Project Gotham Racing 4 [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door LoukK, 10 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Single player is niet heel bijzonder. Meer van hetzelfde. Zelf vond ik de herhaling zelfs vervelend worden. Daarbij komt nog eens dat het niet uitmaakt op welk niveau je speelt :confused:
    Omdat ik toch de achievements moest shipppen, heb ik door de SP heen gebeten :9
    Maar ik kan je eerder PGR3 aanraden als je die nog niet hebt gehad :) Vind die game een stuk leuker en uitdagender.

2. Gizmo007

Gizmo007 Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    ik heb hem ook en hij bevalt me goed.

3. Vriendloos

Vriendloos Guest

Online vind ik trouwens ook wel vermakelijk, het is alleen jammer dat ze meer bezig zijn met je van de baan af te beuken dan echt te gaan rijden =/

4. JelleN

JelleN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb deel 3 gespeeld, maar ben benieuwd naar de kracht van deel 4. Wat is nou vernieuwd en maakt deze game specialer dan deel 3 en Forza 2.

5. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    860
    Ik vond deel 3 beter. Je kon daar beter met auto's door de bocht heen driften, maar deel 4 is ook zeker vermakelijk imo :D.

6. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Forza zit in een andere gerne...

Je hebt nu motoren en je hebt Platinum + als moeilijkheidsgraad als je de DLC koopt. De motoren konden mij niet boeien, wel de nieuwe steden. Ik vind het niet echt een super deel, heb nadat ik alles heb behaald en spel amper meer aangeraakt. Online is het ruk en voor de rest zit ik te wachten op deel 5. Deel 3 vond ik beter dan 4.

Van goed naar slecht:
    Deel 2
    Deel 3 en deel 1
    Deel 4

7. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Je hebt deel 4 nu als slechtste bestempeld, maar is ie nu ook echt slecht of gewoon minder goed dan de rest?
    Wat zijn de minpunten van PGR4 tov. de eerste 3 delen (die heb ik allemaal ook gespeeld, deel 4 wil ik nog gaan kopen)

8. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Gewoon minder dan de rest. Weinig vernieuwing en single player is niet geweldig. Online kon het mij ook niet boeien....Misschien ben ik ook teveel PGR addicted geweest om dit deel leuk te vinden. Eerste deel heb ik iets van 100 uur gespeeld, bij deel 2 is de klok stuk gegaan op 250 uur en bij deel 3 is hij stuk gegaan op 300 uur 8)

9. Gizmo007

Gizmo007 Active Member

Leuk Bevonden:
    10

Ik heb nog 1 liggen die is 1x bespeeld voor 30 euro mag je hem hebben.

10. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Bedankt voor het aanbod, maar ik koop mijn games liever nieuw. ;)

11. WeeGee

WeeGee Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal mee eens ! Heb PGR4 nu voor 25 euro nieuw bij play.com gekocht en ben er erg blij mee maar ik zou zo ontzettend graag een remake van deel 2 hebben want dat was zonder meer de meest vette uit de serie !!!
    Ondanks dat 4 gewoon goed is lijkt het wel of ze bang waren dat het echte PGR gevoel de Mainstream niet aansprak en dat ze daarom alles wat losser en NFS achtig hebben gemaakt .....
    De Balans van arcade/realisme is nu wel erg ver doorgeslagen naar arcade !

12. JelleN

JelleN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dus eigenlijk adviseren jullie mij hem niet aan te schaffen? Alvast bedankt voor de eerlijke antwoorden:p

13. Wolfje

Wolfje test...

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan hem gewoon adviseren, erg leuke game, vooral de motoren zijn vet!!! :)

14. Shock

Shock Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vind PGR4 zwaar onder de maat..
    PGR3 was mijn eerste spel voor xbox en d8 eraan om PGR4 te kopen maar vind het niet mooi.
    En besturing is ook #*#*#*

15. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel het af en toe offline, ik vind het nog steeds heerlijk spelen. Ik heb 1 en 3 nooit gespeeld, deel 2 wel eindeloos en die vond ik in principe beter. De singleplayer was toen leuker omdat je auto's kon unlocken en nu vind ik die career maar verwarrend en er zijn al genoeg gave auto's om te rijden zonder iets te bereiken in de single player (kun je uberhaupt dingen unlocken?). Waar ik me trouwens echt aan stoor als je met z'n tweeen rijdt is die tussentijden midden in je beeld als je een checkpoint voorbij gaat.. Echt heel irritant, soms zie je de eerstvolgende bocht gewoon totaal niet door al die tekst in je beeld..

16. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Dat komt doordat jij niet fatsoenlijk kan rijden :9

17. Insane/Erret

Insane/Erret If in doubt.. Flat out

Leuk Bevonden:
    108
    Helemaal mee eens PWIK

18. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    Ik ook !

19. Insane/Erret

Insane/Erret If in doubt.. Flat out

Leuk Bevonden:
    108
    hahaha komt die stinpwik nog is een keer hahaha jij kan alleen maar schieten man
    :thumbs:

20. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Haha minder beters jongen. We moeten eigenlijk binnenkort is met alle DRC noobs weer eens PGR3 gaan doen, even gezellig een avondje nostalgie opsnuiven

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina