[XOne] Xbox Live Vragen [Deel 4 - Korte vragen/Connectie problemen?

Discussie in 'Games' gestart door Fardo, 30 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Je bedoelt de 48 hour trial card, waarmee je twee dagen op XBL kunt gamen?
    Je kunt een nieuwe ''maand'' card krijgen door een nieuwe gamertag aan te maken. Kies voor de optie silver en je kunt een maand gratis gamen. Dit kan als je het nog niet twee keer eerder hebt gedaan. Of je een 48 hour trial kunt krijgen bij xbox.com weet ik niet. Dat lijkt me sterk.
     
  2. Nicoow

    Nicoow Rock your life

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand me zegge hoe ik mn family settings van xbox live kan veranderen?

    Als ik het via mn xbox doe zegt ie : "not connected to xbox live" hoewel ik wel aangemld ben bij xbox live?!

    En als ik het via xbox.nl wil doen is de pagina nooit beschikbaar :-s.
     
  3. BlueVFRank

    BlueVFRank Active Member

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0

    Heeft niemand dit probleem of heb ik deze vraag wellicht op de verkeerde plaats gesteld??
     
  4. haantje

    haantje Valentino Rossi!!#46

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vraag mij dan weer af of er nog niemand een oplossing heeft voor het probleem sinds de laatste update.
    Dat LIVE aanmeldt en vervolgens weer afmeld met de melding connect to xbox live.
     
  5. XxViperxX

    XxViperxX Active Member

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is de beste internet kabel die je voor je xbox kan gebruiken? Of maakt dat niks uit?
     
  6. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    dat maakt niets uit utp is utp (er is wel een verschil maar niet voor de normale gebruiker)
     
  7. xboxl1ve

    xboxl1ve Active Member

    Berichten:
    74
    Leuk Bevonden:
    0
    heey ik had die probleem ook en heb het opgelost als je een speedtouch draadloze verbinding enzo hebt antwoord dan terug dan help ik je meteen met het oplossen van dat probleem:)
     
  8. haantje

    haantje Valentino Rossi!!#46

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    1
    He!

    Ik heb ook een speedtoch wireless idd!
    Zou te gek zijn als je me kunt helpen!!:)

    gr Sander pm me anders even
     
  9. xboxl1ve

    xboxl1ve Active Member

    Berichten:
    74
    Leuk Bevonden:
    0
  10. Lil^Kaweh

    Lil^Kaweh Active Member

    Berichten:
    249
    Leuk Bevonden:
    0
    we zijn net van provider overgestapt (Orange ---> UPC (internet + telefoon + Digitale Tv) en hebben er een Arris modem bij gekregen, maar ik kan sinds de overstap niet meer op xbox live.
    Ik had eerst geprobeerd om de modem aan te sluiten op een sitecom router en vanaf daar met een ethernet kabel verbinden met de xbox maar toen kwam er bij de xbox live test (DNS Failed) te staan, en alss ik de modem direct verbind met de xbox komt er een fout met het ip-adres

    PS. Als ik de modem aansluit op de router en vanaf daar verbind met de computer (kabel) en de laptop (draadloos) doen die het ook niet ! dus ik hem eigenlijk alleen internet als ik de modem direct aansluit op de computer
     
  11. XxViperxX

    XxViperxX Active Member

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet je voor een xbox live account eerst je gebruikersnaam registreren op xbox.com?
     
    Laatst bewerkt: 6 mei 2008
  12. drazic2005nl

    drazic2005nl Active Member

    Berichten:
    153
    Leuk Bevonden:
    0
    Hé is er iets met xbox live aan de hand? Kan al een tijd niet connecten. Wel als ik een spel opstart vreemd genoeg?? Ben ik de enige?
     
  13. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Ik hoor helemaal geen mensen met de headset enz.. focking vaag..heeft iemand een oplossing??? moet je nog iets met je tv doen dat je die stemmen hoort??
     
  14. arnold76

    arnold76 Active Member

    Berichten:
    122
    Leuk Bevonden:
    0
    liggen de servers van ea eruit?kan namelijk niet connecten met fifa08 servers,wel met xbox live:x
     
  15. xboxl1ve

    xboxl1ve Active Member

    Berichten:
    74
    Leuk Bevonden:
    0
    dat probleem had ik ook en heb opgelost hij signed niet in tot xbox live? maar als je spel erin doet wel maar je kan niemand joinen ?

    zoja heb je een speedtoucch router zo ja dan kan ik je helpen
     
  16. cv8x

    cv8x Gekkenhuis

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb sinds afgelopen weekend een xbox 360 en heb een prangende vraag:

    Ik heb een xbox 360 die verbinding kan maken met het internet, ik heb een gamertag en ik heb een spel waarmee je op internet kan spelen. Nu is mijn vraag; moet je persé een abbo van xbox live silver of gold hebben om online te kunnen spelen? Is het niet gewoon een kwestie van:

    - internetaansluiting
    - gamertag
    - online spel

    En knallen maar?
     
  17. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Het staat in de start post .. je hebt Xbox Live Gold abo nodig om on-line te kunnen spelen..

    Als je je gamertag op de xbox aanmaakt krijg je als je kiest voor silver een gratis maand gold aangeboden. Daar kan je dan mee on-line spelen.

    Je hebt dus nodig:

    - internetaansluiting
    - gamertag
    - online spel
    - Xbox Live Gold
     
  18. cv8x

    cv8x Gekkenhuis

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke, hardstikke bedankt voor je antwoord.

    Nog 1 vraag dan: wat is het verschil tussen silver en gold?

    Thanks!
     
  19. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Met gold kan je on-line spelen ... met silver niet
     
  20. cv8x

    cv8x Gekkenhuis

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het inmiddels al ontdenkt :)

    Maar nu de laatste vraag; ik ben pas sinds vandaag online aan het gamen, maar was al een eindje op weg met GTA IV. Deze gegevens neemt hij dus niet over, want ik moest opnieuw beginnen...?

    Oftewel Kan ik dus met mijn gamertag ook offline spelen want ik heb nu 2 id's. 1 voor offline en 1 waar ik online mee insign.
     
    Laatst bewerkt: 7 mei 2008
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina