The Bourne Conspiracy Uitgever: Vivendi Games Ontwikkelaar: High Moon Studios Genre: Third person action adventure Info De game is gebaseerd op de boeken van Robert Ludlum en de filmtrilogie "The bourne". Je speelt Jason Bourne, een speciale elite die zijn geheugen kwijt is. In de tocht vol aktie probeert Jason Bourne zich weer te herinneren wie hij is. Het is niet een game met de licentie tot de films, dus is het een losse, opzichzelfstaande game. In de game draait het voor 50% uit hand-to-hand combat, 45 procent uit knallen en 5 procent uit racen. Jammer voor de fans doet Math Damon niet mee in de game. Screenshots Bron: IGN Filmpjes [gt]http://www.gametrailers.com/player/31647.html[/gt]
Even de naam van het topic ook in hoofdletters doen dus The Bourne Conspiracy. Staat gelijk wat mooier. Verder goeie startpost.
Hoe doe je dat dan. Dit is mijn eerste startpost, dus ik weet niet hoe je die dingen doet. In de PU waren ze ook enthausiast. Ik kijk er in ieder geval best naar uit.
Tuurlijk. Ik gebruik wel even een link die ik nu toch klaar heb staan. Je moet het vetgedrukte en vergrootte gedeelte van de volgende link hier tussenin zetten: PHP: [gt]cijfers[/gt] http://www.gametrailers.com/player/32498.html Dat wordt dan: PHP: [gt]32498[/gt]
Toch mis je matt damon, alles klopt zn bruine trui die hij aan heeft en die rode tas alleen zn hoofd niet. Wat ik er zo van zie lijkt het een beetje op mission impossible voor de n64
Het ziet er wel geinig uit opzich, echter zal het risico ook aanwezig zijn dat dit zo'n duffe film game wordt a la Pirates of the Caribbean.
Demo: The Bourne Conspiracy Content: Robert Ludlum's The Bourne Conspiracy Price: Free Availability: Australia, New Zealand, India and North America* Dash Text: [ESRB: T (Teen) BLOOD,MILD LANGUAGE,USE OF ALCOHOL,USE OF TOBACCO,VIOLENCE] An intense, fast-paced, authentic Bourne experience. Become the perfect weapon. Size: 1.24 GB *This demo will be available in Europe next week
Die demo ga ik zeker weten downloaden. Kijken of het wat geworden is. Matt doet idd niet mee in de game omdat hij het te geweldadig vindt. Dat vond ik ook wel toen ik de filmpjes zag. Dus nu kijken wat de demo brengt.
Sommige mensen denken dat games meer invloed heeft als films als het om geweld gaat. Echt maffe mensen als je het mij vraagt.
Ben wel benieuwd naar de demo. Kon hem met mn amerikaanse silver account nog niet binnenhalen.. Toch verwacht ik van het hele spel de volgende conclusie: "een intensieve maar erg korte rit" Ik gok hem op 6 tot 8 uur gameplay.