GTA IV Achievements [Spoilers]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Yellow 13, 18 apr 2008.

  1. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    OMG, ik had net gewoon 10800 in QUB3D. Loopt in een keer m'n speelveld vol met achterlijke kleuren die ik niet kwijt kon... Game Over! :'-(
     
  2. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik heb dat spel maar 1 keer gedaan. Bij 19.000 punten liet ik mezelf gewoon afgaan, ik vond het eigenlijk een beetje te makkelijk. Er komen alleen kleuren bij, het gaat nooit sneller. Beetje saai spel, dat QUB3D
     
  3. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vond het wel leuk maar na 3x zat ik ook al snel aan de 20.000 en toen had ik geen zin meer. Maar toch één uur plezier mee gehad :)
     
  4. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja, ik had net een paar keer over de 15000. De eerste keer ging alleen niet zo goed. Het is best makkelijk ja en saai is het ook zeker.
     
  5. wesleyyy

    wesleyyy Active Member

    Berichten:
    392
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet je die tour ook helemaal bekijken of kun je ze gewoon skippen?
    En hoe weet ik hoeveel tours er zijn want ze kunnen toch ook hetzelfde rondje gaan?

    Is er alleen een helitours op het 2e eiland want daar zie ik zo'n icoontje?
    Het 3e eiland heb ik nog niet geunlocked.
     
  6. Mitch rules

    Mitch rules ODX.com FC

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    Alleen bij het 2de eiland :)
     
  7. Joz_man50

    Joz_man50 The world is yours

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een beetje een probleem met die exotic export. Misschien dat ik het mailtje van brucie waarin hij schrijft welke auto ik moet stelen heb verwijderd ofzo. Kan iemand me daar misschien mee helpen want zo kan ik die achievement niet krijgen.
     
  8. wesleyyy

    wesleyyy Active Member

    Berichten:
    392
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet je die tour ook helemaal bekijken of kun je ze gewoon skippen?
    En hoe weet ik hoeveel tours er zijn want ze kunnen toch ook hetzelfde rondje gaan?
     
  9. toxito

    toxito Active Member

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Jozzman

    Die mailtje van brucie kun je niet wissen. Check gewoon je mailbox en scroll helemaal naar onderen daar staan die mailtjes vast nog ;)

    @ Wesley

    Je kunt ze gewoon skippen ;) Er staan 6 helikopterlandvlakken. En op elke van die vlakken staat een keer een helikopter (is bij iedereen verschillend op welke tijden) je moet al deze helikopters een keer gehad hebben voor de achievement. Hoewel een maat van mij hem ook heeft gehaald door 6x in dezelfde helikopter te stappen :+
     
  10. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Het zijn er 5 btw.
     
  11. Opper

    Opper Xbox 360 nub

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag geprobeerd One man army te halen, ik stond op 00:06:00 toen ik doodging met 6 sterren volgens mn Statistieken, maar nergens een achievement te herkennen. Ik heb ook nog nooit gecheat, iemand die 't weet?
     
  12. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb nog steeds hetzelfde probeem, met die Achievement (Taking it for the Team). Vandaag weer alles gewonnen, alle modes. Ook beide kanten van Cops 'n Crooks. Ook nog beide varianten, One for All en All for One. Ook heb ik ook nog alles 'gewonnen', zonder dat iedereen ging quitten.

    Ik snap er echt helemaal niks van1 Kan ook totaal niks vinden op Google, behalve dat ik nog 4 andere mensen heb gevonden die hetzelfde probleem hebben..
     
  13. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb heel gemeen army of one gewonnen.

    Ik heb een oude save ge opend, een waar ik het 2de eiland nog niet unlocked had.

    Vervolgens met een motor het spoor op gereden tot ik in de tunnels van het 2de eiland kwam.
    Boem 6 sterren.
    even een bakje doen. zon zitten
    easy achievement :)

    de 4 sterren uitlopen, gewoon 4 sterren krijgen en weer de subway misbruiken.
     
  14. duco3101

    duco3101 Active Member

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    kutspel, zat in een snelle corvette met 6 sterren en ik ging dood met 4:58. damn! heb er ff geen zin meer in. terug naar cod4
     
  15. wesleyyy

    wesleyyy Active Member

    Berichten:
    392
    Leuk Bevonden:
    0
    Met 6 sterren heb ik het net als jou gedaan, maar met 4 sterren ben ik met een auto vet hard gaan rijden, vind het rijden in GTA IV nadat je het door heb echt heel vet dus kon aan de politie ontkomen!
     
  16. MAX3400

    MAX3400 Virtualization...

    Berichten:
    1.210
    Leuk Bevonden:
    0
    Er is alleen een Helitours op het 2e eiland maar ik kan je vast vertellen dat dat niet de enige mogelijkheid is om een heli te scoren...
     
  17. Joz_man50

    Joz_man50 The world is yours

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet ik dan weer die PMP nogwattes gaan brengen, want die heb ik al een keer gebracht, maar ik heb nog geen nieuw mailtje gekregen :confused:
     
  18. wesleyyy

    wesleyyy Active Member

    Berichten:
    392
    Leuk Bevonden:
    0

    Je bedoeld zeker die apacha op het vliegveld?

    Die ga ik vannacht is uittesten!!

    En over die heli tours achievement, gewoon in alle 5 die tours gaan zitten en dan skippen en je heb die achievement?
     
  19. Terminator.T2

    Terminator.T2 Dovahkiin

    Berichten:
    953
    Leuk Bevonden:
    1
    Als het goed is wel. Ik kreeg hem pas na 13 tours en ik weet zeker dat ik ze alle 5 al een keer had gedaan. Had die laatste paar keer wel even gewacht tot dat er staat dat je kan skippen. Weet niet of dit het verschil maakte maar ik heb hem uiteindelijk wel gekregen.
     
  20. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Die tours kan je wél skippen.
    En je moet gewoon alle heli's een keertje doen. That's it.
    Er zijn geloof ik 5 plekken waar Heli's kunnen staan en ze gewoon even allemaal doen.
    Zo heb ik het gedaan en kreeg hem gelijk.

    Waar in multiplay wél een apache staat.. Staat er bij mij in singleplayer geen.. Waar halen jullie deze dan?
     

Deel Deze Pagina