[Multiplayer] Grand Theft Auto IV

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Sognare, 12 apr 2008.

  1. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    dat is "GTA" race O-)
     
  2. cv8x

    cv8x Gekkenhuis

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand mij vertellen hoe dat MP precies werkt?

    Ik neem aan dat je via de singleplayer mode met je mobiel kiest voor MP. Ik krijg dan een keuze menu, maar wat ik ook doe; ik kan niks joinen...

    Het is telkens zo dat ik zelf een game moet opstarten en moet wachten op andere gamers. Het lijkt me sterk dat er nergens iemand aanwezig is...

    Graag jullie hulp!
     
  3. Riddick

    Riddick --

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik ook, is geen oplossing voor (voor zover ik weet) :{
     
  4. cv8x

    cv8x Gekkenhuis

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat lijkt me sterk want andere leden kunnen het wel en komen heel veel players tegen..
     
  5. cv8x

    cv8x Gekkenhuis

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0

    Iemand een idee?
     
  6. Remcooo

    Remcooo Active Member

    Berichten:
    179
    Leuk Bevonden:
    1
    Misschien staat je NAT niet open oid?

    (Moet je maar even kijken bij het subforum Xbox Live Networking)
     
  7. k0ifim

    k0ifim Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat kan, maar dan is ie niet meer private, dan kunnen er gewoon mensen joinen en aangezien hij dat niet wilde, gewoon in de party mode blijven.
     
  8. Dordtenaar

    Dordtenaar Active Member

    Berichten:
    102
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan wel joinen via de multiplayer zowel via party mode als gewoon via online. Echter heb ik nu vaak gehoord dat er een flink aantal xbox 360 gebruikers niet kunnen connecten met de multiplayer functie. Ze kunnen wel connecten met een party mode echter als er twee personen en een party mode met elkaar GTA4 spelen kan een andere xbox 360 via de friendlist niet connecten met de party mode.

    Een xbox 360 maatje van mij die heeft dezelfde problemen. Hij heeft de NAT op restrict staan en heeft hem vervolgens via de router op open gezet. Echter kan hij nog steeds niet connecten. Terwijl hij met de overige spellen die hij heeft wel online spelen.

    Ik denk dat dit probleem veel voorkomt. Misschien zijn de servers overbelast en kunnen ze daarom niet connecten. Tenslotte hebben vele mensen over de wereld "het spel van het jaar" gekocht...

    Hopelijk doet Microsoft/Rockstar games hier gauw iets aan (een nieuwe patch die de connectie gewoon optimaal kan gebruiken)
     
  9. Kyo

    Kyo Active Member

    Berichten:
    316
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik speel weinig shooters (dit is geen shooter, maar toch is het een aspect van gta) maar offline ben ik wel redelijk en ik dacht de fijne kneepjes een beetje te kennen... kom ik online, word ik gelijk afgeslacht door iedereen!

    Wat me opvalt is dat bij shootouts ik gewoon die gast heel vaak moet raken en hij mij maar een paar keer... ik verlies het altijd in 1 op 1 confrontaties (laat staan de sneaky gasten die precies weten waar ze moeten staan etc)... richten ze me free-aim op mijn hoofd ofzo?

    En dat free-aim gedoe is zo ****ing moeilijk... ik beweeg steeds heen en weer met die targeter... is er geen tip of is het gewoon weer zo'n pro-evo kwestie: heel heel veel spelen?
     
  10. ThisisRobba

    ThisisRobba ODX.comFC

    Berichten:
    97
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon ervaring, kon ik eerst ook niet komt vanzelf wel goed:):
     
  11. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Daar kan je niet over klagen. Ik rijd ook zo vaak eerste en dan wordt ik keihard van de weg gebeukt, of het water in. Het is ook een all out war to the finish. Gisteren waren er ook figuren die de weg blokkeerden met bussen, maar met genoeg snelheid ram je er zo doorheen. Dit soort dingen maakt het juist ontzettend gaaf. Als je serieus wilt racen, dan moet je Forza 2 gaan spelen
     
  12. Sev

    Sev The Lone Wanderer

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    0
    Ff een vraag over online.. Heb net een kabeltje gekocht, maar nu staan er 2 accounts? 1 met XBOX LIVE er onder en één zonder.. Klopt dat?
     
  13. Celsius

    Celsius Brrr!

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    In de GTA race kun je dat verwachten. In een gewone race verwacht ik wat meer respect.. Maar ja, aangezien er veel ADHD 12 year-olds spelen, is dat wellicht iets te veel gevraagd.

    Niks is overigens irritanter dan moeten wachten op een paar van die eikels, die in een race of GTA race maar niet over de finish willen gaan.. Het spel verlaten gaat ook al niet zonder dat je je punten weer kwijtraakt. Zwaar bagger.
     
  14. XD-sense

    XD-sense Active Member

    Berichten:
    377
    Leuk Bevonden:
    2
    iemand hier die weet op welke ranking 2,3,4,5 enz je die achievement voor WANTED krijgt??
     
  15. Mikeeey681

    Mikeeey681 Active Member

    Berichten:
    203
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is de hoogste online ranking right?
    Dat is level 10 O-)
     
  16. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    Ligt het nou aan mij of aan gta4... want elke keer speel ik nog geen minuut, en zegt die dat de connection met 1 of meerdere spelers is verloren.. vaag... hij geeft anders niet aan dat xbox live weg is gevallen..
     
  17. Dordtenaar

    Dordtenaar Active Member

    Berichten:
    102
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee meerdere xbox 360 gebruikers hebben er last van, die kunnen nog geeneens connecten...
     
  18. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    oke dan... want vond het nogal raar. want als ik met vrienden free mode doe is er niks aan de hand. en dacht eerst dat het aan me internet zou liggen aangezien msn bij mij ook heel af en toe ineens opnieuw moet inloggen.

    edit// wel raar dat hangmane NOOSE en bomb da base II het wel gewoon foutloos doen... hij geeft die melding echt alleen bij die grote dingen zoals deathmatch, cops n crooks etc.
     
    Laatst bewerkt: 8 mei 2008
  19. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Lol, vanavond met Rbz en nog een vriend in Freeroam een paar uberexplosies veroorzaakt :D Eerst een tankstation (2 bussen, 1 ambulance en 11 auto's), en daarna Star Junction (3 bussen, 10 auto's en 1 helikopter).

    Dat was gaaf :cool:
     
  20. Peter Boudewijn

    Peter Boudewijn Active Member

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    de vraag zal al wel is vaker gesteld zijn, maar ik kon het eigenlijk zo snel niet terug vinden...

    maar aangezien mijn internet pas weer werkt vanaf gister ben ik gister natuurlijk gelijk ff online gegaan om GTA te spelen... maar nou kan ik alleen het "type" spel kiezen, dus als ik b.v. op team deathmatch klik word ik automatisch in een willekeurige game geplaatst. is het ook mogelijk om zelf een server uit te zoeken?? en hoe kan je eigenlijk zelf een server opzetten?? want dat kon ik ook nergens terug gevonden krijgen...

    alvast bedankt voor de antwoorden...

    Groetjes,
    Peter
     

Deel Deze Pagina