Ik moet even wat kwijt namens, ook wat anderen dit het niet hardop "durven" te roepen:
Wat mij weer opvalt met GTAIV dat er
veel meer irritante gasten online "spelen" dan ooit. Of ik nu een game host of een ander join, er zijn nu zoveel gasten die anderen uitschelden voor N00B en nog erger in de LOBBY of INGAME (yoyoyoghurt taal, irritant schreeuwen, ziektes etc. om maar op te valen)!
Die gasten gaan bij mij meteen op een blacklist... (ook al heeft dit geen betrekking op mij)
Natuurlijk kan het leuker zijn dat iedereen op gelijk niveau speelt, maar dat is niet altijd mogelijk en ja, er zijn soms beginners... die RESPECTEER ik en die hoef je niet uit te schelden... dat is overigens iets anders dan dat je dat als vrienden on elkaar doet
Als IK host is IEDEREEN in ieder geval gewoon welkom... N00B of niet, zolang je maar "roept": RESPECT!
Voeg me maar toe als je je hierin herkend
MARVIC NL
DUS: have fun... 2gether!
ps. ik vind dat voten in deze game om iemand eruit te kicken (nadat je hem / haar openlijk over hebt aangesproken) als host erg irritant. Heel veel mensen weten niet hoe dit werkt dus dan blijft zo'n gast in de game...
Klik om te vergroten...