ik heb ook francis gekilled, ik vond ze beide irritant en politieagentjes die vragen worden overgeslagen
raar huh raar ik heb gwn heele story mode uitgespeelt en heb geen missies meer maar ik heb die bifak en die outfit niet gezien?.. kan iemand ff hepe lol
- Ik heb iedereen vermoord die ik kon vermorden. - Playbox X vermoord. - Net toch maar voor Francais gekozen, zijn broer heeft helaas de kogel opgevangen.
Oh lol ik ging gwn telkens van pak veranderen ahahha thx man dan ff bij hats zoeken en btw heb die andere kleren ookal thx !
Vanmiddag Francis vermoord, vooral het filmpje daarvoor was het duidelijk dat hij er aan ging. Niet fucken met NB! Herdenking van hem in die kerk was wel bruut. Shoot-outs in IV zijn echt bruut.
Spoiler Wie kan ik het best vermoorden vinden jullie; Dwayne of Playboy X? Qua persoon spreekt Palyboy X me meer aan, maar dat maakt verder niet veel uit denk ik. Het geld heb ik niet echt nodig (heb nu 70k) en het huis lijkt me wel handig en leuk... Wat is de special ability van Dwayne?
Spoiler Volgens mij kan je hem opbellen en dan komen zijn matties je helpen met hun AK-47's, als je voor Dwayne kiest om te vermoorden wil Playboy X niks meer met je te maken hebben dacht ik.
Shit man. Ik wou Francis laten leven. Ik schiet op Gerry. Vervolgens krijg ik een wanted star en belt Gerry en zegt dankjewel. Daarna belt Packie nog met het verhaal dat er een cop minder op straat is. Dus ik denk shit, heb ik dan echt op de verkeerde geschoten? Ik opnieuw loaden en de missie herkansen en vervolgens weet ik 100% dat ik op gerry schiet en is francis weer dood. Toen dacht fuck it, zet mijn xbox uit en heeft de auto-save de andere save overgeschreven en is er geen weg meer terug. Stom spel.
hahahahahahhaha genakt. Maar ik heb die Francis kapot geschiten hoor. Vond het zo'n iri mannetje. En ik hoorde dat je z'n ability ook via zo'n chickie op de dating site kon krijgen.