waar zit dat internetcafe of moet je eerst een aantal missies hebben voltooid voor dat je daarheen kan?
Volgens mij krijg je een keer een missie waarbij je internet moet gebruiken en daarna kan je het altijd gebruiken.
Me to Je kan er wel in, staat alleen nog niet aangegeven. Kan het je moeilijk vertellen maar in het eerste stadje (eiland). Maar als je voor je huis staat ga je naar links (je rijdt dus gewoon onder dat tram geval), derde of tweede straat rechts en dan eerste links (direct 2de huis). Zoiets
Ik kon dat ook meteen de eerste keer.De rest heb ik nog niet gehad. Maar die komen nog wel.Heb geen haast met dat spel.Hihi
Gast, je ziet alleen dat huis en je hoort wat geluidje... En als je wilt weten hoe dat 'in zijn werk gaat' had je maar wat beter op moeten letten tijdens biologie...
Ik bedoelde hoe werk je daar naar toe ........ in de game in het echt weet ik het al ik heb namelijk een dochter ......... en het is biologie om precies te zijn voortplanting \o/ ....... trouwens ik zag een hoertje staan ik er naast met de auto toeteren maar die griet stapte niet in.......... hoe regel je dat nu?
Voor een hoer moet je wel een beetje een hippe auto hebben. Voor je dates moeten ze je gewoon leuk genoeg vinden.
Heb nog geen ene date gehad via internet.Alleen nog met michelle. Ik krijg allemaal negatieve reply's
je kan alleen maar daten met Carmen (SoBoHoe) en kiki(?) (LawChick) en op www.craplist.net staat er ook een met de nickname LiberatedWoman
Kan iemand uitleggen wat die 'special ability' is dan, ik zit nu al een hele lange tijd met die Michelle, maar ik heb niks gemerkt ofzo
Spoiler Dat ze een onbetrouwbare hoer is ja Overigens heb ik een nieuwe: Carmen, blijkbaar kan je dus idd maar een aantal meisjes daten.
Beetje gek.. Als ik nu Carmen bel (100% like), dan zegt ze wel dat ze me healt.. Maar er komt geen leven bij.. Weet iemand hoe dit kan?
of met kiki, elke x zegt ze " i think they're prosecuting you" of "they're really on to you" en kan ze de de sterren niet verwijderen?
Heb ik ook heel vaak, je hebt er niets aan zo. Heeft 1x gewerkt, kreeg ik mn leven weer helemaal vol.