[Multiplayer] Grand Theft Auto IV

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Sognare, 12 apr 2008.

  1. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    In de multiplayer staat er een sterretje naast je naam. Daarin staat een cijfer, dat is je rank. Ik ben rank 2, nog 12.000 tot rank 3. Met Deathmatch gaat het wel snel, maar dat is gewoon niet zo'n leuke mode. Ik doe veel liever GTA race, maar dan moet je winnen om veel te verdienen
     
  2. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    racen zelf vind ik briljant, lekker met 16 man op faggios beetje lopen kloten :D
     
  3. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Moet je werkelijk als je een game leaved 2 minuten wachten tot je in de single player komt en dan weer terug naar de multiplayer?
     
  4. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    gta is echt het beste spel ooit, ik verwacht helemaal niets van de multiplayer maar hij is geweldig.
    ik heb gister van 22:00 tot 6:00 GTA Race gespeeld, de mooiste momenten waren:

    1:

    op die ene map met bussen. 7 laps en fast cars, het was de 4de lap en iedereen was er nog, ik stond 5de van de 16 en zo'n 8 mensen liepen alleen maar te kloten.
    ik ging dood en moest dus op een faggio, ik rijd zo op mijn faggio op 1 van die rechte stukken (op de map met bussen dus he) en ik kijk achteruit en zie dat 2 bussen mij naderen, ze gaan allebij een kant van mij rijden en ze knallen precies tegelijk vol naar met toe waardoor ik dodelijk gesandwiched wordt. ik was dus geplet en dood maar ik vond het geweldig!!

    2.

    dezelfde map, dezelfde auto's ik rijd zo na 3 maps op een recht eind en een andere kerel rijdt recht naast me, we hebben allebij een submachine gun, dus we schieten op elkaar en we rijden echt naast elkaar tegen elkaar aan wanneer er een bus opeens voor ons op de weg komt staan. we zien hem te laat waardood we allebij met ons al erg kapotte infernus er tegen aan knallen. dikke explosie, alle 3 dood!!!
     
  5. cv8x

    cv8x Gekkenhuis

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
    Jullie kunnen mij ook toevoegen om online te gamen
     
  6. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.849
    Freeroam is fucking koning! _O_
     
  7. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    haha inderdaad. Zulke dingen zijn gewoon geweldig en zijn alleen in GTA. Fucking geweldig die GTA RACE!
     
  8. Franko

    Franko Lets Roll

    Berichten:
    1.519
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er nog niet naar gekeken :) ben nog met single player aan de gang.

    maar ik kan wel een paar leuke friends gebruiken om online mee te raggen.

    duss als je wilt toevoegen

    ValandisNL
     
  9. Tim05

    Tim05 Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij het spel gta 4 zat een maand lang gratis xbox live. Verder heb ik nog nooit xbox live gehad. Nu heb ik me hiervoor aangemeld en kan ik live met gta. Nu zijn er alleen elke keer zo weinig mensen live soms zelfs geen, als ik kijk hoeveel mensen dit spel hebben denk ik niet dat dit helemaal klopt. Er zijn ook geen kamers om te kiezen ofzo wel verschillende game types. Is deze maand gratis live niet helemaal compleet ofzo. Want ik ging het bij call of duty 4 proberen en daar kon ik helemaal niet een spel met iemand doen ik begon dan gewoon alleen. Doe ik dan iets niet goed of is ligt het aan dat maand lang gratis xbox live?
     
  10. Fatal_Glenn

    Fatal_Glenn Active Member

    Berichten:
    35
    Leuk Bevonden:
    0
    Ehm, zijn er bij jullie ook problemen met Xbox Live? Ik kan steeds niet connecten terwijl mijn internet toch echt wel goed loopt. Steeds weer word ik er af gegooid. Heb ook heel vaak dat er staat only player remaining of iets in die richting. Word er een beetje ziek van. Mijn NAT staat wel gewoon open. Dus weet niet wat ik nu nog kan doen....
     
  11. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
    Heb het ook wel soms dat als ik probeer te joinen hij disconnect, maar soms gaat het ook weer goed.

    Vandaag was MP wel tof, eindelijk eens team deathmatch met een volle bak (en 1e x ooit niet laatste van mn team maar eennalaatste!!18) ).

    Ook nog een klein stukje Hangman's Noose gedaan maar toen moest ik gelijk weg. :'-(
     
  12. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Hoe groot is de kans dat je 2 avonden achter elkaar met dezelfde gozer uit amerika in een race terecht komt (niet een friend gewoon een bepaald persoon). We herkende elkaar omdat de dag ervoor was er scooter race met 16 man en daar was hij ook bij... belachelijk toeval?
     
  13. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ja dat heb ik ook. Het loaden duurt afentoe gewoon focking lang.....


    Ik heb tot nu toe alleen maar TDM gedaan, maar morgen ga ik eens die races en free-mode checken. TDM in die prison vind ik wel erg bruut trouwens.
     
    Laatst bewerkt: 13 mei 2008
  14. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    ik had een potje team deathmatch op 7$ verschil verloren!!
    de tegenstanders hadden 4054 en wij 4047.
    we stonden dik achter maar maakten met zijn 3-en tegen 5 een mooie comeback..
     
  15. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.457
    Leuk Bevonden:
    5.029
    Als je wilt leaven en daarna een ander potje wil doen moet je je mobiel ook pakken he.
     
  16. cv8x

    cv8x Gekkenhuis

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
    De multiplayer mode is echt supergaaf! Gisteren met een aantal mede-forummers freeroam gespeeld. Echt leuk om te doen, met zijn allen in een bus, politieauto's opblazen etc, etc.
     
  17. X-BoxFan

    X-BoxFan Active Member

    Berichten:
    678
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke dank je wel.Ja ik wil ook die race doen,maar vorige keer zat ik erin
    en de verbinding werd verbroken dat vind ik wel jammer.En bedankt voor de uitleg van de trueskill
     
  18. Broodje

    Broodje Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind het alleen een beetje jammer dat in sommige modies niet serieus wordt gespeelt.. Heb nog nooit een potje cops 'n crooks gespeeld waar echt tactish werdt nagedacht over wat te doen.....

    Beetje jammer!
     
  19. X-BoxFan

    X-BoxFan Active Member

    Berichten:
    678
    Leuk Bevonden:
    0
    Op welk niveau moet je zijn met highest ranked achievement?
     
  20. Mr Xen0

    Mr Xen0 Active Member

    Berichten:
    1.250
    Leuk Bevonden:
    0
    Met Ranked is het gewoon zo dat als je klaar bent met je game dat je gewoon een lijst krijgt met of je eventueel een andere modus wil doen, dan kan je selecteren en gaat hij naar de volgende lobby, of 5 sec laden om terug te gaan naar SP.
     

Deel Deze Pagina