Viva Piñata: Trouble in Paradise Info Viva Pinata keert terug. Nieuwe omgevingen, Pinata's en de mogelijkheid om cooperatief te tuinieren! Officiele aankondiging volgt op dinsdag 12 mei. Uitgever: Microsoft Ontwikkelaar: Rare Genre: Simulatietitel (tuinieren) Release: Eind van het jaar XBW Gamepage: http://archief.xboxworld.nl/game/1787/viva-piata-trouble-in-paradise/ Nieuwsitems: Coöperatief tuinieren in Viva Piñata: Trouble in Paradise Filmpjes: Nog niet. Screenshots:
Tsja, het ziet er precies hetzelfde uit eigenlijk als het eerste deel. Alleen nu heb je seizoenen... Als de co-op goed uitgewerkt is, en je meer kan met je tuin wil ik er misschien over nadenken
Leuk! Ik heb nog steeds spijt ervan dat ik deel 1 heb verkocht. Eens kijken of ik die voor een schappelijk prijsje terug kan halen.
Zeker halen Gezellig samen tuinieren. Eerst speelde ik wel eens met vrienden en dan allebei zelfde tuin en dan met headset. Lijkt me helemaal vet om samen te tuinieren!
Ik had echt een schijthekel aan deel 1, dus deze ga ik ook niet kopen. Ik irriteerde me dood aan al die stomme beesten.
Deel 1 vond ik heel stiekem een paar dagen lang verslavend. Wel jammer dat het echt voor kids is, want het was echt te makkelijk om bijna alle beesten in je tuin te krijgen. Die screens zien er wel exact uit zoals deel 1, alleen heb je nu seizoenen. Denk niet dat ik deel 2 ga kopen, misschien ooit als ie in de budgetbak ligt.
Feit is wel dat Rare met een nieuwe Viva Pinata komt in plaats van een minder succesvolle Kameo \o/ . @Willem: Rare maakt toch geen Harry Potter games?