al wat ouder nieuws van 2 dagen geleden maar wel erg interessant nieuws\o/ Race Driver: GRID demo verschijnt volgende week Nieuws | 3 mei 2008 - Codemasters heeft vandaag te kennen gegeven dat een speelbare demo van Race Driver: GRID volgende week zal verschijnen. Naar verwachting zal de demo zowel op Xbox Live Marketplace, PlayStation Network als PC uitkomen. In maart werd al bekend dat er een demo van Race Driver: GRID ergens in mei zou gaan verschijnen, maar een exacte datum was er nog niet. Naar verwachting zal dit dus uiterlijk 9 mei worden. De demo van GRID bevat een drietal races, verdeeld over de drie verschillende continenten waar je kunt racen. De eerste is de Muscle Cup in San Francisco met een Mustang GT-R, de tweede de Advan Drift Trophy op de haven van Yokohama en de laatste race is op het circuit van Jarama met een BMW 320Si. De volledige versie van Race Driver: GRID ligt naar verwachting op 6 juni tegelijkertijd op alle platformen in de winkels. bron: xboxonly
Toch denken de mensen die em echt hebben gespeeld er anders over Denk dat ik daar iets meer waarde aan hecht. Maar ben erg benieuwd naar de demo. Hoop niet al te sim zoals DTM, die ook van hun was.
Tis een nieuwe serie Dat het van de makers van DTM is maakt het nog niet een DTM game. Maar denk dat je helaas gelijk gaat krijgen, te sim voor mij waarschijnlijk. Vindt dat maar gaaap, wil beetje fun hebben.
Goed nieuws: 8 of 9 mei komt de demo uit en das zeer binnenkort de release verwachten ze op 6 juni jummie dat wordt smullen
Toch zeker even die demo checken. Weet namelijk nog niet of ik deze game ga kopen of niet! Ligt compleet aan de gameplay. Hopelijk rijdt ie lekker.
Het ligt tussen arcade en simulatie, volgens previews. Als je hulpmiddelen uit (of aan) uit zet dan neigt het naar realisme (of respectievelijk arcade). Check gamer.nl voor de preview waarin over dit van alles wordt uitgelegd. Erg handig. Ik ga iig alle hulpmiddelen uitzetten Hoe realistischer hoe beter!
de Achievements zijn bekent: Airborne 15 Get the car airborne for 3 seconds Stick Shift 10 Win a race using manual transmission You Again? 20 Lap an opponent in a 12 car GRID World race Sunday Drivers 30 Finish a race at least one lap ahead of the rest of the field in GRID World Hard Charger 20 Win a 12 car race starting from the back of the Grid City Slicker 20 Race in every city Road Block 10 Be involved in a 10 car pile-up 1-2 Win 25 Get a 2-1 at International Level Combo King 20 Get a x50 Drift Multiplayer Keep Drifting 10 Drift your car for 5 seconds Keep Rolling 10 Roll your car twenty times Speed Demon 10 Reach 200mph in any car in a GRID World race Spin & Win 10 Complete a 360ยบ spin and still win the race Gentleman Driver 30 Win an entire GRID World Event without making contact with other cars Back To Front 10 Cross the finish line in first place in reverse Corporate Power 10 Fill all your sponsor slots First Wheels 5 Buy your first car Gotta Drive 'Em All 30 Drive every car Winning Streak 25 Win every race in an Event Team Win 20 Take your team to win its first Event First Win! 10 Win your first race Seasoned Pro 30 Win all Event Trophies Hot Lap 20 Set a lap record on any track Globe Hopper 30 Race at every location Driver for Hire 10 Race for a team from every region Le Mans Legend 50 Win a Le Mans 24 Hour race on Pro Mode. Hire & Fire 10 Hire a new teammate with a higher rank than your current one Le Mans Rookie 15 Complete your first Le Mans 24 hour race When Will I Be Famous? 20 Get onto a Hall of Fame Leaderboard First Xbox Live Win 10 Win your first ranked Xbox Live race Five Xbox Live Wins 30 Win 5 ranked Xbox Live races Short Haul 30 Drive a total of 500 miles Long Haul 40 Drive a total of 1000 miles High Mileage 30 Drive 750 miles in a single car Top of the Tree 35 Top the Driver Leaderboard Top Team 35 Top the Team Leaderboard Filthy Rich 25 Earn enough to buy a brand new Lamborgini Murcielago GTR Power Seller 25 Sell a car for more than you paid for it Beat Codies 30 Beat the developer or anyone who has beaten the developer online Head 2 Head 30 Win your first Head 2 Head race Last Man Standing 20 Be the last survivor of a single player Destruction Derby Touge King 20 Win a Touge Event on a 5 star difficulty level Car Wreck 5 Cause Insane damage to your car Flashback & Win 5 Use the Flashback feature and win the race Full Rep 10 Earn the full Reputation available in a race Online Legend 30 Reach the Rank of Legend in Xbox Live races Global License 20 Unlock Global License Online Elite 20 Reach Elite Ranking in Xbox Live race Record Breaker 10 Complete a lap of Okatama Grand Circuit in under 90 seconds New Kid on the Block 5 Complete your first race
Ziet er niet al te moeilijk uit, lijkt me haalbaar en ook wel leuk om voor te gaan Krijg er ineens toch wel zin in!
Over het algemeen zijn het best leuke achievements idd. Er zit ook weer zo'n Drive 1000 Miles achievement bij, maar ik hoop nu wel dat je hiervoor niet weer 2 keer de story moet uitspelen..
leuke achievements allemaal. Heb er nog meer zin in. Vooral deze gaat wat worden: Win a Le Mans 24 Hour race on Pro Mode. Verder wel opvallend dat deze achievement van 50g het meeste telt. Maximaal 50g voor een achievement dus. Iets overzichtelijkere lijst kan je hier vinden.
Ben hem ook aan het neerhalen \o/ Ben erg benieuwd naar deze game. Kan bijna niet anders dan dat deze heerlijk is. Kon hem overigens nog niet neerhalen van het PSN. Maar ik wil deze game sowieso voor de X360 hebben. Hehe eigen MP3 afspelen
BORING! Sorry, maar als een ander achievement is "Drive 1000 Miles Total", kan je er wel vanuit gaan dat je de 750 miles alleen kan doen door veel met een bepaalde auto online te racen. En helaas vind ik de Flashback-feature-achievement echt ruk want dat betekent dat je dus ergens in het spel dus op het makkelijkste niveau moet gaan spelen; beetje jammer...
Ow lekker! Had niet anders verwacht van de makers van DTM, heerlijke game dit. Valt zeker niet tegen, misschien nog wel beter dan ik had verwacht.
Alle driving aids uitgezet ? Ik had net toch wel een mooi duel hoor, valt beter in de smaak dan ik durfde te hopen!