Saints Row 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Flavourlicious, 8 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Ik vind vooral de nieuwe voertuigen waaronder vliegtuigen en apache's, motoren!!!, boten, waterscooters enz. het vetst...ik hoop dat ze ook een beetje vette autos hebben ditmaal. En natuurlijk de kettingzaag en de vlammenwerper he ;) geniaal!! Ik hoop dat ze de stad ook wat gedetaileerder hebben gemaakt alla GTA IV!! En ik hoop dat je ook wat meer over muurtjes kan klimmen dus dat je een beetje kan parkouren.

    Verder kijk ik er ook naar uit om terratoria van andere gangs te veroveren. Dat vind ik wel cool bedacht en daaraan kun je zien dat saints row geen GTA is.

    Ik kan niet wachten op nieuwe screens en filmpjes man...graphics moeten beter, dat wel!
     
  2. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Maar de loopstijl van je personage is nog steeds het zelfde als bij Saints Row toch, dat moet wel veranderd worden want dat vond ik echt kut.
     
  3. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Loopstijl? :9
     
  4. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Hoe je personage loopt. Zag eruit als of hij in zijn broek heeft gescheten. :+
     
  5. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou heb ik deze game niet echt gevolgd maar dit had GTA San Andreas ook al hoor!
     
  6. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Ja maar veel slechter uitgewerkt. In SR zit er een missie aangebonden, voltooi je die missie en je hebt het gebied veroverd voor je gang.

    Oh ik dacht dat je bedoelde dat de besturing niet in orde was. Loopstijltje is IMO erg goed, zeker als je heel traag loopt!
     
    Laatst bewerkt: 6 mei 2008
  7. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Ja en Nee, je kan dat loopje nemen. Maar je kan ook een ander loopje kiezen. Werd geloof ik eerder vertelt over het customizen, dat je echt alles kon veranderen inclusief hoe je liep, zodat het bij je personage past. :)
     
  8. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Oeh, dan laat ik die van mij de hele tijd vrolijk huppelen of hinkelen! :D
     
  9. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903

    Het lijkt me erg stug dat SR2 een stad kan maken die meer detail heeft dan GTA IV. Ik kijk verder best wel uit naar SR2 want bij deel 1 heb ik mij kostelijk vermaakt en ik vond SR echt niet lelijk. Ik vond wel de framerate vaak bagger.

    De vergelijking GTA IV/SR2 is zo gemaakt, maar niet helemaal fair. De kant die GTA IV op is gegaan bevalt me prima, ik vind het echt de beste game tot op heden en het maakt gehakt van alle andere free roaming games die er zijn. Ik heb zat lol met GTA IV en verbaas me iedere keer weer over alles wat er om me heen gebeurt.

    SR2 lijkt me ook erg vet en ga ik zeker halen. Het is ook een sandbox game, maar toch met een eigen identiteit. Die 2 kunnen prima naast elkaar bestaan en horen eigenlijk bij gamers die dit genre een warm hart toedragen beide in je gamerskast te staan. Bij mij wel iig.
     
  10. dmxniek

    dmxniek Active Member

    Berichten:
    75
    Leuk Bevonden:
    0
    ze moeten de snelheid van de autos veranderen. als je bij sr1 op topsnelheid zat ging je nog niet erg snel. en dan je moeten gassen met A vind ik ook maar niks...
     
  11. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    8) fo sho ?

    Je bent gek man , deze game weet me zeker nog maanden te boeien , zeker dat ik hem over een jaar nog is zal spelen ! _O_
     
  12. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Ja maar dan moeten ze wel vliegtuigen en parachute's erin doen in de DLC want anders ga ik denk ik veeel meer saints row 2 spelenO-)
     
  13. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Wat was de release-date van Saints Row 2 ook alweer? Ergens in September toch?
     
  14. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    26 augustes, maar ik denk niet dat hij dan al bij ons ligt.
     
  15. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Ik had gehoord dat hij 2 dagen later hier zou zijn maar dat was ook op een of ander forum
     
  16. xbox freaker

    xbox freaker iemand

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    gassen met a is juist perfect of wil je anders schieten met a :confused::eek:
     
  17. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    schieten met a werkt ook niet. Maar bijvoorbeeld met RB zou wel werken. Ik vind gassen met A ook maar niets.

    Ik hoop ook dat ze het autotunen heel ver hebben doorgedraafd. Zeker nu het niet in GTA IV zit, mis ik dat. Ik hoop echt dat je alle auto's kan tunen. En bijvoorbeeld dat je lambostyle doors op een auto kan zetten en dat je van alle auto's de bumpers apart kunt veranderen.

    Trouwens er is nu niet zo veel info meer. Eerst een hele stoot en nu niets.
     
  18. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Laatst bewerkt: 9 mei 2008
  19. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Aangezien je nu leider bent van de Saint's, zou je dan ook meteen 3 homies achter je aan kunnen en zou je nou niet amal meer respect hoeven opbouwen? Dat zou wel jammer zijnl
     
  20. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Laatst bewerkt: 12 mei 2008
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina