GTA IV Achievements [Spoilers]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Yellow 13, 18 apr 2008.

  1. toxito

    toxito Active Member

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    Okee maar het is dus bijvoorbeeld nietzo dat je na het uitspelen van de game niet meer van die auto-smsjes krijgt bijvoorbeeld? Want anders ben ik de zak :p
     
  2. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    je hebt 2 achievements waarmee je de politiecomputer moet gebruiken.
    bij de ene moet je een naam aanwijzen en hem dan killen, bij de andere staat er bijvoorbeeld dat er een auto is gestolen en dan moet je er achterna, hoeveel zijn er daarvan?? ik heb er al 20 gedaan maar ze blijven maar komen:+
     
  3. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Ik bedoelde idd het LINKER pookje! Sorry O-)

    En die 4 sterren op t vliegveld moet je je niet druk om maken, de politie houd je toch niet bij, dus heb je geen last van! Check anders ook ff youtube, daar zijn genoeg filmpjes te vinden over hoe je deze achievement kunt halen!
     
  4. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    weet iemand hoe je de one man army achievement kan halen als je alle eilanden al hebt unlocked?
     
  5. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Er is een website die je 5 sterren geeft als je m bezoekt (staat in het easter egg topic). Dat helpt je misschien op weg?
     
  6. Mikeeey681

    Mikeeey681 Active Member

    Berichten:
    203
    Leuk Bevonden:
    0
    Veel terror schoppen...
    Je moet veel politie neerschieten, en ook aardig wat burgers en dan krijg je wel een 6* wanted level.
    Daarna een Heli pakken en hard wegvliegen :)
     
  7. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Paar pagina's terug kijken in dit topic? Maar goed topic's groeien hier toch snel dat ik je groot gelijk geeft voor gewoon vragen. :+

    Dit is een mogelijkheid:

     
  8. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisternacht nog wat achievmeents gehaald.. Was weer eens tot 5:00 uur bezig :9 Ziekte

    Chain Reaction, Sightseer en Under the Radar. Allemaal in 1 run.
    Die van die bruggen was best makkelijk vond ik.. Was maar eentje errug laag maar ook die was goed te doen.
    Als je trouwens net onder een brug doorgaat en hij zegt ... bridges left, druk dan op start en dan zie je op je map welke bruggen je nog moet! :D

    Dat over de kop slaan met auto heb ik meer dan 3 kwartier geprobeert met zo'n soort porche.. Lukte gewoon niet ofzow.. Zo vaak over de kop/zijkant geslagen, telkens geen achievement..
    Toen ik met die porche op de landingsbaan aan het rijden was spawnde er telkens porches rechtsonder bij het vliegveld> Handig! :D
     
  9. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Ik ga vanavond weer proberen voor die rolled over! Ik had gister de hele tijd dat ik 3 of 4 flips maakte...NET geen 5 :mad:! Ook chain reaction wil ik vanavond hebben! Under the radar moet ik helaas nog even mee wachten want ben nog niet op 2de eiland, dus heb geen helicopter!
     
  10. Blackz0r NL

    Blackz0r NL Subject Delta

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0
    Gister nog ff die 5 rolls geprobeert, maar lukte niet echt... straks weer :b:
    En die Chain Reaction is niet zo moeilijk, gewoon op een grote brug dwars gaan staan tot er 10 auto's zijn en dan 2 granaatjes naar voren gooien, en hoppa *)
     
  11. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    makkelijker gezegd dan gedaan:+

    @ Juunanagou:

    thanks!!! ga het meteen proberen
     
  12. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Ik zweer...dat is precies wat ik gister gedaan heb!! Geen idee waarom t niet lukte? Vanavond maar weer proberen!
     
  13. Boelie91

    Boelie91 FastFasterFastest

    Berichten:
    637
    Leuk Bevonden:
    0
    ssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssv
     
    Laatst bewerkt: 15 okt 2008
  14. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    voor die achievement dat je alle helicopter tours gedaan moet hebben, moet je dus naar dat icoon gaan en dan staan er 3 helicopters bij 6 helicopters plaatsen, ik ben heel vaak heen en terug gegaan en er staat bij mijn stats dat ik 5 helicopter tours heb gemaakt, maar die ene plaats helemaal onderaan (zwart gedrukt op de kaart) daar staat nooit een helicopter:confused: wanneer komt daar een helicopter??
    HP---HP---HP
    -------------
    -----HP------
    --------------
    -----HP-------
    --------------
    -----HP------

    hp betekend Helicopter Plaats, dit is dus rechtsonderin het 2de eiland
     
  15. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Hmz...zou het misschien de bedoeling zijn dat je zelf maar één granaat mag gooien en dat voor de achievement de auto's elkaar moeten opblazen...een kettingreactie dus zoals de achievement ook heet!
    Misschien dat dat het is, want ik had ook stuk of 13/14 auto's staan en gooide er ook 2 a 3 granaten tussen, op verschillende plekken, maar kreeg ook geen achievement?!
     
    Laatst bewerkt: 7 mei 2008
  16. AtoniSD

    AtoniSD Active Member

    Berichten:
    165
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor die achievement dat je onder 14 bruggen moet vliegen, heb ik ze alle 14 gedaan maar ik kreeg geen achievement. Dan heb ik eens uit- en ingelogd maar kreeg hem nog altijd niet. Nu kijk ik bij mn stats en zie dat ik onder 13 bruggen heb gevlogen. Maar als ik dan terug een heli neem, zie ik geen trophy meer staanop de GPS. ondertussen heb ik het volledig opnieiuw gedaan en krijg het nog altijd niet...
    Weet iemand wat ik moet doen?
     
  17. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Er zijn maar 5 helitours. Volgens mij heb je er eentje dubbel gedaan. :+
    Want ik kreeg em namelijk bij mn vijfde tour.
     
  18. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Kan iemand mij vertellen of dat deze achievements haalbaar zijn? Dan bedoel ik alle GTA IV achievements. Zoals jullie weten vind ik het altijd nodig om alle 1000 punten te halen in een spel. Dus ik ben benieuwd of er echt onmogelijke tussen zitten. Het maakt me niets uit als ik het spel 2x moet uitspelen ofzo als ze maar mogelijk zijn. De tijd maakt niet uit.
     
  19. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Let Sleeping Rockstars Lie is best een onmogelijke achievement, aangezien hij niet viral is. Voor de hoogste rank in multiplayer ben je ook zo 70+ uur kwijt.
     
  20. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Hmmm.. best zuur dus. Die hoogste rank in multiplayer moet je dan nummer 1 in de wereld staan ofzo?
     

Deel Deze Pagina