[PS4] [PS3] Haze

Discussie in 'Games' gestart door CaptnCook, 4 nov 2007.

1. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Jep, eerst even goed die demo aan de tand voelen. :) Het lijkt mij op zich wel een goed spel. De laatste in-game beelden zien er in ieder geval stukken beter en vloeiender uit dan het oudere materiaal. Vult mooi de periode op tot 12 juni. :cool:

2. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Inderdaad, is een goede manier om de game eerst even te checken. Lijkt er inderdaad op dat het uitstel de game goed heeft gedaan! Als ik zie hoe de game op Gameplay 07 liep (veel framerate problemen) en hoe de game nu loopt (vloeiend zonder slow-down), dan zit daar toch een heel groot verschil tussen. Ben in ieder geval erg benieuwd naar de demo! :cool:

3. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    Iemand de demo al uitgeprobeerd? Ik ga hem vanavond downloaden, maar hou me op de hoogte.

4. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij is de download nu op zon 80% zal dalijk even een korte impressie geven.

Edit: Heb de demo uitgespeeld en moet zeggen dat ik niet echt onder de indruk ben. Het is geen slechte game. De graphics zijn mooi. Maar heb niet echt het gevoel dat het wat vernieuwends is. Gewoon weer de zoveelste shooter. De Nectar is wel leuk maar lijkt niet echt speciaal te zijn, lijkt genoeg van te zijn dus kan het bijna altijd gebruiken.

Het is niet een game die ik zou kopen. Moet wel toegeven dat ik niet een superfan ben van first person shooters. Maar een echt goede fps kan ik op ze tijd wel waarderen. Daar komt deze niet bij mij voor in de aanmerking.

Laatst bewerkt: 6 mei 2008
  5. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Yep, heb de demo inmiddels een aantal keren gespeeld. De game speelt echt heerlijk! De gameplay en de controls zijn echt prima. Het Nectar effect is erg tof en het werkt ook echt. Onder invloed van Nectar herlaad je sneller, kun je beter snipen etc. Heel tof gedaan. Grafisch is het niet de mooiste game die je ooit hebt gezien, maar ik vind de game er prima uitzien. Vind het echt een toffe game!

Laatst bewerkt: 7 mei 2008
  6. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Mja..even gespeeld maar vind het eigenlijk niet echt boeiend

Laat Haze lekker aan mij voorbij gaan denk ik

7. Burnfout

Burnfout Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Denk niet dat dit het gaat worden voor mij. Single player vond ik niet boeiend.

Misschien is de coop leuk...

8. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Grafisch ZEER ondermaats zeg, die screenshots blijken nu dus gewoon bullshots te zijn. Totaal niet scherp, juist nogal blurry en gewoon niks speciaals aan. Zo lang aan die game gewerkt....maar waaraan?

9. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
    wel vet dat je gewoon ingame berichten via het psn kan sturen. Vreemd dat ubisoft/free radical dit gewoon voor elkaar krijgt en Sony dit niet ff snel kan inbakken in een firmware update:confused:

verder vind ik het niet zo een speciaal spelletje. Ik werd er iig niet warm van.

10. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Het geluid van de game vind ik trouwens ook erg goed! De guns klinken lekker en de overige geluiden zijn ook prima. Klinkt lekker in DTS. :cool:

11. Wallace

Wallace Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het ook wel een toffe game, net even de demo in 4-player co-op gespeeld. Erg tof! Alleen jammer dat er zoals veel games op psn er weinig (zeg maar geen) gebruik wordt gemaakt van de headset.

Wat is trouwens jouw psn id Alonso? Ennuh Kevf, wanneer accept je mijn friend invite nou eens? ;)

12. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983

wtf, serieus?! Dat is dan wel erg vaag.

@ Wallace: stomme dingen komen ook niet in pop-ups. Zal vanavond even kijken!

13. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Mijn PSN ID is: Apollo_Creed. :)

14. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.754
    Slecht nieuws:

In hoeverre het betrouwbaar is weet ik echter niet.

15. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Op wat voor een res loopt CoD4 dan? :eek:

En 576p is wel heeeel bedroevend.

16. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.754
    Ik denk dat ze het over de 1080p support van CoD 4 hebben, volgens mij loopt de game native op 720p en wordt ie naar 1080p geupscaled.

17. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Dat is wat ik ook dacht. Echter maakte uit jouw bericht op dat ie lager dan 720p draaide :)

18. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.754
    Ja, maar dat boeit me niet, in dit bericht gaat het me om Haze.

Ik heb gisteren de demo gespeeld, maar ik ben wel teleurgesteld dat het niet van het niveau Timesplitters is.

19. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ach, ik vind de game er gewoon ok uitzien. Belangrijker nog, het speelt lekker, het knalt lekker weg en ik vind het tof.

20. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.754
    Nog een keer de demo gespeeld en het knalt wel lekker weg, maar dit Jungle level weet me echt helemaal niet te overtuigen. Op de een of andere manier voelt het gewoon niet right.

Deel Deze Pagina