Ben net ff langs de MM Amsterdam geweest, game was uitverkocht maar hadden nog wel een paar Strategy Guides liggen.
Mensen met een preorder @gamehubs, verwachten jullie hem vandaag of morgen? En hoe gaat dat, moet je nog tekenen ofzo? Want waarschijnelijk is vandaag niemand thuis hier.
Ik kreeg net een mail van xboxhome.nl dat de mensen met een pre-order van het pakket XBOX360 + GTA IV + HALO 3 + 500 MS points hun order donderdag kunnen verwachten..
In Utrecht was ie gisteren overal uitverkocht. Echt alles afgelopen. Alleen de bijenkorf had er nog een paar, was net op tijd.
Mediamarkt Utrecht heeft sinds vanmiddag weer stapels GTA4 voor de Xbox360 liggen. Ik heb hem net gekocht. Ik weet niet of dit ook bij andere vestigingen zo is.
heb mijn exemplaar gister bij MM eindhoven gehaald. ze hadden er nog honderden! voor 55,- er lagen er nog een paar voor 49,- vergeten om te stickeren ofzo maar kreeg hem niet mee voor die prijs!
Die pre-orders zijn werkelijk te kansloos What the fuck is een pre-order waard als je een game pas 2 weken na release binnen hebt? Goh je hebt misschien 10 euro bespaard. Geld wat je op een mooie, zonnige dag al in twee- of drievoud opmaakt op het terras. Pre-orders...
Ten eerste was het niet bekend dat het spel voor 50,- verkocht zou worden en ten tweede: wie ben jij om te beoordelen wat 10,- voor iemand anders waard is? Het kan bijvoorbeeld gewoon veel geld voor iemand zijn, of iemand kan het gewoon er niet voor over hebben en liever twee weken wachten. Neemt niet weg dat diegene natuurlijk alsnog het liefst het spel zsm ontvangt
Bij www.consoleshop.nl hebben ze nog de special edition liggen van GTA...misschien iets voor de liefhebbers . Check: http://www.consoleshop.nl/specialinterest/4629/grand-theft-auto-iv.html
Tja, ik zit niet elke dag op het terras. Hij stond er voor 36 euro, mooi prijsje dacht ik zo. Ik heb nog genoeg andere games die ik uit zou kunnen spelen, daarbij is het veelste mooi weer om te gamen. Dat sommige nerds (zoals jij?) de game op één of andere nacht launches gaat halen en dan meteen de hele nacht gaat gamen, vind ik nou kansloos . Toch 24 euro bespaart, en bij mij zit er geen haast achter.
12game heeft ze op voorraad. Ik heb er gisteren 1 besteld voor 16.00 uur. Volgens de website zou het spel vandaag binnen komen, ik ben benieuwd... Edit: spel is binnen!