[PS4] [Ps3]GTA IV

Discussie in 'Games' gestart door Michael_T, 9 jan 2008.

1. jenamu6

jenamu6 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik reed gisteren op de brug(die lange zeg maar), valt er plotseling uit het niets een auto uit de lucht.
    De auto stuitert een paar keer, krijgt een klapband en rijdt vervolgens verder met 1 lekke band.

WTF?

2. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
  3. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Inmiddels is de 18mb grote patch te downloaden! Hoop dat online nu wat beter te doen is :)

4. Spunz

Spunz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    the patch verghelpt echt nikx nada noppes.

Laat ze eerst de offline freezes eens oplossen ipv het rankingssysteem en het zogenaamde online komen wat maar een enkele keer lukt zelfs MET patch.

Ze hebben der geld binnen en laten niets meer weten.
    dat 12 stappenplan ook, en nee internetkabel eruit halen werkt niet bij mij en vele andere. Hij blijft kut lopen.

Waardeloos, zo gaat het altijd met die grote companies, geld binnen dan kunnen de consumenten de tering krijgen.

_0/

5. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    lol, ja $500.000.000 binnen maar lekker online kunnen gamen ho maar :D

6. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0

je kan ze natuurlijk ook wat tijd geven ipv verwachten dat ze op magische wijze ineens een oplossing uitpoepen |:-.

7. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Merk niet echt verschil, maar ik had daarentegen ook geen problemen met het spel.

8. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Nope, ik ook niet.

Vind het wel jammer dat als ik online een potje wil doen, er altijd maar een man of 3 of 4 in een game zitten. Nooit echt grote potjes gespeeld. Had gehoopt dat dat na de patch verbetering in zou komen, maar tot nu toe nog niet...

9. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
    Ik vind het irritant dat je steeds meteen terug gaat naar de single player als bijv een connectie mislukt. Dat constant gelaad, ik word er niet goed van. Ze moeten een update uitbrengen dat je gewoon in een online lobby komt.
    En ik vind het ook vreemd dat er zo weinig mensen online zijn.

10. jenamu6

jenamu6 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    JA dat terugspringen naar de singleplayer zuigt. Ik denk toruwens niet dat er weinig mensen online zijn, waarschijnlijk zijn het er juist veel, maar loopt het gewoon allemaal niet zo lekker.

11. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    MP nog niet geprobeerd (wil persé eerst de sp uitspelen), maar ik kon nu iig gamen met de internetverbinding aan.

12. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
  13. Beyond The Grave

Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

Leuk Bevonden:
    0
    Mja, ik bekijk dit soort dingen toch echt anders. Als je naar GTA4 kijkt, dat is zó gedetailleerd en goed uitgewerkt dat je echt merkt dat de makers er ontzettend hun bloed zweet en tranen in gestoken hebben. Nu is het HELAAS zo voor hun dat hun geweldige product back-fired. Dat alleen al vind ik triest voor hun, gezien het feit dat ze zo'n topgame hebben gemaakt en zelfs na de release nog steeds met problemen geconfronteerd worden. En dan zijn er idd mensen die na nog geen 2 weken een pro-patch eisen die alles perfect maakt. Beetje onreeel als je het mij vraagt.

14. jenamu6

jenamu6 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Allemaal leuk en aardig, maar sommige dingen kunnen echt worden voorkomen, bijvoorbeeld door uitgebreid testen.

Sinds de consoles updates kunnen krijgen worden er te vaak games gewoon gereleased, zien we later wel wat er fout gaat en als er genoeg zijn verkocht dan maken we een patch(en anders niet)

Fijn dat GTAiv zo mooi is en gedetailleerd, maar een game hoort een compleet product te zijn en hoort ook compleet te werken.

Dus goed werkende multiplayer, geen vastlopers en geen uit de lucht vallende auto's bijvoorbeeld.

Take Two had dit naar mijn mening kunnen voorkomen, maar ik zal wel een zeikerd zijn.

15. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
    vaak ligt het probleem ook bij de gebruiker. Die zijn instellingen niet goed heeft. Ik heb bij multiplay nooit ergens last van hoor. Ja soms lukt het connecten niet met een vriend. Maar die heeft zn ps3 in nat type3. Dus het probleem ligt dan bij hem en hij snapt ook niet hoe hij zn ps3 moet instellen. Ik denk dat veel mensen dit hebben. En ondertussen zeiken ze wel dat ze niet goed kunnen multiplayen!

En uit de lucht vallende autos zijn gewoon glitches. Dat is weliswaar niet normaal maar het kan wel eens voorkomen. Dit hebben bijna alle spellen, sinds de atari. En gta4 is zo groot en complex dat ik ze niet kwalijk neem op een kleine glitch hier en daar. Ze kunnen niet alle problemen overzien.

Wat betreft dat vastlopen hadden ze wel moeten overzien, want dat is een serieus probleem.

16. jenamu6

jenamu6 Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Sorry hoor maar vallende auto's ..............vallen op(kijk maar op het net, gebeurd redelijk vaak), die moeten ze een keer hebben gezien bij het testen.

Verder heb ik weinig problemen, behalve de multiplayer........die lobby structuur en terugvallen naar singleplayer........deugt niet.

17. Shinobi of the Wind

Shinobi of the Wind I'm Good Money

Leuk Bevonden:
    0
    ff een vraagje, klopt het dat de PS3 versie op een lagere resoluie loopt? of is dit een fabeltje?

18. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Het klopt wel maar je merkt er niet zoveel van. De PS3 versie is alsnog erg mooi, de 360 versie is iets scherper maar de PS3 heeft op andere punten weer iets meer details.

19. Benny

Benny Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vastlopers heb ik al een tijdje niet meer gehad, maar online werkt echt beroerd bij mij.. Als ik Quick Match doe, kom ik 9 van de 10 keer in een lege room.. na een tijdje komt er iemand bij, later nog 1, dan gaat er iemand weer weg omdat het te lang duurt etc.. Uiteindelijk wil ik de game dan beginnen met maximaal 3/4 man (meer lukt gewoon niet) en dan krijg ik tijdens het spelen weer ineens een foutmelding (connection lost ofzo)

Ik wordt er knettergek van, ik kan echt niet normaal online spelen.. pas een paar potjes normaal kunnen spelen..

Die Patch lost voor mij dus ook niks op.. ik heb alle ports in m'n router geforward naar IP adres van m'n PS3 dus lijkt me ook niet dat het aan mijn instellingen ligt.. of toch wel ??

20. Beyond The Grave

Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

Leuk Bevonden:
    0
    Sowieso, je roept steeds vallende auto's. ik heb het spel zo goed als uitgespeeld en gauw 40uur erop zitten en heb nog geen enkele vallende auto gezien, of een opvallende glitch o.i.d. Dus het valt allemaal wel mee.

Deel Deze Pagina