Easter Egg: Ga maar eens naar deze website in op de pc in gta: www.littlelacysurprisepageant.com. Je merkt het vanzelf En als je met Packie ergens naartoe gaat (of op een missie) dan zie je als je je camera beweegt zodat je in zijn hoofd kijkt, een klein doosje met een plaatje van hersenen erop. En blijkbaar loopt Jimmy Hopkins op bepaalde tijden rond in Hove Beach. Die heb ik allemaal hier vandaan. Daar staan er best veel.
Daar moet je dus wel mee uitkijken: Spoiler Zodra je die website opent, krijg je 5 sterren politie omdat het een pedo-site is Betreden op eigen risico dus
Heb al geprobeerd op de empire state building te komen, voordat ik dat zag/las. En kwam niet hoger dan de begin van de antenne. Dus denk het niet.
"Jimmy From Bully" Can be found walking outside Hove Beach Railway Station at certain times .>I thinks its quite cool the developers have some of the other rockstar games characters make suprise visits oftewel dat station vlakbij je eerste safehouse Edit: Rites of spring by Anonymous Go to the theatre and press Up, Up, Down, Down, Left, Left, Right, Right. You will begin to perform the ballet "The Rites of Spring", when you go outside, a riot will have started! dit lijkt me wel grappig
Schijnbaar loopt die Eddie Low ook ergens rond.. Spoiler Eddie Low is de 'Serial Killer' waar over gesproken wordt op radio/televisie/nieuwssite's.
Is die confirmed? Lijkt me wel gfrappig namelijk, dan kan ik ffe die 10 melee counters in 4 minuten halen.
Eddie Low was ik ook tegengekomen, gestoorde gast maar wel funny. Er moet 2 missies van hem zijn, heb er 1 gedaan.
In de Steinway Beer Garden wordt de foto opgehangen van: Spoiler Of Francis McReary of Derrick McReary, hangt er van af wie je vermoord hebt.
Ik heb net een leuke gevonden. Als je de ability van Brucie hebt dat je de helicopter kan laten komen moet je als je aan het vliegen bent naar rechts kijken en op de rand tussen de ramen staat iets van: "This helicopter might crash, but we don't care." Ook liggen op het aanrecht van Niko een paar cd's alleen ik kan niet lezen wat er op staat.
Weet niet hoe ik iets in spoilers zet, dus dan maar zo: -reclames op tv met beelden van GTA SA (Vinewood) -outfit van je karakter uit GTA III als je Playboy X vermoord -sweater van Happiness is...land bij het vrijheidsbeeld -nog enkele verwijzingen naar eerdere GTA delen (heb geloof ik Las Venturas voorbij zien komen op tv en op de radio)
Heb ook een verwijzing naar Vice City gehoord op de radio. Waar ze iets vermelden over de kleding die ze daar droegen. Een comment tijdens het rijden met iemand, die iets vertelde over alle oude mensen die naar Vice City verhuizen.
Natuurlijk Lola die uit San Fierro komt, en in een bepaalde missie moet je coke stelen, afkomstig uit Vice City.