[PS4] [PS3] Metal Gear Solid 4

Discussie in 'Games' gestart door boss, 12 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    mmmm ja iid, maar ik weet nog dat er twee eindes zijn. Eentje waar je met otacon escaped en de ander met meryl. Van meryl krijg je dan een bandana en van otacon die camouflage pak.
    Volgens mij gaat meryl dan dood als je niet op tijd liquid verslaat in die vuistgevecht toch?

    edit: nee meryl gaat wel dood als je opgeeft bij die marteling

    http://en.wikipedia.org/wiki/Metal_Gear_Solid
     
    Laatst bewerkt: 13 mei 2008
  2. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.601
    Leuk Bevonden:
    8.706
    Hmm, vaag. Ik dacht dat je game over ging, maarja... Het is alweer zo'n tijd geleden voor mij.
     
  3. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
  4. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.601
    Leuk Bevonden:
    8.706
    Groot deel cutscenes is altijd al deel geweest van de Metal Gear serie, alhoewel het in Sons Of Liberty wel heel erg overdreven was. Daarin was het volgens mij minstens 2/3 cutscenes :+
     
  5. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Dan zal je Twin Snakes terug 2x moeten uitspelen (als je die nog hebt) ;) :+
     
  6. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.601
    Leuk Bevonden:
    8.706
    Ja, ik heb m nog... Heb m alleen al een tijdje niet aangeraakt met GTA 4 en Mario Kart Wii in de aanslag. Daarnaast moet ik eens een Wavebird zien te vinden, want spelen met een Gamecube controller op een Wii is maar niks.

    Ik wil er wel zeker mee verder gaan voor MGS 4 uitkomt.
     
  7. Prime NL

    Prime NL ~Robot in Disguise~

    Berichten:
    549
    Leuk Bevonden:
    1
  8. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Echt vet die geschiedenis, misschien dat ik ook maar eens van de zomer een PS3 in huis haal, met behulp van wat vakantie geld uiteraard. Voor mij de enige reden; MGS4.

    Wat ik mij nog kan herinneren van MGS1 uit het laatste gevecht met Liquid is alleen dat je Liquid hebt verslagen, Merryl dood is en je met Octacon vlucht door een tunnel in een jeep. Volgens mij zat Liquid je op de hielen en stierf hij doordat hij over de kop ging met zijn jeep. Iemand die weet of dit zo is? Het is namelijk erg lang geleden dat ik die game heb uitgespeeld, en was ook erg jong. :)
     
  9. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.601
    Leuk Bevonden:
    8.706
    Ja, maar het kan ook zijn dat je met Meryl met de jeep vlucht en Liquid je achtervolgt
     
  10. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Zoals je al kon verwachten na de 1 april trailer:
     
  11. Prime NL

    Prime NL ~Robot in Disguise~

    Berichten:
    549
    Leuk Bevonden:
    1
    Had nog wat opgepikt op een forum wat men kan scharen onder de rumours hoek :

     
  12. Tinuva

    Tinuva Active Member

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    Beetje belachelijk misschien maar het begint bij mij toch al een beetje te kriebelen. Voor MGS4 ga ik echt een paar dagen vakantie nemen :D
     
  13. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    10 uur aan cutscenes! eerder KUT SCENES!!

    Je wilt toch liever gamen :9
     
  14. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Als je eerder een MGS hebt gespeeld zou je dat echt niet zeggen of je moest het verhaal slecht vinden :+. Bovendien is 1/3 aan cutscenens nog best weinig voor een MGS game hoor.
     
  15. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Het is ook een game waarin heel erg veel verteld gaat worden, het is het laatste deel. Dingen worden afgesloten. Vind de cutscenes van MGS games altijd van zo'n kwalitatief hoog niveau. Het is bijna of je een Hollywood blockbuster zit te kijken. Kom maar op met die game! :thumbs:

    Must see dit! _O_

    [gt]33853[/gt]
     
  16. den

    den :o

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
  17. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Er was vandaag een Metal Gear event in Tokyo:

     
  18. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Hideo Kojima plant wereldtournee voor MGS4

    Vandaag onthulde Hideo Kojima dat hij en zijn team Metal Gear Solid 4 persoonlijk willen helpen met de launch. Zo zullen ze naar verschillende steden in de wereld rondgaan, persconferenties houden en handtekeningen uitdelen aan de fans.

    Eerst zullen Kojima en zijn team naar Londen trekken, daarna volgt Madrid, Milaan, Hamburg, Amsterdam en Parijs. Daarna splitst het team in drie en launchen ze op 12 juni persoonlijk de game in Japan, New York en Los Angeles.

    Wanneer zij in Amsterdam aankomen, is nog onbekend.
     
  19. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    cool, ik ben wel klaar met MGS maar Kojima blijft een held en als ik de kans krijg m in t wild te zien wordt t wel interessant om ff naar amsterdam te rijden voor een handtekening :D
     
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina