[PC] Risk Your Life

Discussie in 'Games' gestart door F®íts, 27 mrt 2005.

1. F®íts

F®íts F®íts

Leuk Bevonden:
    0
    He mensen ik had een vraag of er meerdere mensen zijn die dit spel spelen en of die meschien weten of dit spel in nederland uit komt of niet?
    Want ik speel nu met een trial version maa die is na 14 dagen weer voorbij dus das best koort en daarom zou het leuk zijn als i gewoon uit zou komen in nederland zou komen.
    deze tread kan je trouwens ook gebruiken voor tips en andere dingen.

Op die site kan je trouwens ook het spel downloaden en de trial version code downloaden klik hier

2. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Nooit van gehoord |:-
    eventjes op de site gaan kijken 8)

3. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Kunnen we ontopic gaan praten? :)

Bij deze verwijder ik alle off-topic reacties. (en maak ik van live, life)

4. F®íts

F®íts F®íts

Leuk Bevonden:
    0
    hahaha is goed het is trouwens een leuk spel mensen het is net als dat andere spel rose online het gaat er gewoon om dat je een hoog level moet hebben en je hebt kleine opdrachten die je moet doen je begint met level 1 natuurlijk en dan moet je gewoon kleine beestjes slopen en als je steeds een hoger level word moet je grotere beestjes slopen lijkt me ook duidelijk en je moet gewoon ex points halen en je kan ook tegen andere vechten die dat spel online spelen je hebt een party waar je in kan gaan om met ze alle beeste te gaan slopen want dan ga je sneller een level up.
    en je vind onderweg spullen en je kan spullen kopen om sterker te worden of een harnas voor bescherming.
    je kan bij het begin van het spel kiezen of je een akkan (demon) of een humen(mens) wil zijn.
    later in het spel als je level 10 bent moet je een groot beest slopen en als je dat hebt gedaan kan je kiezen bv bij die akkans dat je een gunner wil zijn of een warrior en dat is ook zo bij de mensen.
    dus ik zou zeggen download het spel en kijk of je het wat vind ik had trowuens een akkan gunner van level 76 best hoog vind ik zelf. _O_
    ene weet iemand nou of dit spel in nederland uitkomt of niet?

Laatst bewerkt: 29 mrt 2005
  5. F®íts

F®íts F®íts

Leuk Bevonden:
    0
    Dus.................

6. F®íts

F®íts F®íts

Leuk Bevonden:
    0
    En zijn er al mensen achter gekomen dat dit spel leuk is?:D

7. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Kan nergens een goed download punt vinden :+ Op de site zelf en dan via downloaden.com doe ik er 18 uur over................En op internet vind ik alleen maar oudere versies

8. Madoperator

Madoperator Rape

Leuk Bevonden:
    0
    Bump van 3 jaar. 8)

9. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Ja denk mijn laatste red middel moet dan wel dit zijn :lol:

10. Sliv

Sliv The One and Only

Leuk Bevonden:
    230
    Is dit Pay2play?

11. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    nee

12. Sliv

Sliv The One and Only

Leuk Bevonden:
    230
    Dus het is gewoon net zoiets als Guild Wars, dat je het in de winkel koopt en je het dan zonder maandelijkse kosten kan spelen?

13. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    lol in de winkel kopen....hehe nee dat kan niet in Europa, wel in Korea etc.

En ja laatste keer dat ik het speelde was het zonder kosten en denk nu ook nog wel. Ik wou alleen dat ik wist hoe ik nu de nieuwste versie kan downloaden, vind de game uitermate verslavend en erg gaaf gemaakt voor die tijd en vind het nu gewoon...erg verslavend \o/

14. Acolyptus

Acolyptus Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Hoezo? World of Warcraft, Guild Wars, Lord of the rings online, en een jaartje terug Archlord kocht je toch ook allemaal in de winkel hier in Nederland?

15. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    hij bedoelde RYL en die is hier niet te koop in de gewone normale winkels, misschien wel in zo'n import winkel die bijna niemand kent daar had ik het over.

En ja duh die andere games koop ik zelfs allemaal legaal.

16. Sliv

Sliv The One and Only

Leuk Bevonden:
    230
    Waar op de site kun je het downloaden? Want ik zie nergens een link naar een download

17. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    http://www.ryl.com.my/ deze moet je hebben

18. Sliv

Sliv The One and Only

Leuk Bevonden:
    230
    Ik was hem al aan het downloaden van Gamershell, hopen dat ik de goede versie heb anders moet ik hem nog een keer downloaden .. =(

19. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Via download.com is het echt een gruwelijke ellende, echt gewoon 8kb per seconden dan ben je 15 uur bezig ongeveer.....

20. Sliv

Sliv The One and Only

Leuk Bevonden:
    230
    Ik heb hem nu gedownload en een account aangemaakt, maar als ik wil beginnen dan zegt hij: Fail to connect to login server. Try again ?
    Mijn internet werkt prima, en ik weet bijna zeker dat het programma zelf ook goed is. Weet iemand wat ik hiermee moet?

Deel Deze Pagina