Forza Motorsport 2 [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 26 jan 2008.

1. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Nou dat doe je goed! :9

-Edit-
    Ik zie dat mijn R1 tijd op Silverstone nog maar net onder de 1:27 is, namelijk een 1:26.957. Het record is inderdaad supersnel zeg. :)

Laatst bewerkt: 22 apr 2008
  2. duco3101

duco3101 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik kom met 275 over de finish en mn top snelheid is ongeveer 290. ja, was ff tijdje niet op live geweest en mn pc was kapoerewiet, maar gelukkig werkt nu alles weer. racen>?

Edit: vandaag op sebring 1.39.2 gereden, toen ik me wilde kwalificeren voor dat R1 toernooi.

Laatst bewerkt: 25 apr 2008
  3. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Ik heb zojuist m'n PR verbeterd op Tsukuba Long, met A-auto's. Ik had een 53.765 met de EVO X van Loyal Ronin. Ik heb zijn setup als basis genomen, waarna ik merkte dat er voor mij niet meer dan 54.0xx inzat, maar na wat tweaks reed ik dus 52.2=

Ik kan zeker nog 0.18 sec sneller, maar dat word denk ik iets voor volgende week.

@ Loyal Ronin,
    Als je benieuwd bent naar de setup, dan laat maar horen.

4. ibrahim006

ibrahim006 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan ik aan zou een auto + setup komen?? :D :D

5. Madoperator

Madoperator Rape

Leuk Bevonden:
    0
    Als alles goed gaat heb ik Forza dinsdag binnen, maar een vraagje: Heb je live nodig om auto's van de AH te kopen?

6. duco3101

duco3101 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja, natuurlijk

7. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Jawohl.

8. Madoperator

Madoperator Rape

Leuk Bevonden:
    0
    Dan moet ik ook even gold halen. :+

9. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Hahah, dat moet ik ook nog steeds doen :+

10. Sev

Sev The Lone Wanderer

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn Bundle Copy editie blijft regelmatig hangen bij het laadscherm voor een race.. Heb Forza 2 daarom vrij weinig gebruikt, helaas..

Is dit een bekend probleem bij de BC edities?

11. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Ik heb ook de BC, en ook vrij vaak dit probleem ja.
    Vooral als je garage erg vol zit!

12. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Hoeveel kost de Audi R8 als je hem wilt kopen, ben namelijk van plan om die carpack te halen waar hij in zit, alleen moet je hem dan ook kopen in de game zelf. Dan kan ik alvast gaan geld verdienen. :)

13. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Niet zo heel veel volgens mij, ik gok rond de 100 tot 150 duizend maar weet niet zeker. :)

14. duco3101

duco3101 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Net even met 7 andere Nederlanders de wekelijkse 25 ronden gereden, dit keer van Suzuka. Ik heb mijn PR gereden: 1.37.3.:D Ik kan er nog maar maximaal 1.36.5 van maken, denk ik. Het WR is 1.35.2, geen idee hoe je dat voor mekaar krijgt!

15. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2
    Wie zegt dat jouw setup goed is?

16. duco3101

duco3101 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    niemandO-), maar ik gebruik set-ups van vrienden die zelf met abs en traction control rijden. Ik zelf rijd zonder die assists en af en toe is het toch te merken dat ze niet 100% goed zijn. Samen met V12 Nitrox ben ik de enige in de top 100 die zonder abs en tc rijdt. Maar het scheelt dik 2 seconde of je met een redelijk goede set-up rijdt of met de standaard set-up. Ik rijd bijna perfecte rondjes, dus moet het verschil met de top toch echt in de set-up liggen....

17. Masterchiief

Masterchiief Prepare to fight...

Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand mij vertellen hoe mensen allemaal van die special paints op hun auto zetten? Ik heb al GTA 4 en Gears of War auto's en nog vele anderen gezien.

18. Atton

Atton Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hey, ik heb vandaag de Bundle Copy gekocht en vroeg mij af of er mensen zijn die wat tips voor mij hebben, ben namelijk een behoorlijk n00b met Forza

19. MAX3400

MAX3400 Virtualization...

Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me duidelijk; ik heb in het begin (toen veel mensen hun setups nog lieten uploaden) eens wat dingen vergeleken en dan zie je gewoon 2 setups die compleet verschillend zijn en waarmee niet iedereen kan rijden. Ik denk dat als je een rondetijd kan verdelen in procenten, dat het 95% skills is, 1% assists en 4% setup.

Gewoon, veel oefenen in de Paint Editor want je zal je toch echt moeten redden met de vormpjes die daar tot je beschikking staan. Kijk anders ook eens op het forum van Forza zelf; daar staat een leuke, semi-makkelijke, tutorial om een joker op je auto te krijgen.

Gewoon beginnen met de Career en/of de Arcade en eerst maar eens wat auto's onder de knie krijgen. Als je career speelt, probeer even wat geld te sparen en zo lang mogelijk met 1 auto te doen (hierdoor leer je beter rijden tegen iets sterkere tegenstanders).

Laatst bewerkt: 6 mei 2008
  20. Atton

Atton Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ok, ben deze week echt begonnen met racen en heb bijna alle races gedaan in Proving Grounds. heb al 2 cars moeten upgraden omdat het braken/handling niet fijn aanvoelde. Heb nu ook al een aantal auto's waarvan er 3 op lvl 1 zitten, zelf zit ik op lvl 8 - 9 en begin het al aardig door te krijgen.

nu was mijn vraag of iemand toevallig een goeie maar toch ook goedkope auto weet die ik bij de volgende races die na Proving Grounds volgen?

Deel Deze Pagina