[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 5]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Michael_T, 22 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kareem

Kareem Krispy Kareem

Leuk Bevonden:
    0
    Er is nu een best groot event aan de gang (net begonnen) in Marvel comics, het heet "Secret Invasion" als je geinteresseert bent is dat denk ik wel een goed instappunt. In NL zijn die amerikaanse comics gewoon zonder vertraging verkrijgbaar in comicshops. ze lopen slechts 1 dagje achter, comics komen in amerika wekelijks op woensdag uit, NL heeft ze donderdag
    Een cameo van een gruwelijke acteur die een rolletje heeft als een van de belangrijkste Marvel characters. En wat het helemaal gruwelijk maakt is dat Marvel het character naar zijn gelijkenis heeft ontworpen voor hun Ultimate lijn 10 jaar geleden.

Laatst bewerkt: 11 mei 2008
  2. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Ik was inderdaad blijven zitten. Het was echt zwaar rustig al, maar die andere 6 mensen gingen tijdens de credits weg. Ik en een maat zaten daar dus te wachten. Kwam op 3/4de van de credits zo'n ventje van de bios binnen lopen met zo'n gezicht van wat doen die gasten hier nog? Hij zei verder niets ofzo, maar was wel grappig. En het einde was zeker wel cool.

Ik ken die hele Marvel wereld niet echt, maar ik kon me die baas van SHIELD dacht ik wel herinneren uit een aflevering ergens van als een blanke dude met een eyepatch. Maar Samuel is niet bepaald blank. No offence verder wat dat betreft. Maar naar wat jij dus aan gaf in je laatste post was die gast dus van origine ook donker? Maakt verder niet uit, maar dat viel me zo gewoon op.

EDIT: Na kort google werk kom ik er achter dat het Nick Fury is, en dat Marvel dus van blank naar een donkere dude is gegaan die exact op Samuel lijkt. Wel cool.

Laatst bewerkt: 11 mei 2008
  3. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Heb net D-War gezien (dragon wars) En ik vind die film wel underrated en dat is best jammer. Ik vond de film erg mooi gemaakt maar zaten ook wel wat foutjes in, maar overal een mooie film als je van draken houd! geef het een 8

4. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Gister dus Rambo IV gekeken en hij was bruut :D Lekker over the top aktie. Best wel veel gore en best heftig.

Gewoon een lekkere simpele aktiefilm.

5. AapVader

AapVader Ja toch?

Leuk Bevonden:
    4
    Gisteren weer eens Kiss Kiss Bang Bang gekeken. Die film blijft echt schitterend in mijn ogen. Heerlijke dialogen en mooie humor.

"It's called a FAG gun"

Deze film vind ik echt een aanrader voor degene die hem nog niet gezien hebben.

6. Kareem

Kareem Krispy Kareem

Leuk Bevonden:
    0
    Nick Fury is blank ja, nog steeds. Maar Marvel heeft ook een andere lijn comics die ongeveer 10 jaar geleden gestart is met gewoon alle characters uit de normale universe maar zonder geschiedenis, dus gewoon met een 'clean slate' begonnen weer. In deze universe is Nick Fury opzettelijk ontworpen naar de gelijkenis van Samuel L Jackson (met zijn toestemming ook).

7. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Ben de laatste tijd een heleboel goede films aan het kijken om een inhaal slag te maken, o.a.: Oldboy, The Green Mile, Sympathy for Lady Vengeance, Fight Club, A Clockwork Orange, Lock Stock and Two Smoking Barrels, Kiss Kiss Bang Bang, 2001: A Space Oddysey en Iron Man.

En al kan deze niet in dit rijtje heb ik ook Triumph des Willens gezien, de beruchte propaganda film van Leni Riefenstahl over de rijksdag van de Nazi-partij in Nuremberg uit 1935. Qua techniek toch een hoogstandje vooral voor die tijd maar qua inhoud natuurlijk niet helemaal P.C. 8)

8. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Fight Club is zo'n geniale film he! _O_

Heb je Boondock Saints al eens gezien? Must imo!

9. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    Fight Club is in mijn ogen 1 van de beste (zoniet de beste) film ooit.

10. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Is een goeie film maar beste ooit??? Doe mij maar The Godfather 1 en 2. Of Scarface.

11. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    neej joh!
    goede films, maar die filosofie van "Fight club" trek ik zwaar... acteurs zijn de beste van de beste, en ja de balans van humor, thriller enz is gewoon perfect.
    sorry maar "Fight club" klaart vrijwel alles :p

12. Kareem

Kareem Krispy Kareem

Leuk Bevonden:
    0
    scareface beste film ooit

dikke lol.

13. XD-sense

XD-sense Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Beste film ooit simpel:confused:IN CITY!!

14. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    matrix.. maar genoeg over dit onnozele off topic sheis ;)

untraceble gister gezien.. wel aardig.. 7/10

15. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    Beste film ooit? Veel te veel keus uit goede films. Ik vond The Godfather helemaal geweldig, maar ook Once Upon A Time In The West komt zeker hoog in het beste film lijstje. Ik denk dat Stalker er binnenkort ook bijkomt: Mijn god, wat een shots kom je tegen in die film :eek:

16. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Mijn meest recente top 20:

1. 2001: A Space Odyssey (1968 )
    2. C'era una volta il West (1968 )
    3. Solyaris (1972)
    4. Mépris, Le (1963 )
    5. Vertigo (1958 )
    6. Zerkalo (1975)
    7. Casablanca (1942)
    8. Apocalypse Now (1979)
    9. Stalker (1979)
    10. A Clockwork Orange (1971)
    11. Inland Empire (2006)
    12. Battaglia di Algeri, La (1966)
    13. Lost in Translation (2003 )
    14. The Third Man (1949)
    15. Eternal Sunshine of the Spotless Mind (2004)
    16. Chinatown (1974)
    17. Umberto D. (1952)
    18. Chung hing sam lam (1994)
    19. Samouraï, Le (1967)
    20. The Great Dictator (1940)

17. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    lion king beste film ooit
    zonder twijfel

18. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Net even In Control gekeken gaat over Ian Curtis van Joy Division.
    Aanrader!

19. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.326
    Ik heb net The Forbidden Kingdom gezien. Leuke hersenloze kungfu film. Ik houd van zulke films. Jeugdsentimenten...

20. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Filmkenners, ik heb jullie hulp nodig. Ik moet voor morgen een film uitzoeken rondom het thema 'sterren'. Maar nou wil ik natuurlijk wel een goede film hebben en niet zo'n afgezaagde of hersenloze (kaliber armageddon). Iemand nog suggesties? Iets huurbaars zou helemaal mooi zijn :)

(sterren kan je opvatten als hollywoodsterren en als sterren in de ruimte, dus vrij breed :))

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina