[Algemeen] Grand Theft Auto [Deel 9]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Shizzel, 30 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sev

    Sev The Lone Wanderer

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    0
  2. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Flauw. :+

    En @ alle mensen die ook al 100% hebben: wat krijg je er eigenlijk voor, behalve die achievement? In SA kreeg je tenminste nog zo'n legerhelikopter die voor je huis spawnde, en hier helemaal niks? Van dat unlimited ammo klopt ook geen hol.
     
    Laatst bewerkt: 11 mei 2008
  3. Boony

    Boony Dont eat yellow snow

    Berichten:
    301
    Leuk Bevonden:
    0
    Als er al mensne met 100% zijn vindt ik dat echt te ziek maargoed :D

    heb vanwegen het mooie weer niet op stink hete zolder gezete:p
     
  4. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Je krijgt een extra helipad midden in de stad. Wel jammer op zich.
     
  5. serialdrifter

    serialdrifter Team Slipmachine

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    2
    Je krijgt ook een zilveren key to the city ofzo van Rockstar, omdat je 100% voor 19 mei hebt gehaald :+ Daar deed ik het allemaal voor.
    Maar ja 100% halen is eigenlijk helemaal niet zo'n big deal in dit spel :confused: Veeeel makkelijker als voorgaande delen.
     
  6. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Heb je die key dan al gekregen?
     
  7. FR-thaan

    FR-thaan Active Member

    Berichten:
    898
    Leuk Bevonden:
    2
    Voor mij precies hetzelfde, sinds dinsdag niet meer gespeeld, alleen nog paar keer Halo.
     
  8. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Hoe weet Rockstar nou eigenlijk of je voor 19 mei 100% haalt als je het op de 18de haalt. Want de Social Club duurt een aantal dagen voor het bijgewerkt is. :x
     
  9. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik weet niet of iemand het wist, maar als je 100% hebt, kan je zoveel ammo kopen als je wilt.
     
  10. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben 10 dagen naar New York geweest en ben gisteren om 9.00 (NY time) vertrokken en om 15.00 was is thuis. Na wat gedronken te hebben enzo heb ik gta uit de kast getrokken en oef wat viel dat tegen zeg! Kijk ik op he kaartje ontbreken der wel heel veel straten (6 ofzo aan de east river kant). Toch jammer omdat ik nou ook wel is wou rijden waar wij 10 dagen zijn geweest.
     
  11. serialdrifter

    serialdrifter Team Slipmachine

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    2
    Nee natuurlijk niet, die contest is nog niet eens afgelopen.
    Maar die zal ik op den duur wel krijgen toch, er is geen haast bij ofzo :+
     
  12. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is dan ook niet een exacte kopie van new york. Ze hebben gewoon de hoofdkenmerken van New York terug gebracht in het spel. En ze hebben dingen aangepast omdat er anders geen leuke jumps e.d. in het spel zouden zitten.
     
  13. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat wet ik ook wel alleen vind ik het nu wel erg klein :p
     
  14. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Het voelt niet eens aan als New York.
     
  15. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het wel degelijk kenmerken hebben van New York, vooral het 2e eiland vind ik erg mooi en herkenbaar (sommige buurten zouden zo in Seinfeld kunnen). :thumbs: Klein vind ik het ook niet, als ik met een helicopter het eiland rondga, verbaast het me zelfs dat de gebouwen blijven komen.

    Heb gisteren even mijn telefoon uitgezet (vind het heel irritant dat die lui constant bellen om dingen te gaan doen) en gezocht naar die mensen die je op straat tegenkomt (groene mannetjes op de kaart). Heb er al een stuk of 6 ontmoet, waaronder wat junkies, een bekende van de boot (blijkbaar) en Badman. :+ Ben benieuwd hoeveel er in totaal zijn, wel leuke toevoeging.
    Heb ook nog even gebowld met Dwayne en that creep can roll man. :eek: Ben benieuwd of hij ook white russian drinkt. :9
     
    Laatst bewerkt: 12 mei 2008
  16. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Die ambulance is alleen voor jezelf :+
    Logisch toch, iedereen die wat heeft moet maar zelf bellen (aldus de gedachtegang van rockstar? :+ )
     
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824

    Hier heb je een mapje waar alle random personages staan.

    http://snapmap.wikigta.org/index.ph...9,417|566,426|548,461|548,461|567,487|581,347
     
  18. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry maar dat is echt niet zo. De blangrijke dingen zitten er in maar meer ook niet!
     
  19. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Alle straten die op het kaartje staan zitten gewoon in de game hoor. Zou wel raar zijn als ze er een foutieve kaartje erbij doen. ;)

    En Liberty City =/= niet New York, oke het heeft kenmerken van NY maar is niet het zelfde. :)'

    Besides New Jersey zit er ook in, zou wel heel erg groot worden als ze compleet New York en compleet New Jersey er in hadden zitten. :+
     
    Laatst bewerkt: 12 mei 2008
  20. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik bedoel ook de straten van het echte kaartje en niet van het game kaartje. Aan de east river kant heb je 3 straten 1av. daarna park av. en 5 av. daar had best nog wel wat tussen gemogen van mij.
     
    Laatst bewerkt: 12 mei 2008
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina