Ik kan me ook niet voorstellen dat films ineens 3d worden.. dan moeten de beelden toch eerst "geshift" worden. Games is een ander verhaal die kunnen ze gewoon in stereo renderen. Heb dit een paar jaar terug ook al is gedaan best vet met unreal tournament ook
films worden zeker wel 3D als je die special monitor van ze koopt ? ( wat ik niet ga doen maar toch )
Whoo dit is echt vet! Ik had net ff gewoon met een stift iets blauw en rood gekleurd en voor mijn ogen gehouden. Soms lijkt het wel alsof je ergens achter kan kijken enzo. Echt gaaf! Ik ga denk ik wel van die brilletjes bestellen. edit: Wat gebruiken jullie voor instelling tijdens het gamen? hoeveel procent seperation?
Verschilt per game. Als ik veel dingen van dichtbij zie doe ik hem wat minder (anders zie je dubbel). Bij games waar je over het algemeen wat verder kijkt wat hoger. Voor dichtbij hoeft het effect toch niet sterk te zijn wil je diepte zien. Dus gewoon tijdens het gamen een beetje klooien wat je fijn vind Ik heb trouwens gemerkt als je wat verder van het scherm zit, een meter of 1.5 dan is het diepte effect net iets sterker. Het is ook net wat rustiger voor je ogen