's, Muziek) met WMP 11/ USB / HDD [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fardo, 5 mei 2007.

  1. larussa

    larussa Active Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand of een harde schijf voor de pc het op een xbox 360 doet?
     
  2. dendemen

    dendemen wasted'nwounded

    Berichten:
    471
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een aantal vraagjes m.b.t. een netwerk drive/externe hd van freecom die ik heb gekocht. Deze is aangesloten op mijn router.
    De 360 herkent hem wel alszijnde een storage device maar kan er geen bestanden op vinden die er wel op staan. Mijn laptop herkent die files wel op de netwerk drive.
    Moet ik de drive wellicht formateren, of anders indelen? Heeft er iemand ervaringen met een externe hd over het netwerk? Kan de 360 uberhaupt wel communiceren met een externe hd?

    Heb ik mijn geld weggegooid?:b:
     
    Laatst bewerkt: 12 apr 2008
  3. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Sinds kort heb ik op deze pc Eset Nod 32 met firewall, maar nu ziet mijn xbox de pc niet meer, weet iemand hoe ik dit in kan stellen in Eset

    edit: nvm, had media player 11 nog niet gedownload|:-
     
    Laatst bewerkt: 16 apr 2008
  4. Gallardo

    Gallardo De vrolijke strijder

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan nu opeens streamen vanaf mijn externe HDD weet niet waar dat door komt, maar een paar minuten later kreeg ik RROD :') Nu heb ik alle kabels ff opnieuw aangesloten en de 360 doet het(voorlopig) weer...
     
  5. rubengamer

    rubengamer Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Handleiding in XP

    Wilt u mischien uw handleiding van media delen met xbox 360 in windows xp maken want het lukt niet bij mij =( alvast bedankt
     
  6. Michel V

    Michel V Xbox 360:)

    Berichten:
    333
    Leuk Bevonden:
    0
    Xbox 360 + vista

    Hallo , ik vind het persoonlijk een beetje raar maar als ik mijn xbox 360 met mijn vista laptop wil linken vind hij hem en bij media center op de xbox lukt alles gewoon maar als ik dan films of muziek wil afspelen gewoon via het dasboard zodat ik muziek kan afspelen onde rhet gamen kan hij geen pc vinden.
    groetjes michel
     
  7. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Dus als je media center doet heb je wel muziek enzo.
    Misschien bij WMP Delen aanzetten, omdat het ingame niet via Media Center gaat maar via media share.
     
  8. Michel V

    Michel V Xbox 360:)

    Berichten:
    333
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat weet ik, dus in wmp 11 delen aanzettne?
     
  9. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is me al een tijd geleden gelukt om media te delen via wmp 11, ik kan ook al mooi afbeeldingen etc. bekijken op m'n 360, maar video's/audio is nergens zichtbaar op mn 360. Er staan alleen een paar voorbeeldnummertjes die volgens mij standaard bij wmp 11 zitten, maar dus niet al mijn eigen muziek. Hoe kan ik daarbij komen via m'n 360?

    Verder zou ik ook wel willen weten of je data kan kopiëren van je pc naar je 360, vanaf je 360. Dus als ik een bestand van mn pc kan zien in de 360, het dan kan selecteren en kopiëren ofzo. Bestaat die optie?

    Alvast bedankt voor de hulp :)
     
  10. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    je zet je xbox aan, zet delen in wmp 11 aan, als het goed is krijg je dan xbox 360 in het veldje te zien. dan doe je toestaan, end an krijg je als het goed is je pc te zien op je xbox.
     
  11. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Heb zelf een beetje een probleem mijn pc vind de xbox wel maar de xbox de pc niet. Weet iemand wat hiervan de oorzaak is of nog beter wat je er aan kan doen...
     
  12. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    ter info:

    1) Turn off Windows Media Sharing in the management console (you can get there by going Start > Run > services.msc). In my case, I had to disable it and then reboot my computer, but just stopping the service might work.

    2) Uncheck "Hide protected system files" in the Folder Options > View tab in Explorer.

    3 ) Go to C:\Documents & Settings\All Users and see if there's a DRM folder there.

    4) Delete all the files in the DRM folder.

    5) Turn Windows Media Sharing service back on, and check the "Hide protected system files" thing if you want.
     
    Laatst bewerkt: 25 apr 2008
  13. Thampon

    Thampon Active Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    Het gaat wel als je Externe HD in Mac formaat is geformateerd en je deze gedeeld zet in MediaPlayer (bv "F schijf" aangesloten via USB). Enkel is er 1 probleem waar ik ook een oplossing voor zoek en dat is dat bestanden boven de 4,5 GB op deze manier niet gespeeld worden door de Xbox360 (Alles eronder speelt zonder probleem). Als iemand een oplossing hiervoor weet, hoor ik het graag... Want anders moet ik heel de tijd schipperen met die HD.... Zou deze liever op 1 plaats willen laten staan.
     
    Laatst bewerkt: 3 mei 2008
  14. joeperd

    joeperd TaH PoWnz0r

    Berichten:
    469
    Leuk Bevonden:
    0
    na heel wat geklooi kan mijn computer de xbox vinden en andersom, maar zodra ik een afbeelding of muziek aandruk kan hij het niet afspelen hij laad een tijdje en daarna komt er rechts van het lied een kruis te staan

    hoe kan ik dit verhelpen?

    edit: dit is de foutmelding die ik krijg na een tijdje : Cant play this content because it may not be supported for more info go to www.xbox.com/support/

    status code : 19-04-8000-4004
     
    Laatst bewerkt: 4 mei 2008
  15. Zapp

    Zapp Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Het hele streamen vanuit de pc naar xbox 360 werkt nu prima hier.
    Ik wou alleen even weten of je op de een of andere manier vanuit de xbox de pc aan en uit kan zetten. Want hier staat de PC onder en de xbox boven. Vooral als je savonds dan een film kijkt, moet je naar beneden om je pc aan te zetten en dan weer terug om hem uit te zetten als je klaar bent.

    Daar moet toch wel iets voor zijn dat je xbox automatisch de pc aanzet als je media center start?
     
  16. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Nee er is daar geen oplossing voor. De extender stuurt niet de pc aan ... de pc stuurt de extender aan .. dus je moet helaas elke keer naar beneden om je pc aan en uit te zetten.
     
  17. joeperd

    joeperd TaH PoWnz0r

    Berichten:
    469
    Leuk Bevonden:
    0
    Fardo zou je ook even naar mijn probleem willen kijken op de vorige pagina?
     
  18. Blackz0r NL

    Blackz0r NL Subject Delta

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey, ik wil graag Media sharen met mijn pc op m'n xbox..
    Ik heb een Linksys BEFSR41 router.

    Als ik naar WMP ga, en dan Mediabibliotheek -> Media delen... en dan Media delen met:
    Normaal zou ik dan mijn Xbox kunnen selecteren, maar het vakje is gewoon leeg?
    Ik heb WMP 11, dus daar ligt het niet aan.
     
  19. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Dat wil ik ook weten.
    Alleen de muziek die in de map Mijn Muziek staat kan ik beluisteren.
    Die voorbeeldnummers dus.

    Ik wil ook graag de rest kunnen beluisteren! O-)
     
  20. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    4. Copy non-protected files (pictures, music, videos) from USB storage devices, CDs and computers to proprietary storage devices.

    is het gerucht voor de volgende springupdate. Wat speelt de 360 eigenlijk allemaal af? Kan ik straks elk mediabestand vanaf mijn hdd afspelen?
     

Deel Deze Pagina