Oefenen
En niet het gas erop houden in een bocht... Want als je namelijk in een replay kijkt, zie je namelijk dat dit soort drift-auto's de voorwielen bijna helemaal dwars kunnen zetten. Als je dan een bocht inglijdt en vol gas blijft geven, sta je snel achterstevoren.
Nog een tip, op een moment dat je merkt dat je auto eenmaal goed de bocht ingaat, doe ik meestal 2 dingen (als redelijke beginner): ik stuur meteen tegen en ik schakel een versnelling terug. Hierdoor verlies je iets aan snelheid maar is de auto wel beter beheersbaar.
Zal vanavond nog eens kijken of ik demo speel en laten weten wat ik verder met het driften kan.
*edit*
Goed, beste camera voor mij is Hood-Cam zodat je de bochten goed kan zien. Probeer met je auto de rode paaltjes te snijden of te raken; bij een redelijk goede drift krijg je dus 20K bonuspunten. Probeer te timen wanneer je multiplier terugloopt en stel daar je bochtenwerk op af. Mijn beste combo net was ongeveer 160K en met een paar crashes kwam ik uiteindelijk rond de 1.1M uit aan het eind van de race. Zoals ik hierboven al zei: niet het gas volledig erop in de bocht; zodra de auto glijdt iets terugnemen en beheersbaar aanzetten voor de volgende bocht.
Laatst bewerkt: 13 mei 2008