[Algemeen] Grand Theft Auto [Deel 9]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Shizzel, 30 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Nou save game maar weggooien en overnieuw beginnen :+
     
  2. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Gister trad er een glitch/bug op toen ik Roman wou gaan ophalen voor een date. :+

    http://www.youtube.com/watch?v=fhzGYrsYHvM

    Er zijn geen cheats of what so ever gebruikt.
    Stonden gewoon plots mega veel banshee's langs een klein stukje weg waar normaal maar 1 auto staat. Vond het wel grappig want als je een auto aantikte botste die tegen de volgende aan en dan alle alarmen tegelijk af. 8)
     
  3. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Lijkt me idd een mooi boekje om te hebben, en wat er in staat zoals op die site lijkt me ook wel handig, zowiezo die maps.
    En het zal binnekort idd ook wel allemaal op internet staan, maar ik game op mn computerscherm, dus ik kan zo'n map op internet dan niet bekijken, dus dan is zo'n boek wel handig!
    Maar eerst zorgen dat ik weer geld heb.....:'-(
     
  4. Tha Great One

    Tha Great One Satu

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    1
    meen je niet:eek:
     
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Clowntje smiley.
     
  6. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.854
    O my god, die special some one die Niko zoekt. :+

    Die Florian, damn ik ging helemaal stuk toen ik dat filmpje zag. Op het begin hoorde ik Niko een keer in een missie zeggen dat er 2 mensen waar hij naar op zoek was, Florian en iemand anders. Die iemand anders is Darko zeker, en iets zegt mij dat hij ook in Liberty City is.

    Hoe zit het trouwens met die Bulgarian, gaat hij ook dood in het spel. Ik hoop dat ik Bulgarian, Dimitri en Darko kan vermoorden en volgens mij kan dat ook. :D
     
  7. Marcjah

    Marcjah King Of Members

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    na hoeveel % heb je alle eilanden vrij gespeeld?
     
  8. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    ik zit nu op 37.29% en ben bezig met three leaf clover, en wat ik heb gehoord is dat je daarna het 3e eiland kan bezoeken
     
  9. serialdrifter

    serialdrifter Team Slipmachine

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik zit op 94,50 % van het spel \o/ Moet alleen nog een paar duifjes en stuntjumps, en 1 random character die zich ergens verstopt :confused:

    ben al een paar keer alle locaties langsgereden, maar kan hem/haar nergens vinden :mad: Maar ik denk wel dat ik vandaag de 100% nog haal, en dan kan ie de kast in, want verder is er niet veel meer te doen nadat je hem uitgespeeld hebt :'-(
     
  10. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Rondbellen! Bel iedereen die je de afgelopen tijd missies heeft gegeven. Of misschien heb je nog een missie openstaan waarbij je naar het internetcafé moet? Je moet wel eens wat dingen aanvragen online.
     
  11. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    OMG :+ Alléén maar banchees staan er ook he :emo: Dat vind ik altijd zo triest aan GTA.
     
  12. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    heb gta nu ongeveer 6 uur gespeelt. Erg leuk allemaal maar waar zit je Garage? Kan hem nergens vinden. De missies vind ik ook eenzijdig en als je paar keer met die michelle uit bent geweest is er ook geen drol meer aan.

    kan je op internet dingen kopen enzo, bijvoorbeeld een banshee? had dat nummer ingetoetst op mijn telefoon maar werd niet opgenomen.

    Wel verder heel vet spel en ik weet niet waar iedereen over zeurt dat het niet lekker rijdt in een auto, ik vind het super!
     
  13. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Je hebt geen garage, je moet je auto voor je Safehouse in het met gele lijnen gemarkeerde vak zetten.
     
  14. Wildsurf

    Wildsurf Echoes.

    Berichten:
    113
    Leuk Bevonden:
    0
    Over die random characters, zijn die er alleen op bepaalde punten in de game, bepaalde procenten? Of kan je ze ook nog vinden als je het einde van de game nadert of de game hebt uitgespeeld? Heb tot nu toe die junkie, vriend van Little Jacob en die dronkenlap uit Comrades gevonden.

    En tellen die duiven (hidden packages) en de stunt jumps mee voor de 100%?
     
    Laatst bewerkt: 7 mei 2008
  15. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Er is geen garage. Je hebt altijd je parkeerplek voor je safehouses. En nee, je kunt niks van het internet kopen.
    Sommige missies zijn inderdaad maar eenzijdig. Maar er komen ook nog een paar hele bijzondere! Ik vind het alleen jammer dat het echt aaaaltijd "Blabla heeft me onrecht aangedaan, kill hem!" is, ook al zijn de missies wel verschillend.
     
  16. serialdrifter

    serialdrifter Team Slipmachine

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    2
    ja die duiven en stuntjumps zijn 2,5% elk

    en die random characters kun je na de story mode uit te spelen ook nog doen.
     
  17. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Liep net per ongeluk het podium op van de Strip Club. Konden ze niet echt waarderen..werd meteen naar buiten geslagen! 8)
     
  18. luigy

    luigy Active Member

    Berichten:
    425
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vindt het auto rije best lastig. hebbe meer mense dit en leer je het een beetje snel dan?
     
  19. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Ben het nog steeds niet gewend, vlieg nog steeds telkens uit de bocht hoe langzaam ik ook rij of hoe vroeg ik ook rem.
     
  20. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Vind het auto rijden heel makkelijk. Je moet gewoon op tijd remmen. Ik heb er totaal geen moeite mee.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina