ik speel deze game al 1.5 weken, en nu lijkt liberty city toch ergens wel erg op new york, volgens mij hebben ze newyork gezien, en het daar een beetje van nagemaakt, toen ik dat hotdog kraampje bij het statue of liberty zag moest ik eropeens aan denken
LOL nou jah, ik zal ook maar eventjes vermelden wat voor dingen ik altijd grappig vind. Dat zijn eigenlijk vooral de namen van die missies, die dan afstammen van een film titel ofzo en een klein beetje veranderd zijn. voorbeeld: undress to kill, naar de film dress to kill van geloof james bond (of zit ik heir helemaal naast) Ik had er nog een aantal meer maar daar kan ik nu niet opkomen xD
Ah jah die had ik laatst ook gedaan, vond hem geinig en die naam deed me ergens aan denken. waar was dat ook alweer van?!
is deze al bevestigt? FLYable plane by matarax if you go to francis international airport at 2.00am game time, by the 3 annahlitor helicopter a pale bluish "shamal" will appear(the plane from san andreas) which you can suposodley fly
ik denk dat die mensen ook wel weten dat ik het niet serious meende, komop zeg, lees nog ff een keer mijn bericht door, als je dat gelooft ben je echt fucking dom
het leek mij ook een oprechte opmerking, maakt niet uit hoor dat iedereen je uitlacht, tis gewoon een btje domme opmerking boeie
En nu gaan we weer ontopic Kwam net deze 2 aankondigingen tegen in een flat in het noorden van het middelste eiland. Volgens mij waren ze nog niet eerder gepost en anders had ik het nog niet gezien