Ziet er wel aardig uit, maar ik hoop niet dat de hele singleplayer zal zijn zoals hier. Af een toe dit soort on rails actie is leuk, maar er moeten wel gewoon nog genoeg battles zijn met maar 8 vijanden max. Veel tactiek komt namelijk niet kijken bij de gameplay in het filmpje.
en ze kunnen met haken aan je voertuig vast komen dat is ook wel vet....hoop dat er ook zo'n level komt dat je op 2 rijdende voertuigen de confrontatie aan moet gaan, lijk mij erg gaaf!!! In de multiplayer bedoel ik dan dat is water met vuur vergelijken dat kan gewoon niet..... *edit* Ik las ook ergens dat het grotendeels onder de grond is en dus dat rails idee komt niet vaak voor hoop ik dan want als dat ook nog eens ondergronds is........
die sequence is idd wel redelijk scipted,.. maar ik denk niet dat je bang hoeft te zijn dat de hele game op rails loopt
Fucking dope! Daar zat ik altijd al op te wachten, gewoon duizenden Locust 's die uit de grond komen. Heilig!
ben ik eigenlijk wel blij mee,.. trailers zeggen niet zoveel En NU al gameplay footage dat er gelikt uitziet betekend dat t waarschijnlijk met de geplande releasedatum wel goed zit. toch maak ik me een klein beetje zorgen,.. ze nemen maar een half jaar langer de tijd dan Ubisoft nam voor RSV2 , en dat was nou niet echt een hele grote verbetering. Al was GOW natuurlijk zowieso technisch al wel een stuk beter dan RSV1 en hebben ze t voordeel dat zij als eerste de nieuwste features van de Unreal Engine kunnen gebruiken en het Engine team in-house hebben. /me heeft zichzelf overtuigd, komt helemaal goed met GOW2
Overigens over de footage je had een stukje waar je een hostage (of gewoon bulletshield) nam. Ik denk persoonlijk dat dit alleen mogelijk is als je een pistol hebt en als je bv, shotgun ofzo hebt ze dan gewoon de romp breekt ofzo.
Zelfgemaakte gifje. yay Kwaliteit zal nog wel iets beter kunnen, maar best nice voor een eerste poging. Kijken of ik er ong meer kan maken.
Ah dus als je een Locust down hebt kun je waarschijnlijk met A voor de Locust Shield kiezen en met X voor de Curb Stomp. Valt me net pas op want Gametrailers beweert ineens dat de Curb Stomp waarschijnlijk weg is maar die dwazen weten niet dat die toegewezen is aan de X-knop. Zie dat filmpje waarin alle details besproken worden.
Beter als die curb stomp er nog gewoon in zit, want dat geluid als je zo'n skull van de locust sloopte was zo een heerlijk geluid
Oh dus als jij met een theorie komt moet ik die maar blindelings als waarheid zijnde aannemen en mijn post daarop aanpassen of zo? En ja, ik heb je post gelezen maar het slaat imo kant noch wal gezien het met context-sensitivity te maken heeft en niet met welk wapen je op dat ene moment vasthebt. Da's dan weer mijn theorie. Ik zal je er wel op attenderen als je het niet verwerkt in je volgende post...
Haha, ik zat ook al te denken. Misschien toch maar weer een 360 aanschaffen tegen de tijd dat deze uitkomt.
Probeer jij maar eens te zagen met je smoke grenade dan: (ik denk touwens dat ze dat het beste met y kunnen doen. Die werd niet echt nuttig gebruikt in het 1e deel) Ik heb hem net gezien en ik wil hem nu. Punt.
Dus... Spoiler Als ik het nu zo opnieuw allemaal zie denk ik dat ik bij sommige gifjes toch beter iets meer frames had kunnen verwijderen / toevoegen. Maar ze zijn niet vreselijk.