Kan je niet meerdere auto's bewaren want je hebt toch ook van die bewaakte parkeerplaatsen of gaan ze daar ook weg.
Weet niet of het in deze thread al besproken is, maar je kunt nou niet meer "cheaten" met een extra motor parkeren. In SA kon je bijv. eigenlijk maar 2 auto's in je garage (eerste crib), maar als je een van de twee auto's een stukje naar buiten reed zodat de poort omhoog bleef, kon je er nog een motor in rijden. Ik dacht probeer dit ook eens in GTA IV! Ik had twee auto's geparkeerd netjes binnen de gele lijnen, maar nog genoeg ruimte tussen de twee auto's en daar heb ik toen een motor (dwars) tussen gezet, deze ook geheel tussen de lijnen. Maar na gesaved te hebben was één van de twee auto's verdwenen!
Dat is inderdaad irritant, precies hetzelfde gebeurde bij mij. Twee auto's en een motor dwars, maar het voertuig dat je het laatste parkeert verdwijnt.
Ik had gister ook weer wat leuks mee gemaakt; Ik ga op een motorfiets naar mijn save house, parkeer hem op de stoep toch ongeveer 6 meter van het gele vlak af. In het gele parkeervak staat keurig netjes een sultan RS en een inferno, ik loop me savehouse in save hem en loop meteen weer naar buiten.. *PATS*, inferno weg en opeens staat de motor daar op die plek.... ben ik lekker mee.
Heb nu voor de gein met veel moeite op elke parkeerplaats een heli geparkeerd . Ziet er hilarisch uit, zon gigantische helikopter op een smal parkeerplaatsje, toch handig tho!
Nee dat bedoelde ik niet xD Je hebt achter op de auto van die inhammen voor lucht(aan de linker en rechterzijde). Van die luchthappers. Maar nu reed ik gister in eentje waar het geen inhammen zijn maar waar het zulke dingen zijn als hier boven op de auto is.
Zijn er op dit moment nog meer 'secret' voertuigen gevonden of val alleen de Sultan RS hier (nog) onder? Bestaat er trouwens al een website waar je alle voertuigen + afbeeldingen kunt bekijken?