Banjo-Kazooie: Nuts & Bolts

Discussie in 'Algemeen' gestart door Real_Guru, 27 sep 2006.

?

Zijn jullie bereid om extra geld te betalen voor een NL vertaling van een game?

1. Ja hoor, vind ik niet erg

15 stem(men)
    6,4%
  2. Nee, ik zit niet op een NL gesproken game te wachten

129 stem(men)
    55,4%
  3. Nee, stoor me er niet aan, maar ga er niet extra voor betalen

26 stem(men)
    11,2%
  4. Nee, vind een hogere prijs voor een NL vertaling onacceptabel

63 stem(men)
    27,0%
  1. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    't lijkt me dat je veel moet gaan racen in de nieuwe Banjo. Lijkt mij niet erg leuk, maar we zullen zien hoe dat uitpakt.

2. lupaie

lupaie youtube.com/lupaie

Leuk Bevonden:
    0
    de racebeelden zijn allemaal uit Multiplayer. Diegene die de screenshots heeft gepost had maar toegang tot 1 mulplayergame en de eerste stukjes uit de worldhub en 1 level: Nutty Acres.

Daarom LIJKT het mss dat het spel veel racen zal hebben en zo verder maar Rare heeft het spel nog niet officieel getoont. Morgen zal je meer diverse beelden en films te zien krijgen...das zeker!

3. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Ziet er leuk uit, maar wel een beetje leeg qua tegenstanders.

4. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    De laatste screen van Dulle doet 't 'm. Banjo is back. _O_

5. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Idd, what's up with that. Waarom zoveel voertuigen? Het gaat toch geen race game worden:x

6. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    --->>>>
    :)

7. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    ^Ah beter.

8. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Wacht eerst even de eerste gameplayfilmpjes af voordat ik wat nuttigs kan zeggen over deze game. Ben erg huiverig voor dit soort Rare games, komt vanwege het feit dat men Perfect Dark op de 360 verneukt heeft, sta daarom wat terughoudend tegenover de nieuwe delen van oudere Rare games.

9. lupaie

lupaie youtube.com/lupaie

Leuk Bevonden:
    0
    Terecht...ik ben ook terughoudend maar meer vanwege het feit dat je van enkele screenshots niks nuttigs kunt zeggen. Maar ik heb wel vertrouwen in Rare nu. Ze kennen de hardware en hebben niet hoeven rushen voor de launch van de console....en B3 is al 4 jaar of zo in ontwikkeling...dus het zal wel goed komen.

10. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
    trouwens zien de voertuigen er stuk bij stuk wel geweldig uit!

11. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Vind de vormgeving van Banjo trouwens erg jammer, vind hem nogal hoekerig (zie trouwens wel meer dingen die hoekig zijn ipv rond).
    Morgen zullen we zien wat de game precies inhoud en hoe hij eruit ziet. Hoop in ieder geval niet dat de game komt met een controller zoals de Wii Mote, zou ik vrij cheap vinden..... Vind dat Rare de afgelopen jaren z'n glans heeft verloren (vanaf het moment dat men weg was bij Nintendo). Vraag me heel erg af of ze met deze game hun oude glans weer terug krijgen..........

Laatst bewerkt: 13 mei 2008
  12. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Nieuws: Meer Banjo Kazooie informatie

Oeps, dacht men bij Microsoft. Men had even een paar screens vrijgegeven zonder uitleg en deze Banjo screens hadden beslist een beetje uitleg nodig. De game leek een racegame, maar dat is dus niet zo.
    Later vandaag leren we wat Banjo helemaal is, maar voorlopig hebben we de eerste stukjes informatie:

- Rare wilde geen traditionele platformer maken zoals de eerdere Banjo games.

- Je maakt de voertuigen met onderdelen die je vindt in de levels. Zo maak je eerst een kart, waarmee je kunt rijden, maar later kun je deze kart upgraden met helicopterraden, waardoor deze kan vliegen. Met balonnen kan de kart een hovercraft worden, en ga zo maar door.

- Het is mogelijk om een Monster Truck te maken met een minibike erin, waarbij de minibike weer in staat is om ook te vliegen. In totaal zitten er 1600 onderdelen in de game, waaronder ook wapens.

- Platforming is aanwezig in de game (je moet de onderdelen vinden natuurlijk -Red.).

- De stad in de game is Showdown Town en is 16 keer groter dan wat Rare ooit gemaakt heeft.

- Elk level heeft een apart introfilmpje. Het introfilmpje van Nutty Acres is gebaseerd op soaps als Dallas.

- Er zitten verschillende collectibles in de game (notes, jiggy pieces).

- In totaal zijn er vijftien verschillende challenges (voertuig challenges? -Red.) verdeeld over zes verschillende werelden.

- De definitieve titel is Banjo Kazooie: Nuts and Bolts

- De game moet in november verschijnen.

13. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.711
    Eeeuh lupaie, ik dacht dat de racebeelden allemaal uit de multiplayer kwamen? Met deze info hierboven lijkt het dat voertuigen > platforming in deze game. Erg jammer, aangezien Banjo toch echt een platformer is...

14. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Moeten eerst maar ff wachten op gameplay footage of niet dan? ;)

15. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    lijkt me een leipe game!! iemand enig idee wanneer die uit komt??

16. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    O-) O-)

17. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Hopelijk zitten die beestjes die je moet collecten er ook weer in. Weet ff niet de naam meer, maar kan me het geluidje nog goed herineren als je er een had gevonden. :D

18. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Heel erg jammer. Had op een rasechte platformer gehoopt en dat is het dus niet..........

19. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Same here, Banjo Kazooie was altijd de bom op de N64. :mad:

20. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Laten we eerst de gameplay beelden en alles maar eens afwachten... Overings is mario ook niet een pure-platformer...

Laatst bewerkt: 13 mei 2008

Deel Deze Pagina