Gears of War 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sognare, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0

Dat stukje dat op de camera komt :)

2. Parasite

Parasite Ryu Hayabusa

Leuk Bevonden:
    3
    De kettingzaag is niet context-sensitive maar gewoon een secondaire functie van de Lancer ;)

3. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom zou dit dan wel context sensitive zijn?

4. Parasite

Parasite Ryu Hayabusa

Leuk Bevonden:
    3
    Je activeert je kettingzaag met B (oftewel de secundaire functie wordt in werking gesteld) en als je tegenstander op datzelfde moment ook z'n kettingzaag geactiveerd heeft, bepaalt dus de betreffende situatie (kettingzaagduel) op welke willekeurige knop je op dat moment moet drukken.

Een Locust simpelweg doormidden zagen, zoals in deel 1, is niet contest-sensitive omdat het gewoon een simpele aanval is. Het blijft dezelfde toegewezen knop en de situatie bepaalt op dat moment niet waar je op zou moeten drukken gezien dit al van te voren bepaald is.

Snapte? :+

5. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    Dat heeft dan niet echt met de context te maken lijkt me. Wat de A knop doet wel bijvoorbeeld.

6. Parasite

Parasite Ryu Hayabusa

Leuk Bevonden:
    3
    De 'context' bepaalt de 'sensitivity'.

7. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    Sensitivity van wat? Het klopt sowieso niet wat je zegt..

8. Parasite

Parasite Ryu Hayabusa

Leuk Bevonden:
    3
    Wat op dat moment gevoelig is (willekeurige knop).

En nou ga ik lekker van het weer genieten want ik word gek van deze discussie :+

9. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    Als het een willekeurige knop is maakt het ook niet uit door welke context hij gekozen wordt he? Het is meestal zo dat de situatie de functie van de knop bepaalt. Niet dat de situatie de knop zelf bepaalt.

10. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.860
    Trailer op de 360 ook maar gedownload, ziet er echt waanzinnig uit. Ziet er toch allemaal wat scherper uit dan GoW1. Kan echt niet wachten. _O_

11. toxito

toxito Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @ Parasite

Wat Nightbringer zegt is waarschijnlijk waren. We zien in de trailer dat Marcus de locust neerhaalt met een pistool/SMG achtig wapen. Wanneer hij nu op het lichaam afloopt zie je welke acties er allemaal mogelijk zijn (oftewel welke acties je in deze context kunt maken) en dat is met het pistool dus de locust te gijzelen nemen. De curb stomp wordt hier niet bij weergegeven, dus wellicht kun je niet meer curb stompen wanneer je pistol ge-equipped is. Net als dat je waarschijnlijk niet iemand kunt gijzelen met een 2 handed weapon zoals de lancer of Shotgun.

Daarnaast nog eventjes de uitleg over 'Context Sensitive' oftewel 'Context gevoelig' = de knop past zich aan, aan de context (situatie) waarin het personage zich bevindt.
    Een goed voorbeeld hiervan is de 'Use' Button in veel games. De ene keer kun je met de 'use' button een deur openmaken, de andere keer zet je er een computer mee aan. Bekende games die gebruik maken van zulke context sensitive acties zijn Zelda, Resident Evil 4 maar dus ook GoW. En nog veeeeeel meer games ;)

12. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Trailer ziet er Bombastic uit !

kan ook niet wachten om weer los te gaan op een nieuwe Gears , deel 1 is in mijn ogen nog steeds een van de vettere games samen met nu GTA IV , voor de 360 . En als hier nou ook voor 4 man co-op in word gedaan dan kan me lol al helemaal niet meer op .

Is daar trouwens al wat over bekend dat het misschien in 4 man co-op zou kunnen ?

13. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Nieuws: Meerdere executies in Gears of War 2

De Xbox Spring Showcase is inmiddels voorbij en vele games zijn getoond. Eén van deze games is Gears of War 2. Aan de pers werd het hele level getoond waarvan wij in de eerste trailer slechts een stukje zagen.
    Uit deze impressies, en Microsoft's persmail, leren we dat er in Gears of War 2 niet één executie zit (het doormidden zagen van een Locust), maar dat elk wapen een verschillende vorm van executie kent. Verwacht dus bloederige taferelen. Als je even geen wapens hebt kun je altijd het volgende proberen:

-------------------------------------------------------
    Nieuws: Gears of War 2 achievements krijgen beperkingen

Met Gears of War zette Epic Games een ware topper neer, maar enkele elementen had men beter kunnen aanpakken. De multiplayerachievements bijvoorbeeld.
    In Gears of War werd menig multiplayerpartij verpest door smekende achievementhoeren. In Gears of War 2 moet dat vermeden worden. Epic zal het aantal achievements dat per spelpartij kan vrijgespeeld worden, beperken. In een multiplayermatch kun je zoveel headshots scoren als je wilt, er telt echter maar één voor je Achievement. Het helpt dus niet om alleen headshots proberen te scoren. In het spel kun je ook zien wat je nog moet doen om een achievement vrij te spelen.
    -----------------------------------------------------------

14. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
  15. Parasite

Parasite Ryu Hayabusa

Leuk Bevonden:
    3
    Er telt maar één headshot per match voor je achievement? :lol: Dit zou echt dikke bullshit zijn dus ik hoop dat ik het met m'n slaperige kop verkeerd interpreteer.

16. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    Andere oplossing: doe geen ranked, dan kom je trouwens ook nog eens échte skills tegen.

17. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben jij een zieke Pro in Gears dan? Ik vind het maar gaar met die achievements, boosten kan toch altijd wel op de een of andere manier, en de achievement zegt nu dus eigenlijk meer over hoeveel je speelt dan over hoe goed je bent in bijv. headshots.

18. Parasite

Parasite Ryu Hayabusa

Leuk Bevonden:
    3
    5 Vs 5 is hierbij bevestigd:

http://www.gametrailers.com/player/33954.html

En Carmine maakt een comeback.

Laat mensen eens zelf bepalen of ze Player of Ranked Matches willen spelen.

Ik vind Player Matches namelijk geen flikker aan en speel dus liever Ranked.

Nog even over dat achievement-gedoe:

Ik heb bijvoorbeeld wel 's een stuk of 15 Torque Bow kills in een match gehaald en dan zou er maar ééntje daarvan tellen in Gears of War 2?

Laatst bewerkt: 14 mei 2008
  19. Shizzel

Shizzel Guest

Waar hoor je dat 5 vs 5 bevestigd is? Hij zegt alleen maar dat er meer multiplayer dingen in zitten.

20. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    Het is een suggestie, geen moeten :emo:

Maar dan nog.. Je vind het spannend om hoog in een of andere lijst te staan?:+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina