Heb het spel een tijdje gelden eindelijk uitgespeeld en wat een ervaring! Het verhaal vond ik echt geweldig, terwijl ik totaal niet van 'monsters' houd. Toch werd je echt in het verheel meegesleept. Had zelf het slechte einde met goede bedoelingen
. Ik moest wel een paar van die meiden opeten om die kerel op het einde te verslaan, was voor hun eigen bestwil
. Cijfers:
GFX: 9 (jammer van dat 'trash' wat op de grond lag, zag er niet echt uit, meer 2d met een kleurtje. Het water zag er wel heel mooi uit, behalve het effect als je erin liep, dan zag je alleen maar van die witte vlekjes, jammer.)
Verhaal: 9.8 (Een 10 is perfect, maar het was niet perfect. Waarom niet? Heb geen idee
)
Gameplay 9.8 (Zie hierboven)
Alleen snap één ding niet. Dit heeft betrekking op het einde!
Ik had zelf het slechte einde. Dan gaat die aan dat kind lopen sjorren voor die sleutel, waarom? Dan komen je vijanden naar boven, waarom zou IK die bevrijden? En hoezo heb ik een sleutel nodig om naar buiten te komen, ik kwam er ook in zonder.
Dan het goede einde, deze heb ik ook gezien. Hierin pakt die 'heel' lief die sleutel van dat kleutertje. Snap niet waarom die dan wel heel cool naar boven gaat en gaat chillen.
En wat er gebeurt met rapture zal niemand wel weten, maar een deel 2 komt er niet meer of wel?
Klik om te vergroten...